Gå til innhold

Hvis du kunne velge; en mann med muskler og evnen til å holde dere fysisk trygge, eller en som har et kløkt hode?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare undrer. 
Den ene mannen er stor og sterk, typisk sånn brøleape på gymmet, han er snill, men ikke i nærheten like snill som nr 2, som setter damen først, han er økonomisk sterk og ansvarlig. Denne har også har muskler, men er konfliktsky.

Hvem hadde du som dame foretrekt?  

Og jeg trenger ingen kommentarer på hvor teit innlegget er. Det er bare å lese neste tråd hvis denne ikke appelerer til deg:-)

Anonymkode: e5f7b...e95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn med et hode som fungerer vil holde familien sin unna farer etc mens han med muskler kanskje lettere vil oppsøke det da han kan forsvare med sine muskler? Bare en antakelse og selvsagt ikke riktig i alle tilfeller, men i noen?

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, John McClane said:

Menn med et hode som fungerer vil holde familien sin unna farer etc mens han med muskler kanskje lettere vil oppsøke det da han kan forsvare med sine muskler? Bare en antakelse og selvsagt ikke riktig i alle tilfeller, men i noen?

Godt poeng😊 

AnonymBruker
Skrevet

Si meg, er du så naiv at du tror kvinner er noen skjøre persilleblad?

Vi klarer oss i grunnen ganske bra gjennom hverdagen på egen hånd. Noen av oss jobber både i politi og Forsvar.

Anonymkode: d60f1...d03

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi klarer oss i grunnen ganske bra gjennom hverdagen på egen hånd. Noen av oss jobber både i politi og Forsvar.

Der ja, det tok ikke lange stunden. Var det vanskelig å lese hele HI? Det er meg revnende likegyldig hva kvinner jobber med, om kvinner er skjøre eller ei. Det var ikke det som var spørsmålet mitt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann er nok mer i første kategori enn i andre, bortsett fra at jeg ikke tror det hadde vært lett å være snillere enn ham. Han har også kunnskaper og evner som utfyller mine. Det er ikke bare muskler og ingen hjerne. 

Jeg kan ikke svare på spørsmålet egentlig, for det som ble avgjørende for mitt valg var hvem jeg fikk følelser for. Det var ikke et valg av fornuft, men et valg ut fra følelser. Vi kan ikke bestemme oss for hvem vi får følelser for. Det er ofte overraskende. Det bare skjer. Eller ikke. 

Anonymkode: e3f32...42a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva som er poenget ditt.

"Har et kløkt hode", vel ...

En med muskler som kan holde oss fysisk trygge, alvorlig talt.

Jeg har vært gift med en som både har muskler og som er intelligent, kan ikke huske at han noen gang måtte "slå seg ut" av situasjoner på hjemmebane.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Der ja, det tok ikke lange stunden. Var det vanskelig å lese hele HI? Det er meg revnende likegyldig hva kvinner jobber med, om kvinner er skjøre eller ei. Det var ikke det som var spørsmålet mitt.

Ha ha ha! Typisk..... 😁

AnonymBruker
Skrevet

Åh gud, jeg vet ikke. Muskler har ingenting å si. Om han henger på gymmen eller liker å stå å flue fiske, i dont care. 

Han måtte vært snill, men ikke en tøffel heller. Måtte kunne stått opp for seg selv og ikke vært en som dilter etter meg og mener alt det samme som meg, fordi det er det han tror jeg liker (traff en nerve der gitt😂) huff

Han må kunne ha noe mellom øra, for det er kjedelig i lengden å bare snakke om fjas

Så det ville vært en blanding? Jeg vil ha en nørd som er trygg på seg selv

Anonymkode: ccf74...155

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
John McClane skrev (Akkurat nå):

Ha ha ha! Typisk..... 😁

Og det er jo typisk at "John McClane" kom på banen med en gang. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og det er jo typisk at "John McClane" kom på banen med en gang. :fnise:

Følger med på slikt vet du, En Die hard-følger.......

• Liker 1
Skrevet

Umulig å svare på, det ville jo handlet om hvem jeg fikk følelser for og tillit til….

Men sånn med en gang tenker jeg at «en som kan holde familien trygg fysisk» høres ut som et rødt flagg! Det er vel større sjanse for å bli slått av en partner en av en fremmed, så tilbørlig til vold er skummelt og på ingen måtte en trygget. Samtidig kommer det an på hvor reflektert mannen er, man må jo ikke være farlig bare fordi man er sterk. På den andre siden synes jeg «konfliktsky og alltid sette dammen først» er et rødt flagg og ikke spesielt sundt heller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde valgt den smarte. Konfliktskyhet kan man jobbe med, men er man dum, så er man dum. 

Anonymkode: a63a7...96d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har dårlig erfaring med konfliktsky menn, så hadde valgt bort alle sånne uansett. 

Anonymkode: 4d84b...807

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Konfliktskyhet kan man jobbe med...

Anonymkode: a63a7...96d

En konfliktsky person vil tom snakke deg etter munnen angående at de jobber med egen konfliktskyhet...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ingen mann til å passe på meg, så jeg hadde ikke valgt mann spesifikt etter styrke. Men å holde seg i form er jo bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Men hvem har størst penis? 
-Alle på kg vet at det er det viktigste

Anonymkode: ab253...1d7

AnonymBruker
Skrevet

Aldri fått følelser for en uintelligent mann. Klarer ikke tenne på dem heller 

Anonymkode: df164...c58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men det er jo fantastisk da. Da må dere slutte å ruge på disse bra mennene og heller gå over til apekattene!! Det er faktisk noen som trenger en mann og det er unødvendig å holde på en mann om du strengt tatt ikke trenger ham!!

Makan!!!! 

Anonymkode: 1dc8c...ed4

Skrevet

Han snilleste som setter damen først

❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...