AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Jeg vet virkelig ikke hva som er vanlig i dating-verden, jeg har vært gift i 20 år og syns det er superskummelt, dette. Men en venninne sa jeg skulle prøve FB fordi det er enkelt og jeg sjekker uansett FB daglig. Men....er det vanlig å få 30 som liker meg i løpet av de første 5 minuttene? jeg friker helt ut av det. Og ikke skjønte jeg at når jeg svarte på meldinger, så var det det samme som å like dem og matche dem? jeg var jo bare høflig!! Hadde ingen interesse for dem jeg svarte. Også var det en Lars eller Ludvig eller noe som jeg syns var veldig interessant og sveipet høyre på han. Så slettet jeg profilen og etterpå ser jeg at han har sendt en melding som jeg da ikke får åpnet fordi jeg hadde slettet. Er det ikke typisk? dette er antakelig ikke noe jeg tør igjen....for....er man uhøflig dersom man ikke svarer? og kan folk som har likt meg se at jeg ikke liker dem tilbake? Kan jeg sveipe til høyre selvom jeg er usikker om jeg liker dem? eller bør jeg da sveipe venstre? syns dette er altfor komplisert. Hjelp???!!! Anonymkode: 52dd2...194
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Har aldri prøvd facebook dating fordi jeg tenker at det blir for "privat" på en måte, jeg bruker tinder. Veit ikke helt forskjellen men synes det er greit å ha de avskilt, og trenger ikke at folk jeg har møtt på en app finner facebookprofilen min uten videre. Anonymkode: ad6ab...69a
Egenskap Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet virkelig ikke hva som er vanlig i dating-verden, jeg har vært gift i 20 år og syns det er superskummelt, dette. Men en venninne sa jeg skulle prøve FB fordi det er enkelt og jeg sjekker uansett FB daglig. Men....er det vanlig å få 30 som liker meg i løpet av de første 5 minuttene? jeg friker helt ut av det. Og ikke skjønte jeg at når jeg svarte på meldinger, så var det det samme som å like dem og matche dem? jeg var jo bare høflig!! Hadde ingen interesse for dem jeg svarte. Også var det en Lars eller Ludvig eller noe som jeg syns var veldig interessant og sveipet høyre på han. Så slettet jeg profilen og etterpå ser jeg at han har sendt en melding som jeg da ikke får åpnet fordi jeg hadde slettet. Er det ikke typisk? dette er antakelig ikke noe jeg tør igjen....for....er man uhøflig dersom man ikke svarer? og kan folk som har likt meg se at jeg ikke liker dem tilbake? Kan jeg sveipe til høyre selvom jeg er usikker om jeg liker dem? eller bør jeg da sveipe venstre? syns dette er altfor komplisert. Hjelp???!!! Anonymkode: 52dd2...194 du har erfaring med menn, og kan like gjerne sende en sms til noen du har blitt kjent i løpet av livet. Å drive med nett dating er jo tulletete greie, og feil tidsbruk. Hvis du vil ha mann, så by deg frem da. Der du er og i dine omgivelser. En mann ønsker og lengter kvinne som byr seg frem og viser seg frem, og gjør kjærlighet enkelt og håndterlig.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Egenskap skrev (12 minutter siden): du har erfaring med menn, og kan like gjerne sende en sms til noen du har blitt kjent i løpet av livet. Å drive med nett dating er jo tulletete greie, og feil tidsbruk. Hvis du vil ha mann, så by deg frem da. Der du er og i dine omgivelser. En mann ønsker og lengter kvinne som byr seg frem og viser seg frem, og gjør kjærlighet enkelt og håndterlig. Dette er IKKE et godt råd. Gjør vi det, vil de aller fleste menn faktisk tenke at her får jeg et billig ligg. Anonymkode: 64e97...010 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har aldri prøvd facebook dating fordi jeg tenker at det blir for "privat" på en måte, jeg bruker tinder. Veit ikke helt forskjellen men synes det er greit å ha de avskilt, og trenger ikke at folk jeg har møtt på en app finner facebookprofilen min uten videre. Anonymkode: ad6ab...69a Tror ikke man kan finne FB profilen altså..? Jeg fikk i hverfall ikke opp FB siden til noen av dem som dukket opp..... Er jo lov å ikke skrive fullt navn i profilen man lager, og dermed kan ingen finne deg i etterkant.... Egenskap skrev (3 timer siden): du har erfaring med menn, og kan like gjerne sende en sms til noen du har blitt kjent i løpet av livet. Å drive med nett dating er jo tulletete greie, og feil tidsbruk. Hvis du vil ha mann, så by deg frem da. Der du er og i dine omgivelser. En mann ønsker og lengter kvinne som byr seg frem og viser seg frem, og gjør kjærlighet enkelt og håndterlig. Det positive med nett dating er jo at man får samlet single på en plass. Ikke så lett å by seg frem når man ikke vet om vedkommende er singel... Så nei, tror ikke det altså... AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er IKKE et godt råd. Gjør vi det, vil de aller fleste menn faktisk tenke at her får jeg et billig ligg. Anonymkode: 64e97...010 Jeg er nok enig i denne. Men ER det slik at man kan se FB siden til folk? Og syns dere ikke det er ubehagelig at det dukker opp mange venners venner? Og hva med det der at man får mange som liker deg.... Litt stress eller er det helt vanlig? Hvor mye bør man skrive om seg selv i profilen? Jeg vet ikke ut eller inn men har jo litt lyst å prøve igjen etterhvert... Tror jeg. Anonymkode: 52dd2...194 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror ikke man kan finne FB profilen altså..? Jeg fikk i hverfall ikke opp FB siden til noen av dem som dukket opp..... Er jo lov å ikke skrive fullt navn i profilen man lager, og dermed kan ingen finne deg i etterkant.... Det positive med nett dating er jo at man får samlet single på en plass. Ikke så lett å by seg frem når man ikke vet om vedkommende er singel... Så nei, tror ikke det altså... Jeg er nok enig i denne. Men ER det slik at man kan se FB siden til folk? Og syns dere ikke det er ubehagelig at det dukker opp mange venners venner? Og hva med det der at man får mange som liker deg.... Litt stress eller er det helt vanlig? Hvor mye bør man skrive om seg selv i profilen? Jeg vet ikke ut eller inn men har jo litt lyst å prøve igjen etterhvert... Tror jeg. Anonymkode: 52dd2...194 Jeg tror du trenger litt trening i å gi f..., for all slags nettdating krever at du legger selvbevissthet mye til side. Selvsagt kan vante stalkere og hobbydetektiver greie å søke deg opp, selvsagt kan venners venner treffe på deg, men hva gjør det, de er jo ute i samme ærend. Det er vel ikke akkurat som at du selger kroppen din? Litt har du lært nå. Ikke svar folk du ikke har interesse av, og ikke få panikk. Du skylder ingen noenting der inne. Som mann, så opplever jeg jo aldri å bli overveldet, men jeg tror jeg kan sette meg inn i din tankegang. Anonymkode: f8fd4...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror du trenger litt trening i å gi f..., for all slags nettdating krever at du legger selvbevissthet mye til side. Selvsagt kan vante stalkere og hobbydetektiver greie å søke deg opp, selvsagt kan venners venner treffe på deg, men hva gjør det, de er jo ute i samme ærend. Det er vel ikke akkurat som at du selger kroppen din? Litt har du lært nå. Ikke svar folk du ikke har interesse av, og ikke få panikk. Du skylder ingen noenting der inne. Som mann, så opplever jeg jo aldri å bli overveldet, men jeg tror jeg kan sette meg inn i din tankegang. Anonymkode: f8fd4...7ee Takker for svar. Da har jeg lært at man ikke svarer om man ikke er interessert. Og du har jo helt rett, jeg skylder ikke noen et svar. Det burde jeg ha tenkt på, er bare vant til å være høflig. Men hva gjør du, ift sveiping, når du ikke er helt sikker på om du er interessert.. Jeg mener hvis det er litt interessant og et "kanskje", er det lurt å sveipe høyre el venstre da? Ellers enig i alt du sier. 😊Ts Anonymkode: 52dd2...194 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hva gjør du, ift sveiping, når du ikke er helt sikker på om du er interessert.. Jeg mener hvis det er litt interessant og et "kanskje", er det lurt å sveipe høyre el venstre da? Selvsagt sveiper du høyre. Da har du i hvertfall mulighet til å utforske det videre. Kanskje koker det bort i løpet av få meldinger, eller noen dager, men du ga deg selv muligheten. Anonymkode: f8fd4...7ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå