Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har så og si bestemt meg for å ta silikon!

Men så tenker jeg jo på dette med å få barn og amme!

Har lyst på barn snart og vil anta at jeg er gravid om ca. 1 år.. ikke noe før i allefall..

Noen som har erfaringer med silikon og det å få barn og amme?

Blir puppene ødelagt igjen da?

Har liksom ikke lyst til å vente i flere år med å legge inn heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du søker på "silikon" i graviditetsforumet får du opp endel tråder om silikon og amming.

Gjest lilletroll
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av lilletroll
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Men er det kun derfor?

Vil ikke puppene bli "ødelagt"?

Om jeg ikke blir gravid før om 1 1/2 - 2 år da?

Hehe... er liksom så usikker på det og..

Gjest lilletroll
Skrevet (endret)

Jeg har ingen personlig erfaring på området, men som med alle andre pupper kan de jo bli slappere etter amming selv med silikon, og da er de kanskje ikke lenger så faste som du kanskje skulle ønske etter en operasjon. På den annen side vil du kanskje synes de blir mer naturlige da....

Snakk med en kirurg, eller send en mail til en klinikk og spør. De vet best. Jeg vet jeg har lest at det ikke skal by på noen problemer/komplikasjoner å operere først og amme etterpå.

Endret av lilletroll
Skrevet

Jeg er ei jente på 27 år. Tok silikon for 4 år siden, 2 år senere fikk jeg barn og må innrømme at brystene ser mye mer naturlig ut nå, enn før jeg fikk barn.

Men kirurgene sier jo at man helst bør være "ferdig" med barn, før man skal ta brystforstørrelse.

Dette var min erfaring, er ikke sikkert andre har opplevd det samme.

Lykke til, uansett hva du velger :)

Skrevet
Har så og si bestemt meg for å ta silikon!

Men så tenker jeg jo på dette med å få barn og amme!

Har lyst på barn snart og vil anta at jeg er gravid om ca. 1 år.. ikke noe før i allefall..

Noen som har erfaringer med silikon og det å få barn og amme?

Blir puppene ødelagt igjen da?

Har liksom ikke lyst til å vente i flere år med å legge inn heller..

Heisann Cuba!

Hvorfor spurte du ikke meg??? Hehehehe!

Jeg har akkurat svart på det her:) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...4entry2537104

Ser at du ønsker å bli gravid om ca ett år, da vil jeg anbefale deg å vente. Grunnen er at det tar ca ett til to år før implantatene er helt "på plass" i kroppen, og man vet at kroppen har godtatt fremmedlegemene. Kirurgene anbefaler en å vente to år etter operasjon til man bli gravid.

Klem,

CeeCee!

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Kjempe bra CeeCee, hjalp meg masse! :klem:

Får snakke litt med sambo og se hva han tenker med tanke på barn da.. he he!

Gjest Fruktfat
Skrevet

sjansen for å utvikle hard kapsel er større etter amming. les litt rundt på de forskjellige klinikkenes sider.

Gjest Fruktfat
Skrevet

mandag 23-00 på discovery går det et program som heter bodywork, er om plastisk kirurgi. den ene kirurgen der sa at det var mye lettere å legge inn brystimplantat på voksne kvinner/ som har fått barn, da er formen der. på yngre jenter er alt så mye fastere og de må "lage" formen. hørets fornuftig ut i mine ører.

jeg synes også at brystforstørrelse på de som har fått barn ser mer naturlig ut.

sambos søster har fått tre barn, og hennes ser mer naturlige ut ett år etter, enn mine snart tre år etter. (hun måtte jo "bare" fylle opp, mens jeg måtte få "nye" pupper)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...