AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Hva slags type er det som sitter på et forum for kvinnfolk og som jobber i politiet av alle ting? Han må da ha en skrue løs et eller annet sted. Hadde jeg vært det kvinnfolket han skriver om ville jeg vært over alle hauger. Ingen normale oppegående mannfolk sitter og tenker på et kvinnfolk han ikke kjenner over flere år? Er det jeg som er helt på jordet her eller? Når sant skal sies så har jeg blitt sjekket opp av politimenn tidligere på gaten som ville ha meg i seng etter skiftet deres var over...så reelt kan det nok være. Men det er et men. Anonymkode: a7a48...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Har du link til tråden? Anonymkode: 21666...2ad
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du link til tråden? Anonymkode: 21666...2ad Du finner de under samliv og kjærlighetsrelasjoner Anonymkode: a7a48...ddd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Hva slags type er det som oppretter en tråd om en tråd? Istedenfor å heller skrive i tråden vedkommende opprettet tråd om? 😆 Anonymkode: c3613...9dd 5
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Hva slags folk er det som kommenterer i en tråd om en tråd på kg... Oh.. Wait.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva slags type er det som sitter på et forum for kvinnfolk og som jobber i politiet av alle ting? Han må da ha en skrue løs et eller annet sted. Hadde jeg vært det kvinnfolket han skriver om ville jeg vært over alle hauger. Ingen normale oppegående mannfolk sitter og tenker på et kvinnfolk han ikke kjenner over flere år? Er det jeg som er helt på jordet her eller? Når sant skal sies så har jeg blitt sjekket opp av politimenn tidligere på gaten som ville ha meg i seng etter skiftet deres var over...så reelt kan det nok være. Men det er et men. Anonymkode: a7a48...ddd Jeg har ikke lest tråden, så jeg aner ikke hva du snakker om, men det å opprette en tråd på KG for å snakke ned en bruker i en annen tråd på KG, det er ikke akkurat noe jeg synes taler veldig positivt heller. Heldigvis så kan jeg velge å ignorere begge. Anonymkode: f9f3e...d48 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 Det er en person som utgir seg for å være politi. Kan ikke fatte at enkelte er så naive at de tror på det tullet. Hvis jeg utga meg for å være HM Kongen, er jeg sikker på at noen helt seriøst ville trodd på det. Enkelte er veldig lettlurte. Anonymkode: 4769e...be5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #9 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 9.25): Du finner de under samliv og kjærlighetsrelasjoner Anonymkode: a7a48...ddd Det er DITT ansvar å linke til trådene! Anonymkode: d5e0e...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå