AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Kjæresten min har en mor som han sier aldri er hjemme. Faren jobber borte i 1,5 mnd av gangen, og hver helg er hun alltid borte - også på natten. Hun sier hun sover hos en venninne av hun, men vi begge har tenkt at dette er litt rart i denne alderen? Venninnen hennes er singel, så kan jo være de holder hver andre med selskap når mannen hennes er borte? Hun er en svært snill og grei dame, veldig følsom og sensitiv og klarer ikke se for meg hun gjøre dette mot noen. Likevel begynte jeg å tenke om dette var normalt da kjæresten min utrykket bekymring rundt dette. Anonymkode: a574c...de6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Han kunne ha ringt til denne venninnen av moren sent en kveld, sagt at han ikke kom gjennom på telefonen til moren, og spurt om å få snakke med henne? Da ville han funnet ut om hun virkelig er der. Eventuelt at han kjørte innom venninnen og fant på et påskudd til å spørre etter moren. Ellers så er dette voksne mennesker som dere ikke har ansvar for, de lever sine egne liv. Hvis det var min mor, ville jeg rett og slett bare ha snakket med henne, og spurt hvordan hun hadde det. Anonymkode: aa4de...ed4 4
Hulderen Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Kanskje moren har angst, slik at hun ikke våger å sove alene. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 60 år, da regner jeg med at barna er utflyttet. Sitte alene hver helg i 1,5 mnd. kan være ganske så stusselig. Ikke rart hun oppsøker en singel venninne. Kanskje koser de seg i lag, ut å spiser eller finner på noe. Finner ikke dette rart i hele tatt. Anonymkode: 7e96b...34e 6 1
MizzVic Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 Du tenker at man bare kan overnatte hos noen opp til en viss alder? Vinkvelder er like artig når man er 58 som 28 ..... 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 MizzVic skrev (Akkurat nå): Du tenker at man bare kan overnatte hos noen opp til en viss alder? Vinkvelder er like artig når man er 58 som 28 ..... Det er kanskje litt uvanlig at det er hver eneste helg. Anonymkode: aa4de...ed4
MizzVic Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er kanskje litt uvanlig at det er hver eneste helg. Anonymkode: aa4de...ed4 Hun kan være husredd. Det har heller ingen alder. 1
Skriblerinna Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 Kanskje hun har et forhold til denne kvinnen? Ikke umulig at hun har et lesbisk forhold på si.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 MizzVic skrev (4 minutter siden): Hun kan være husredd. Det har heller ingen alder. Husredd er man gjerne hver dag, ikke kun i helgene Mye kan sikkert oppklares ved at sønnen hennes snakker med moren. Anonymkode: aa4de...ed4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #10 Skrevet 21. mai 2022 Da moren min gjorde det samme innrømmet hun (etterhvert) at hun var blitt lesbisk… Anonymkode: 3a420...591
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #11 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da moren min gjorde det samme innrømmet hun (etterhvert) at hun var blitt lesbisk… Anonymkode: 3a420...591 Man trenger da ikke dra seksuellle greier inn i alt. Tenker heller de er lei menn, og koser seg med vin og venninnesnakk til de sene timer. Anonymkode: 80b64...b9a
John McClane Skrevet 22. mai 2022 #12 Skrevet 22. mai 2022 Kjæresten din fortalte at han hadde slike tanker om de? Nettopp, det måtte en mann til for å lage slike tanker rundt noe som neppe er annet enn det hun sier det er! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå