AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Eksen min pleide alltid å bruke bodylotion, parfyme, hadde masse hudprodukter, hårprodukter og vasket til og med klærne med kjempegod lukt. Min nåværende dame tar ikke vare på seg selv. Mener ikke å si at hun burde bli som eksen min, for disse er jo to helt forskjellige personer, og begge er fine på sin måte. Men klarer ikke helt å si ifra til henne på en fin måte at hun må ta bare på seg selv enda bedre. Hun bruker ikke vaskemiddel til klærne en gang, kjøpte en parfyme til henne som bare ligger der. Kjøpte deodorant sett til henne fra et dyrt merke som hun ikke bruker heller. Og når jeg spør hvorfor hun ikke bruker det, svarer hun bare at hun ikke har tid til det. Alle har tid til å ta vare på seg selv Anonymkode: 33182...fb1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Lukter hun vondt? Hun er vel ren selv om hun ikke bruker parfyme og stinker skylle middel?? 🤔 Anonymkode: bcb7a...1ee 14
Blåttvann Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Er hun en hippietype? Eller er hun ekstremt opptatt av miljøet? Å bruke vaskemidler på klærne er helt normalt. Finnes veldig miljøvennlige alternativer dersom OMO e.l. er for belastende for miljøet eller for parfymerte for henne. 3 1
lillevill Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eksen min pleide alltid å bruke bodylotion, parfyme, hadde masse hudprodukter, hårprodukter og vasket til og med klærne med kjempegod lukt. Min nåværende dame tar ikke vare på seg selv. Mener ikke å si at hun burde bli som eksen min, for disse er jo to helt forskjellige personer, og begge er fine på sin måte. Men klarer ikke helt å si ifra til henne på en fin måte at hun må ta bare på seg selv enda bedre. Hun bruker ikke vaskemiddel til klærne en gang, kjøpte en parfyme til henne som bare ligger der. Kjøpte deodorant sett til henne fra et dyrt merke som hun ikke bruker heller. Og når jeg spør hvorfor hun ikke bruker det, svarer hun bare at hun ikke har tid til det. Alle har tid til å ta vare på seg selv Anonymkode: 33182...fb1 alt det der er jo dyrt. ikke alle er så fine på det at de holder på med sånt. Folk er forskjellig. Kjøp produkter til henne da? hårprodukter osv. kjøp den gode lukten til klærne som du liker. gi henne gaver. Letteste er jo det med klærne, du vasker sikkert klær du og. hehe 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Bruker hun ikke deodorant? Hvis så er tilfelle, bør du gå undercover og få en av hennes venninner til å gi beskjed. Hvis det gjelder mangelen på mascara, kan du kanskje inspirere henne ved å ta i bruk litt mascara og kajal selv... Anonymkode: e7c20...ee6 8 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 Jeg er sånn som koser meg med pleie og kremer og kurer og liker å pleie meg selv fordi det er en egentid som får meg til å føle meg vel. Men bortsett fra deodorant, daglig ansiktssolkrem og hårolje i lengdene tror jeg ikke noe av pleien jeg gjør gjør særlig endring på utseendet eller lukt. Anonymkode: acb23...47e
Gjest Warrior Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 (endret) Du bør jo si i fra til henne. Viktig å ta vare på seg selv synes jeg i alle fall. Folk bestemmer over seg selv ja, men hvis noen slutter helt å ta vare på seg selv og de bor/er sammen med andre så går det jo utover andre også hvis personen for eksempel slutter helt å bruke deodorant og lukter svette. Så mitt råd er å si i fra. Vær ærlig. Alle har tid til å ta vare på seg selv ja. Endret 22. mai 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 Tja. Jeg takler ikke den falske parfymelukten fra vaskemidler og såpe. Hos meg er nesten alt parfymefritt. Er jo ikke skitten fordi man ikke stinker skyllemiddel. Anonymkode: 615f5...092 25 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #10 Skrevet 22. mai 2022 Hva med å rett og slett ta hintet om at hun ikke bryr seg om slikt, eller kanskje hun er allergisk mot parfymerte produkter? Også finnes det en haug med oss som ikke er hjernevasket av skjønnhetsindustrien. Anonymkode: 774d3...d37 11 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #11 Skrevet 22. mai 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Eksen min pleide alltid å bruke bodylotion, parfyme, hadde masse hudprodukter, hårprodukter og vasket til og med klærne med kjempegod lukt. Min nåværende dame tar ikke vare på seg selv. Mener ikke å si at hun burde bli som eksen min, for disse er jo to helt forskjellige personer, og begge er fine på sin måte. Men klarer ikke helt å si ifra til henne på en fin måte at hun må ta bare på seg selv enda bedre. Hun bruker ikke vaskemiddel til klærne en gang, kjøpte en parfyme til henne som bare ligger der. Kjøpte deodorant sett til henne fra et dyrt merke som hun ikke bruker heller. Og når jeg spør hvorfor hun ikke bruker det, svarer hun bare at hun ikke har tid til det. Alle har tid til å ta vare på seg selv Anonymkode: 33182...fb1 Har du noen spørsmål eller er dette en tråd for bare å klage? Anonymkode: 5d3bd...77c 5
Havspeil Skrevet 22. mai 2022 #12 Skrevet 22. mai 2022 (endret) Det er mange som reagerer på parfyme i kremer ,hårprodukter og vaskemiddel. Med enten kløe, irritert hud ,pustevansker eller migrene. Mange blir også uvelle av parfyme som produkt. ( med kvalme/ migrene) . Samt kan få sopp i underlivet med parfymerte produkter..både ifht produkter ,oljer og "hjelpemidler " Ifht deodorant; mange som ikke trenger det,med vanlig hygiene ellers. Svettelukt styres ofte av hormoner eller andre faktorer helsemessig. Er hun i den kategorien? Endret 22. mai 2022 av Havspeil 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #13 Skrevet 22. mai 2022 Parfyme er djevelens verk. Anonymkode: 1409c...1aa 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #14 Skrevet 22. mai 2022 Det er ingenting av det eksen din bruker som er nødvendig for å ivareta seg selv, at nye damen ikke bruker deodorant er det eneste jeg reagerer på. Du har vel funnet deg en dame som er som flere av oss, så enten må du deale med det, eller avslutte. Jeg vasker klær med parfymefrie midler. Anonymkode: 0f3ba...9a9 8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #15 Skrevet 22. mai 2022 Hun forteller deg jo hvorfor. "Hun har ikke tid til sånt." Har dere barn sammen? Har hun generelt et stressende liv hvor hun er tvunget til å sette seg selv sist, hver eneste dag? Hva gjør du for at hun skal ha mer overskudd? Drar du din del av lasset hva angår rydding, matlaging klesvask, husarbeid, barn, lekser, høytider osv? Eller er du av dem som skifter bildekk og ventilasjonsfilter 2 ganger i året og klapper deg selv på skuldra og er fornøyd med det? Anonymkode: d5085...a4d 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #16 Skrevet 22. mai 2022 Jeg bruker kun parfymeri vaskemiddel, bruker sjelden skyllemiddel i så fall parfymeri. Blir kvalm av lukten av skyllemiddel. Er da mye bedre uten? Bruker heller aldri body lotion, kun after sun hvis jeg har vært mye i solen. Bruker veldig sjelden parfyme, og bruker deodorant som er mest mulig ren. Men har da god hygiene og tar vare på meg selv for det om??? Anonymkode: 90020...688 7 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #17 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Eksen min pleide alltid å bruke bodylotion, parfyme, hadde masse hudprodukter, hårprodukter og vasket til og med klærne med kjempegod lukt. Min nåværende dame tar ikke vare på seg selv. Mener ikke å si at hun burde bli som eksen min, for disse er jo to helt forskjellige personer, og begge er fine på sin måte. Men klarer ikke helt å si ifra til henne på en fin måte at hun må ta bare på seg selv enda bedre. Hun bruker ikke vaskemiddel til klærne en gang, kjøpte en parfyme til henne som bare ligger der. Kjøpte deodorant sett til henne fra et dyrt merke som hun ikke bruker heller. Og når jeg spør hvorfor hun ikke bruker det, svarer hun bare at hun ikke har tid til det. Alle har tid til å ta vare på seg selv Anonymkode: 33182...fb1 For meg så høres hun ut som en drømmedame, hun kan godt lukte litt også. Anonymkode: 96eab...3ac 2
Havspeil Skrevet 22. mai 2022 #18 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg så høres hun ut som en drømmedame, hun kan godt lukte litt også. Anonymkode: 96eab...3ac Ikke sant 🙂 Den naturlige lukten er det man bør se etter hva kjemi og tenningsmønster gjelder. Det er forsket på . 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #19 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bruker kun parfymeri vaskemiddel, bruker sjelden skyllemiddel i så fall parfymeri. Blir kvalm av lukten av skyllemiddel. Er da mye bedre uten? Bruker heller aldri body lotion, kun after sun hvis jeg har vært mye i solen. Bruker veldig sjelden parfyme, og bruker deodorant som er mest mulig ren. Men har da god hygiene og tar vare på meg selv for det om??? Anonymkode: 90020...688 Samme her. Bruker ikke masse tid på å smøre meg inn med bodylotion, da slutter jo kroppen selv å produsere fuktighet, også er man i gang hvor man blir tørr og skjellete i huden dersom man ikke smører seg inn med disse produktene daglig... Bare dyr og forsøplende kosmetikk som ikke trengs i det hele tatt. Smører DU deg inn med bodylotion og bruker herreparfyme daglig da, TS? Eller mener du at dette kun er kvinnens jobb å gjøre seg deilig for mannen sin og ikke omvendt? (... Men akkurat deodorant, DET syns jeg er nødvendig. ) Anonymkode: d5085...a4d 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #20 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har dere barn? Anonymkode: bc337...441 Nope Anonymkode: 33182...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå