Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Las noe om at enkelte er utro og ønsker å bli «tatt på fersken» fordi de vil se partneren såret og ønsker en reaksjon. Dere som har vært utro - stemmer dette? Ønsket du å ramme partneren din og se vedkommende «krype» for deg?

Anonymkode: 4fcb6...d0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer narsissistisk teknikk har jeg ikke lest på lenge 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (1 minutt siden):

Mer narsissistisk teknikk har jeg ikke lest på lenge 

De som er utro gjør det jo bevisst og er klar over faren for å bli oppdaget. Er det narsissisme som driver utroskap?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De som er utro gjør det jo bevisst og er klar over faren for å bli oppdaget. Er det narsissisme som driver utroskap?

Nei, som oftest ikke. Bare dumme folk som er kåte og som trenger oppmerksomhet.

Anonymkode: 84a45...d82

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis formålet med utroskapen er å såre partner så er det noe riv ruskende galt.

Hvis formålet er egeninteresse, man gjør det man kan for å skjule utroskapen, men man tenker at selv om man blir tatt er det verdt det, så er man egoistisk, men ikke direkte ondskapsfull som i første tilfelle.

Dette blir to forskjellige ting for meg.

Anonymkode: cc8f4...2af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm. Eksen min drev og truet med det når vi kranglet/ for å få meg til å gjøre som han ville, at da skulle han inn og like masse bilder på profilen hennes eller sende henne en melding. Tror ikke han var utro for å såre meg (da hadde han vel ikke løyet om det), han bare satte seg selv først. 

Anonymkode: 982bc...207

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm. Eksen min drev og truet med det når vi kranglet/ for å få meg til å gjøre som han ville, at da skulle han inn og like masse bilder på profilen hennes eller sende henne en melding. Tror ikke han var utro for å såre meg (da hadde han vel ikke løyet om det), han bare satte seg selv først. 

Anonymkode: 982bc...207

Dette var ikke bra…. Han manipulerte deg, bra for deg at han er en eks👍🏼 Samtidig viser det at han gjorde en bevisst handling der for å såre deg og skape en reaksjon.

AnonymBruker
Skrevet

Da har man et jævlig mørkt og dystert indre tenker jeg, om man ønsker å såre partneren sin på den måten. 

Anonymkode: 77fac...c13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis formålet med utroskapen er å såre partner så er det noe riv ruskende galt.

Hvis formålet er egeninteresse, man gjør det man kan for å skjule utroskapen, men man tenker at selv om man blir tatt er det verdt det, så er man egoistisk, men ikke direkte ondskapsfull som i første tilfelle.

Dette blir to forskjellige ting for meg.

Anonymkode: cc8f4...2af

De som velger å være utro - det vil alltid såre en partner, og det er en vel godt klar over når en tar det valget?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...