Gå til innhold

HVILKEN SJOKOLADE SAVNER DU?

John McClane

Anbefalte innlegg

John McClane skrev (På 22.5.2022 den 3.14):

Hvilken sjokolade savner du og si gjerne hvorfor?

Jeg savner Opal fordi den var verdens beste sjokolade sammen med Lohengrin. Men skulle jeg måtte velge mellom de to så ville jeg ønsker Opal tilbake!

Skjermbilde 2022-05-22 kl. 03.11.57.png

Skjermbilde 2022-05-22 kl. 03.13.09.png

Disse to, men jeg savner også spesielt Opal. Først gikk de fra mørk til lys sjokolade, så forsvant den helt, men jeg husker fremdeles hvordan den smakte. Gode minner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

goho skrev (På 22.5.2022 den 15.48):

Bergene Melk 🤩

Ja!!!!

Og stratos dobbel!! den MÅ komme tilbake!

Anonymkode: 8b85b...acf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 9.22):

Soho. 

Anonymkode: 70dcd...c3c

Husker jeg prøvesmakte en prototype av Soho for ca. 25 år siden. Den het Både og.

Anonymkode: f2258...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ALLE!!!

Jeg er på slankekur 🙈

Anonymkode: fd8e0...01b

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"SnackpÆck" og noe hasselnøtter trukket med sjåkkålade ifra Freia, muligens 🤔 Sikkert for det beste at de ble tatt ut av produksjon - siden jeg nesten aldri har lyst på sjokolade lengre...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soho yoghurt sjokolade. Litt frisk og syrlig, men også søt og god. 

Vi hadde også en sjokolade som her Dove som var annerledes enn den i usa, men finner ikke bilde. Husker den var god, men ikke hvordan den smakte å. 

De over var ikke melkefrie, og jeg fikk konstatert melkeallergi for vel 20år siden, så nesten godt de ikke eksisterer 😆

Bocca var dog melkefri og god, og ikke sett på lenge, men kortere tid siden enn de over. Litt mocca og passe mørk 😋

18BF2EBD-1DE9-4F8C-94F8-FBAB9716D95E.jpeg

9AFE0CF3-24C1-4FD4-A113-92F52F585AE7.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy-love skrev (Akkurat nå):

Soho yoghurt sjokolade. Litt frisk og syrlig, men også søt og god. 

Vi hadde også en sjokolade som her Dove som var annerledes enn den i usa, men finner ikke bilde. Husker den var god, men ikke hvordan den smakte å. 

De over var ikke melkefrie, og jeg fikk konstatert melkeallergi for vel 20år siden, så nesten godt de ikke eksisterer 😆

Bocca var dog melkefri og god, og ikke sett på lenge, men kortere tid siden enn de over. Litt mocca og passe mørk 😋

18BF2EBD-1DE9-4F8C-94F8-FBAB9716D95E.jpeg

9AFE0CF3-24C1-4FD4-A113-92F52F585AE7.jpeg

Jeg elsket soho😭

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soho!

Synd de relansert den og bare solgte den på bensinstasjoner og kiosker med en hinsides kilopris. Så trakk de den igjen fordi ingen kjøpte den, men hallo... de må jo forstå at småsjojolader er dyre nok i butikken og at å satse på kiosksalg med dobbel pris ikke er en god strategi... eller?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boble melkesjokolade ❤️❤️

Anonymkode: e6e84...4e0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blåttvann skrev (22 timer siden):

Soho!

Synd de relansert den og bare solgte den på bensinstasjoner og kiosker med en hinsides kilopris. Så trakk de den igjen fordi ingen kjøpte den, men hallo... de må jo forstå at småsjojolader er dyre nok i butikken og at å satse på kiosksalg med dobbel pris ikke er en god strategi... eller?

Følte meg så lurt. Da den ble borte på ny! Kjøpte lassevis da tross dyr.. men syns ikke caramelloformen var like bra heller🥺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, var det ikke en sjokolade sent 80-tall/tidlig 90-tall som het Basic? Husker jeg syns den var knallgod, men jeg mener å huske at den var i hyllene så lenge?

Ellers var jo Riegel fantastisk, husker jeg pleide å stappe riegel inn i hveteboller. Ikke rart jeg ble litt småtjukk og kvisete :ler:

Anonymkode: da085...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm, var det ikke en sjokolade sent 80-tall/tidlig 90-tall som het Basic? Husker jeg syns den var knallgod, men jeg mener å huske at den var i hyllene så lenge?

Ellers var jo Riegel fantastisk, husker jeg pleide å stappe riegel inn i hveteboller. Ikke rart jeg ble litt småtjukk og kvisete :ler:

Anonymkode: da085...95d

BASIC! ❤️ DET var god sjokolade det 😄 omg den savner jeg. Så godt å vite at andre enn meg også savner den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh melkedrøm! Hadde helt glemt de, elsket de sjokoladene! Og soho!

Anonymkode: b4606...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...