AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Når dere menn skal slikke, liker dere at det er helt rent som nesten rett ut fra dusjen rent, eller liker dere at det har gått noen timer slik at det blir mer naturlig lukt og smak? Anonymkode: 3363d...075
Diskusjon69 Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Helt klart mer naturlig lukt og smak. Liker gjerne å ta det på morningen FØR en skal dusje, da har du som regel ikke tisset heller på mange timer. 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Nei, selvfølgelig trenger den ikke det. Det er ei fitte, en fitte er skjeldent ren, akkurat som den skal være... Kvinner som kun suger menn rett etter dusj er en kvinne jeg definitivt ikke kunne vært sammen med. Ikke fordi jeg er urenslig, men fordi damene som krever dette er blåst i huet. Anonymkode: 8121f...e38 6
John McClane Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Deilig kroppslukt etter noen timer etter siste dusj er å foretrekke. Nydusjet er ikke like deilig, smaker upersonlig og som oftest litt såpelukt igjen også.... 2
Rosagodis Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, selvfølgelig trenger den ikke det. Det er ei fitte, en fitte er skjeldent ren, akkurat som den skal være... Kvinner som kun suger menn rett etter dusj er en kvinne jeg definitivt ikke kunne vært sammen med. Ikke fordi jeg er urenslig, men fordi damene som krever dette er blåst i huet. Anonymkode: 8121f...e38 Blåst i huet jeg da😅 1 2 2
Diskusjon69 Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 1 minutt siden, Rosaullteppe said: Blåst i huet jeg da😅 Hver sin smak sier jeg. På generelt grunnlag er det ganske normalt at jenter vil ha den så ren som mulig, mens mannfolk ønsker det mer "dirty". Som med mye annet, ønsker menn og kvinner det motsatte av hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 Den trenger ikke være nydusja, men hvis den er svett og ikke vasket siden i går så ta gjerne en kjapp vask først. Er vel likt som når damer skal suge. Anonymkode: 6a9f2...500
MuffinStud Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 Jeg bryr meg lite, men jeg tenker det er lurt å starte med å være helt ren med ny partner. Du ønsker ikke at en ny partner synes at du er ekkel nedentil. Så kan du heller finne ut etterhvert om han bryr seg lite. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når dere menn skal slikke, liker dere at det er helt rent som nesten rett ut fra dusjen rent, eller liker dere at det har gått noen timer slik at det blir mer naturlig lukt og smak? Anonymkode: 3363d...075 Nei! Som mann liker jeg en eim av reker og andre nydelige delikatesser fra havet. Det er jo selve poenget…. såpe-mus går bare ikke an altså. GRUSOMT!!!! 🤬 Anonymkode: d70bd...24c 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #10 Skrevet 22. mai 2022 Nei, det trenger ikke være helt rent. Opp til et døgn siden sist dusj er helt greit. Grensen min er hvis man kan se noe der: Blod, dopapir, annen gugge. Det er svært sjeldent, da. Anonymkode: 186da...0d0
Diskusjon69 Skrevet 22. mai 2022 #11 Skrevet 22. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det trenger ikke være helt rent. Opp til et døgn siden sist dusj er helt greit. Grensen min er hvis man kan se noe der: Blod, dopapir, annen gugge. Det er svært sjeldent, da. Anonymkode: 186da...0d0 Utflod? :-). Det er jo bare å slikke i seg.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #12 Skrevet 22. mai 2022 Fridiskusjon.no skrev (10 minutter siden): Utflod? :-). Det er jo bare å slikke i seg. Jeg elsker å gå ned på en kvinne, men blir litt uvel når noen av dere gutta legger ut om hvor mye dere elsker alt mulig man kan finne der. Jeg mister ikke tenningen og forstår at det kan skje den beste. Jeg vil nok velge å bruke hendene når jeg ser noe. Hva synes dere kvinner? Er det mer sexy om jeg gulper i meg alt? Ville dere sugd i dere kukost og dopapir for å være høflige? Jeg forventer ikke det. Anonymkode: 186da...0d0 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #13 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker å gå ned på en kvinne, men blir litt uvel når noen av dere gutta legger ut om hvor mye dere elsker alt mulig man kan finne der. Jeg mister ikke tenningen og forstår at det kan skje den beste. Jeg vil nok velge å bruke hendene når jeg ser noe. Hva synes dere kvinner? Er det mer sexy om jeg gulper i meg alt? Ville dere sugd i dere kukost og dopapir for å være høflige? Jeg forventer ikke det. Anonymkode: 186da...0d0 Gud, nei. Æsj. Jeg foretrekker at han sier ifra så kan jeg vaske meg litt. Anonymkode: 776d0...818 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #14 Skrevet 22. mai 2022 Jeg tror ikke du skal la deg forlede av grisene som har svart her. Til ditt spørsmål: ja, selvfølgelig skal man være relativt nydusjet før oralsex; det gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: a08a1...ed5 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #15 Skrevet 22. mai 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Nei, selvfølgelig trenger den ikke det. Det er ei fitte, en fitte er skjeldent ren, akkurat som den skal være... Kvinner som kun suger menn rett etter dusj er en kvinne jeg definitivt ikke kunne vært sammen med. Ikke fordi jeg er urenslig, men fordi damene som krever dette er blåst i huet. Anonymkode: 8121f...e38 Jeg er kvinne, men jeg er helt enig. Jeg kunne ikke vært med en partner som kun liker oral rett etter dusj, for jeg elsker selv at det er litt "skittent", men dette gjelder kun med menn som er omskjært. Jeg foretrekker definitivt en omskjært penis og kunne forsåvidt neppe vært sammen med en uten, etter at mine to siste partnere har vært omskjært 😅 Med samboer elsker jeg når det lukter kjønn og litt svette, og har ingen problemer med å bruke tunga på både pung og penis, og ned mot rumpehull til og med.. Men jeg kjenner partner godt nok og vet at han er nøye på hygiene etter dobesøk, og vi begge har, og bruker spyleslange etter nummer 2 ☺️ Anonymkode: dbfdd...703 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #16 Skrevet 22. mai 2022 Kona mi får altså ikke suge meg om jeg ikke føler meg ren, det har ikke noe med hva hun evt sier, jeg skal føle meg ren. jeg krever ikke nyvasket, men smaker det surt så lar jeg være. jeg har hatt noen episoder med skikkelig sur mus, ved dates der det opplagt blir sex. Da møter man opp dusjet og klar. Sier mye om dama. Anonymkode: 2d679...e41 3
Kargo Skrevet 22. mai 2022 #17 Skrevet 22. mai 2022 Litt lukt og smak må tåles, så rett ut av dusjen rent er ikke en nødvendighet. Jeg har noen ganger vært borti damer der det smakte vel heftig, og litt vel mye av det som vitenskapen kaller smegma hos kvinner, hos menn har samme greia det beskrivende navnet kukost. Men jeg har også vært borti damer som verken smakt eller luktet noe, og da mener jeg null smak og lukt, og det er temmelig sært etter min mening. Man forventer jo liksom at det skal smake kvinnekjønn.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #18 Skrevet 22. mai 2022 Mister man ikke spontaniteten om man alltid må vaske seg først? Snakk om å drepe øyeblikket. "Vent litt, må bare i dusjen en tur først....". Så lenge det er helt normale kroppslukter og ikke stanker skikkelig, er det null problem, er da tross alt snakk om et kjønnsorgan. Anonymkode: ba6af...5af 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #19 Skrevet 22. mai 2022 Ganske ren, men ispedd en fersk lading sperm. Nydelig og får oss begge sprengkåte og klare for en ny runde ganske raskt. Anonymkode: 12840...c86
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #20 Skrevet 22. mai 2022 Kjønnsorganer skal være nydusjet, uansett. Det gjelder jo kroppen generelt. Anonymkode: 4656d...a6a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå