AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Vet dette er teit, men som du ser i overskriften, er det greit? Jeg koser meg hjemme, jeg trives å være hjemme med samboer. Jeg kan fint dra ut på café og spise ute, men syns det er veldig deilig. bare ta med seg det hjem og spise det der f.eks. I helgene kan jeg godt tilbringe mesteparten av tiden hjemme, uten å ha noe behov for å dra ut å måtte finne på noe. Flere som kjenner seg igjen? Jobb tar jo mye tid å energi, så godt å bare pusle hjemme når man kan det. Men får også tanker som "burde jeg ikke gjøre noe"? Hva tenker du? er det "lov" å tilbringe mesteparten av tiden hjemme, om det gjør en lykkelig? Har ingen problemer med å dra ut å møte venner etc, bare så det er sagt Tror man må bli voksen før ordtaket Borte bra, hjemme best virkelig kicker inn 😂 Anonymkode: de541...a03 3 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Bestemmer du ikke over deg selv? Anonymkode: 53106...11b 1
Cata Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Jeg er voksen og vel så det, men selv som barn trivdes jeg best hjemme og det gjør jeg den dag i dag. Det kan være godt å lufte seg litt og spise ute med gode venner eller ta en tur på kafe, men etter slike utflukter er jeg veldig glad for å komme hjem igjen uansett hvor hyggelig det var. Selv i studietiden var jeg slik. Selv om jeg deltok på en del fester så var det alltid godt å komme tilbake til min koselige hybel igjen. 2
Lovis Fenja Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Selvfølgelig! Er samboeren din lik? Isåfall er det bare å gjøre som det passer dere! Viktig å følge det man selv ønsker og ikke please hele verden. Sunnere er det også, enn å gå på akkord med seg selv! 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Jeg trives også best hjemme, ligge på sofa med telefon eller se på film. Jeg har jobb hvor jeg treffer masse mennesker, derfor for meg det beste måte å slappe av er å være hjemme. Anonymkode: da5b3...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 Jeg er også sånn og har egentlig alltid vært sånn. Heldigvis så er mannen min også sånn. Hver fredag så er spørsmålet på jobb "hva skal du i helgen da?" Og dette fra voksne mennesker, gjerne med barn. Begynner nesten å føle på flauhet fordi jeg sier vi skal være hjemme og kose oss. Nei, vi liker oss godt hjemme. Det er hyggelig å møte folk for en kort tid, men alltid deilig å komme hjem igjen. Anonymkode: a8b2d...d8b 2
Gjest Littlethings Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet dette er teit, men som du ser i overskriften, er det greit? Jeg koser meg hjemme, jeg trives å være hjemme med samboer. Jeg kan fint dra ut på café og spise ute, men syns det er veldig deilig. bare ta med seg det hjem og spise det der f.eks. I helgene kan jeg godt tilbringe mesteparten av tiden hjemme, uten å ha noe behov for å dra ut å måtte finne på noe. Flere som kjenner seg igjen? Jobb tar jo mye tid å energi, så godt å bare pusle hjemme når man kan det. Men får også tanker som "burde jeg ikke gjøre noe"? Hva tenker du? er det "lov" å tilbringe mesteparten av tiden hjemme, om det gjør en lykkelig? Har ingen problemer med å dra ut å møte venner etc, bare så det er sagt Tror man må bli voksen før ordtaket Borte bra, hjemme best virkelig kicker inn 😂 Anonymkode: de541...a03 Klart det er lov!
17.11 Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 Det er helt greit syns jeg. Samfunnet er altfor preget av at vi må oppleve og gjøre nye ting hele tiden, fortrinnsvis utenfor hjemmet. Men det finnes ingen fasit på det gode liv. 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 Elsker å være hjemme med kjæresten, begge i joggedress, god vin, mat, kos på sofaen med musikk eller god film. Fantastisk deilig. Anonymkode: 4ca60...b36 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #10 Skrevet 22. mai 2022 Heldigvis er både jeg og samboer like der. Vi liker oss best hjemme. Å hvorfor skal andre få diktere hva som er «greit»? Man er da voksen å bestemmer slik selv. Jeg har ikke ork til å finne på noe med alskens folk hele tiden, så sosial er jeg virkelig ikke. Anonymkode: 47ef5...c6c 1
altflyter Skrevet 22. mai 2022 #11 Skrevet 22. mai 2022 Jeg er på samme måten. Jeg trives hjemme med samboer. Det er hyggelig å ha besøk eller dra ut en gang innimellom, men helgene trenger jeg egentlig til å hvile meg etter en lang arbeidsuke. Jeg føler ofte at samfunnet er bygget opp rundt de ekstrovertene og forventningen om at man skal være ute blant folk og «gjøre noe». Min perfekte helg er når jeg og samboer sitter med hver vår bok eller binger en serie på Netflix. Kanskje det høres kjedelig ut hvis man tar utgangspunkt i forventningene i samfunnet, men vi trives med dette og har funnet ut at vi ikke bryr oss så mye om hva andre tenker. Vi har nesten bare introverte venner, så det passer utmerket 😂 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #12 Skrevet 22. mai 2022 Jeg elsker å væra hjemme! er introvert, og har en veldig sosial jobb. Er konstant med 9-15 personer 7,5 timer hver dag, og med familien når jeg kommer hjem. Får mer enn nok mennesklige inntrykk i hverdagen. bruker tid på å gjøre huset til et sted hvor vi har det godt, avslappende og til et sted vi trives med å være❤️ Anonymkode: efd00...edf
Mobella66 Skrevet 22. mai 2022 #13 Skrevet 22. mai 2022 Det synes jeg er helt innafor ja. Jeg elsker også å være hjemme fremfor å dra ut på byen.
Gjest supernova_87 Skrevet 22. mai 2022 #14 Skrevet 22. mai 2022 Nei, det er ikke lov! Men hva om du bare er en liten regelbryter? 😄 Høres fantastisk ut at du har funnet ut hva du selv liker, lev DITT liv, ikke noen andres!
John McClane Skrevet 22. mai 2022 #15 Skrevet 22. mai 2022 I ferd med å bli voksen kanskje? Ikke ille det.
Jytte Skrevet 22. mai 2022 #16 Skrevet 22. mai 2022 (endret) Dere er jo ikke alene? Dere har samboere. Men ja, liker å være hjemme, alt med måte da. Skrekk og gru hvis det skal skje noe hele tiden. Når noen spør på telefon, om det er noe nytt bruker jeg si heldigvis ikke. Endret 22. mai 2022 av Jytte
Gjest Adobyen Skrevet 22. mai 2022 #17 Skrevet 22. mai 2022 Jeg var litt mer sosial før. Da kroppen trøblet og pandemien kom, så ble det mindre sosialisering, og det har jeg blitt vant til. Jeg tenker at det sikkert ikke er så sunt, og blir vel oppfattet som litt rar, så jeg burde nok skjerpe meg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå