AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Hvordan bør jeg gå frem på date når penisen min kun er 15 cm? Har hørt her på forumet at normalen er 17 cm+ og jeg vil ikke ende opp med å skuffe en evt date... Har dere damer noen tips til meg? Anonymkode: 2e1da...6a5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 15 cm er normalt. Du trenger ikke tilpasse datingen til penisstørrelsen. Anonymkode: 86dd4...9de 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Tror daten min ligger i det sjiktet. Fineste jeg har sett og absolutt ikke skuffet 😍 Anonymkode: cd59c...d8e 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Et tips er å ikke henge deg opp i feil ting i datingfasen. Det virker det som du gjør med dette spørsmålet. Fokuset ditt burde være et helt annet sted enn å bekymre deg for at du har for liten penis, spesielt når du er på snittet. Anonymkode: 86dd4...9de 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et tips er å ikke henge deg opp i feil ting i datingfasen. Det virker det som du gjør med dette spørsmålet. Fokuset ditt burde være et helt annet sted enn å bekymre deg for at du har for liten penis, spesielt når du er på snittet. Anonymkode: 86dd4...9de Ja, prøver å ikke henge meg opp i det men jeg liker denne jenta veldig godt, vi har god kjemi og jeg vil virkelig ikke at dette skal gå til helvete kun pga min penis størrelse.. Har lest her inne at 15 cm er lite, så jeg blir veldig usikker på meg selv 😔 Anonymkode: 2e1da...6a5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, prøver å ikke henge meg opp i det men jeg liker denne jenta veldig godt, vi har god kjemi og jeg vil virkelig ikke at dette skal gå til helvete kun pga min penis størrelse.. Har lest her inne at 15 cm er lite, så jeg blir veldig usikker på meg selv 😔 Anonymkode: 2e1da...6a5 Legg usikkerheten bort,du har normal størrelse🌸 Anonymkode: 3e0b0...de9 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legg usikkerheten bort,du har normal størrelse🌸 Anonymkode: 3e0b0...de9 Spar deg, det er bare noe du sier for å få meg til og føle meg bedre.. Jeg har lest mange kommentarer om hvor liten den størrelsen er... 😢 Anonymkode: 2e1da...6a5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, prøver å ikke henge meg opp i det men jeg liker denne jenta veldig godt, vi har god kjemi og jeg vil virkelig ikke at dette skal gå til helvete kun pga min penis størrelse.. Har lest her inne at 15 cm er lite, så jeg blir veldig usikker på meg selv 😔 Anonymkode: 2e1da...6a5 15 cm er vanlig. Du kan google det. Ikke hør på hva folk her inne sier. Jeg forstår du er nervøs, men du har sikkert mye mer fornuftige ting å være nervøs for enn penisstørrelsen. 15 cm er for mange perfekt. Jeg synes 15 cm er mer enn stort nok, for mye kan også være vanskelig å håndtere. Du må jobbe litt med deg selv her så dette ikke blir en tvangstanke. Anonymkode: 86dd4...9de
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 Prøvde å google gjennomsnittlig penisstørrelse nå. Gjennomsnittet i Norge er 14 cm, og på verdensbasis 13 cm. Jeg har vært borti små og store peniser. Den minste som en stor tommel, den største så tykk som håndleddet mitt. Den aller minste og aller største telte negativt. Men ikke en gang i de forholdene var penisstørrelse en dealbreaker. Elsket sexen med begge to. Anonymkode: 86dd4...9de 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #10 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøvde å google gjennomsnittlig penisstørrelse nå. Gjennomsnittet i Norge er 14 cm, og på verdensbasis 13 cm. Jeg har vært borti små og store peniser. Den minste som en stor tommel, den største så tykk som håndleddet mitt. Den aller minste og aller største telte negativt. Men ikke en gang i de forholdene var penisstørrelse en dealbreaker. Elsket sexen med begge to. Anonymkode: 86dd4...9de Google har ikke svaret, jeg leste her inne at penis størrelse statistikken er en konspirasjon og at den egentlige normalen er mye høyere.. (17cm+) Vil bare kunne leve et normalt liv selv om jeg faller under normalen 😔 Jeg tar dette veldig tungt siden dette er en jente jeg har drømt om og endelig få date mer seriøst men usikker på om det er realistisk med en liten penis... Anonymkode: 2e1da...6a5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #11 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Spar deg, det er bare noe du sier for å få meg til og føle meg bedre.. Jeg har lest mange kommentarer om hvor liten den størrelsen er... 😢 Anonymkode: 2e1da...6a5 Jeg lover at jeg er ærlig!!!synd du ikke tror meg. Anonymkode: 3e0b0...de9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #12 Skrevet 22. mai 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Google har ikke svaret, jeg leste her inne at penis størrelse statistikken er en konspirasjon og at den egentlige normalen er mye høyere.. (17cm+) Vil bare kunne leve et normalt liv selv om jeg faller under normalen 😔 Jeg tar dette veldig tungt siden dette er en jente jeg har drømt om og endelig få date mer seriøst men usikker på om det er realistisk med en liten penis... Anonymkode: 2e1da...6a5 Ja, å stole på anonyme troll på et forum er absolutt mer troverdig enn statistikk man finner på nettet. Og hva om snittet var 17 cm? To cm under snittet betyr virkelig nada. Jeg synes du mye heller skal bekymre deg over din kritiske sans. At en fyr var så dum hadde vært en dealbreaker for meg. Ville mye heller tatt en fyr som hadde en 8 cm lang penis og en velfungerende hjerne. Anonymkode: 86dd4...9de 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #13 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja, å stole på anonyme troll på et forum er absolutt mer troverdig enn statistikk man finner på nettet. Og hva om snittet var 17 cm? To cm under snittet betyr virkelig nada. Jeg synes du mye heller skal bekymre deg over din kritiske sans. At en fyr var så dum hadde vært en dealbreaker for meg. Ville mye heller tatt en fyr som hadde en 8 cm lang penis og en velfungerende hjerne. Anonymkode: 86dd4...9de Føles det godt å sparke en som allerede ligger nede? her bretter jeg ut om mine problemer og du kommer med spydige kommentarer. folk med mangel på empati er en dealbreaker for meg. Anonymkode: 2e1da...6a5
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #14 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føles det godt å sparke en som allerede ligger nede? her bretter jeg ut om mine problemer og du kommer med spydige kommentarer. folk med mangel på empati er en dealbreaker for meg. Anonymkode: 2e1da...6a5 Du har liten pikk og må skrive om den på KG - på tide å skaffe seg en Porsche. Da har du kanskje sjanse.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #15 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Spar deg, det er bare noe du sier for å få meg til og føle meg bedre.. Jeg har lest mange kommentarer om hvor liten den størrelsen er... 😢 Anonymkode: 2e1da...6a5 Da leser du ganske selektivt. Det er flere kommentarer om at den er helt normal. Anonymkode: 13e66...744
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #16 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Føles det godt å sparke en som allerede ligger nede? her bretter jeg ut om mine problemer og du kommer med spydige kommentarer. folk med mangel på empati er en dealbreaker for meg. Anonymkode: 2e1da...6a5 Ja stakkars deg.Jeg skal være ærlig å si at en så liten penis er uaktuell for meg.Finner du ikke en styggere dame i din egen liga da? Anonymkode: 8329d...6a5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #17 Skrevet 22. mai 2022 Oppegående damer bryr seg ikke om størrelsen.. så lenge det ikke er mikropenis. Anonymkode: f1dcd...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #18 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Føles det godt å sparke en som allerede ligger nede? her bretter jeg ut om mine problemer og du kommer med spydige kommentarer. folk med mangel på empati er en dealbreaker for meg. Anonymkode: 2e1da...6a5 Hvis du ligger nede pga en 17 cm penis så er du ganske svak psykisk.. er mennesker som har opplevd traumatisk hendelser som krig osv også griner du pga en penis. De fleste på kg har en hjerne på størrelse med en nøtt. Anonymkode: f1dcd...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #19 Skrevet 22. mai 2022 Men i helvete.. enda en tråd om dette??? Er du seriøs. Er kvinne, 46 år, hatt mange partnere. De fleste på rundt 15 cm lange, noen mindre, noen større. Alt har funket helt utmerket. Husk at for de fleste kvinner er følelser den viktigste ingrediensen. Og 15 er mer enn nok, en vagina er i gjennomsnitt 7 cm lang! Vær snill, vær romantisk, ta deg tid, fokuser på henne, og hun vil bli superfornøyd Anonymkode: 1d739...c94 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #20 Skrevet 22. mai 2022 Er det pga penisen min er liten dere har sånn spydig holdning mot meg?. Dere sier at damer ikke bryr seg, men i måten dere svarer ser jeg sannheten.. Hadde jeg sakt penisen min var 22cm og jeg hadde problemer hadde det nok vært en annen tone ja.. ts Anonymkode: 2e1da...6a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå