AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Jeg er ikke ute etter symptati, og trøstens ord eller noe slikt. Men jeg lurer på hvor viktig penis til en fremtidig partner? Jeg har liten, og i ungdomstiden så hadde jeg flere muligheter til både kjæreste og sex, men avsluttet det alltid før man kom så langt. Har ikke hadde kjæreste på 22 år, og vi hadde ikke sex. Jeg føler meg som verdens største taper. Så mitt spm er vell egentlig, bør man si fra at man har liten penis, men ønsker forhold - dvs man ikke kan ha sex? Anonymkode: fb922...dcf
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Skjønner ikke hva problemet er her? Anonymkode: 957e3...a95 5
John McClane Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 De bryr seg kun om hva du gjør med den, ikke str!!!!! Hvis de bryr seg om str så får du vite det før dere havner i senga! PUNKTUM! 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Penisstørrelse er nesten irrelevant av valg av partner. Eneste problemet er om den blir så liten at man ikke kan ha samleie, tenk deg mindre enn 7/8 cm. Samtidig ville jeg ikke avvist drømmepartneren selv om han kom med en så liten penis. Oralsex og fingring kan være vel så deilig som samleie. Anonymkode: 65ffe...4d7 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 For meg er den viktig, og det er at den ikke er for stor. Orker ikke tanken på sex flere ganger i uka hvis penisen er stor. Det er bare vondt, og man kan ikke ha seg i alle stillinger fordi han bunner. Så for meg? Heller liten, enn for stor!😊 Anonymkode: c7447...024 5 2
John McClane Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For meg er den viktig, og det er at den ikke er for stor. Orker ikke tanken på sex flere ganger i uka hvis penisen er stor. Det er bare vondt, og man kan ikke ha seg i alle stillinger fordi han bunner. Så for meg? Heller liten, enn for stor!😊 Anonymkode: c7447...024 Jeg er glad jeg ikke har en diger en for da hadde analsex vært uaktuelt og det er alt for digg til det! Det hadde hun savnet også så gjennomsnittet er nok best, i lengden....🤪😂
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 5 minutter siden, John McClane said: Jeg er glad jeg ikke har en diger en for da hadde analsex vært uaktuelt og det er alt for digg til det! Det hadde hun savnet også så gjennomsnittet er nok best, i lengden....🤪😂 I lengden er gjennomsnittet eller mindre best, ja...😁 hadde tatt det any day fremfor en stor en. Anonymkode: c7447...024 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke ute etter symptati, og trøstens ord eller noe slikt. Men jeg lurer på hvor viktig penis til en fremtidig partner? Jeg har liten, og i ungdomstiden så hadde jeg flere muligheter til både kjæreste og sex, men avsluttet det alltid før man kom så langt. Har ikke hadde kjæreste på 22 år, og vi hadde ikke sex. Jeg føler meg som verdens største taper. Så mitt spm er vell egentlig, bør man si fra at man har liten penis, men ønsker forhold - dvs man ikke kan ha sex? Anonymkode: fb922...dcf Er det lov å spørre hvilken størrelse vi snakker om her? Anonymkode: c7447...024 2
Pippi Lotta Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 Det har veldig litte å si. For meg ville det vært positivt om du ikke var veldig på sex på første møte, men ga meg mulighet til å bli kjent først 🙂 Samtidig ville det vært negativt om vi aldri kunne bli sexuele på grund av kompleksene dine, alle størrelser eller «handikap» kan håndteres med riktig instling. «For stor» er gjerne vanskeligere en «for liten», men på ingen måtte avgjørende. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #10 Skrevet 22. mai 2022 Problemene dine sitter nok mye i hodet ditt TS, men jeg kan kjenne meg igjen i det, og jeg er kvinne, så vi har komplekser vi også. Anonymkode: 31cca...ff6 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #11 Skrevet 22. mai 2022 Liten er helt uproblematisk for meg. Det eneste som er dealbreaker for min del er hvis den er lang, det er så smertefullt at det er uaktuelt. Anonymkode: 7ef07...caa 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #12 Skrevet 22. mai 2022 For min del er det viktig at penis har en slik størrelse at sex fungerer. Penetrering er viktig for meg personlig. Damer er laget slik at det viktigste ofte er å stimulere klitoris. Da er det viktigere å være flink med tunge og fingre. Mange damer har lite utbytte av penetrering, slik at størrelsen vil ha lite å si. Det er om å gjøre å finne noen man passer sammen med seksuelt 😊 Anonymkode: 8f003...48b 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #13 Skrevet 22. mai 2022 Penisstørrelse er helt irrelevant. Anonymkode: ac817...dd3 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #14 Skrevet 22. mai 2022 Så lenge han kan penetrere så er jeg fornøyd. Vaginaen tilpasser seg stort sett penisen. Og med en mindre er det mye lettere å ha sex oftere og feks ta en kjappis. De store fører ofte til sårhet og ubehag. Anonymkode: f5137...5db
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #15 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): For min del er det viktig at penis har en slik størrelse at sex fungerer. Penetrering er viktig for meg personlig. Damer er laget slik at det viktigste ofte er å stimulere klitoris. Da er det viktigere å være flink med tunge og fingre. Mange damer har lite utbytte av penetrering, slik at størrelsen vil ha lite å si. Det er om å gjøre å finne noen man passer sammen med seksuelt 😊 Anonymkode: 8f003...48b Dette. Finnes plenty kvinner som ikke får så mye ut av penetreringen. God oralsex kan være viktigere. Man må prøve seg frem og finne noen man matcher med. Anonymkode: 29ef2...a61 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #16 Skrevet 22. mai 2022 Det handler ikke om størrelse, det handler om hvordan man bruker den. Anonymkode: 97b8f...cad 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #17 Skrevet 22. mai 2022 Kjæresten min har liten penis. Han er veeeldig god på å bruke den 😊 Pluss vi gjør mye annet kjekt sammen. Hva mener du med at du ikke "kan" ha sex? Anonymkode: ffd9d...471 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #19 Skrevet 22. mai 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Penisstørrelse er helt irrelevant. Anonymkode: ac817...dd3 Det sier du nå men du har ikke møtt min 7 cm Destroyer😎 Anonymkode: 59e1b...d38
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #20 Skrevet 22. mai 2022 Føler de fleste har små/mellomstore peniser. Jeg foretrekker middels, tykkelsen er viktigere enn lengden. Jeg har hatt sex med en jeg ikke kjente og det ble turnoff for min del. Anonymkode: c53e4...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå