AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Sendte sms til ei dame i kveld. Hun har vært veldig "på" og erklært at hun er betatt. Vi har hatt en fling. Hun har vært bortreist på ferie halvannen uke og jeg tok ikke kontakt med henne mens hun var der. Ingen grunn, jeg tenkte bare at hun var opptatt og jeg er jo ikke hodestups, bare litt interessert. Hun svarer vanligvis innen en times tid. I kveld fortalte venninna hennes at hun bare skulle være hjemme med sin familie. Men hun har ikke svart på meldingen som jeg sendte for 4 timer siden nå. Det var et spørsmål om å ta en prat på telefonen en dag (vi bor et stykke kjørevei fra hverandre). Uroer meg litt at hun ikke svarer men kanskje jeg må ta hintet. Hun er ikke interessert lenger? Eller bør man gi det litt lenger tid? er bare ikke vanlig at hun drøyer slik. Anonymkode: 4ccc0...da7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Se an til i morgen kveld. Anonymkode: e85ad...304 5
RC Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Hun tenker kanskje at du ikke er ordentlig interessert siden du ikke har kontaktet henne på en stund. Kanskje møtte hun noen på ferien. Umulig å si. Du får vente en dag eller to, kan jo hende hun er opptatt med et eller annet i kveld, selv om hun er med familien. 3 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 Ser hva dere skriver, men vi har tekstet mye sammen før og det har aldri gått mer enn to timer fra hun får mld til hun svarer, så dette gjør meg litt urolig. Jeg er litt sånn at selv om man er opptatt med noe, så kommer det alltid en leggetid og da kan man jo svare, eller hvis man er på do eller noe....Jeg blir dessverre litt deppa. Ikke sikkert det er grunn for det, men jeg frykter det. Anonymkode: 4ccc0...da7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 Kan nesten garantert at hun gikk hele tiden hun var borte og håpet og ventet på melding fra deg, den kom aldri og da har hun avskrevet deg. Så nå er det enten ignorering/ghosting eller "straff" hun driver med. Anonymkode: f1841...d98 9 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 Hun kunne da godt ha sendt en melding selv, det er ikke kun opp til TS. Kan ikke tro at hun hadde det så travelt på ferie at hun ikke hadde tid til å sende en liten melding om hvordan hun hadde det. Du får bare vente og se. Hvis hun skal være kostbar og vente med å svare fordi hun er snurt over at du ikke sendte melding når hun var på ferie (hun gjorde det heller ikke selv!) så virker hun ganske spesiell. Hvis du ikke får svar i løpet av helgen, tror jeg at jeg ville ha avskrevet henne. Når du er interessert i en person, så lar du ikke personen leve i uvisshet. Anonymkode: c8dba...f23 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun kunne da godt ha sendt en melding selv, det er ikke kun opp til TS. Kan ikke tro at hun hadde det så travelt på ferie at hun ikke hadde tid til å sende en liten melding om hvordan hun hadde det. Du får bare vente og se. Hvis hun skal være kostbar og vente med å svare fordi hun er snurt over at du ikke sendte melding når hun var på ferie (hun gjorde det heller ikke selv!) så virker hun ganske spesiell. Hvis du ikke får svar i løpet av helgen, tror jeg at jeg ville ha avskrevet henne. Når du er interessert i en person, så lar du ikke personen leve i uvisshet. Anonymkode: c8dba...f23 Får en følelse av at hun kan være fornærmet, snurt eller til og med sint på meg. Vi hadde jo en fling, kysset og var veldig nære, men så dro hun og det gikk vel nesten to uker fra sist vi hadde kontakt til jeg sendte melding. Vi hadde jo ingen avtale om å meldes eller ringes mens hun var borte. Jeg vet ikke jeg, men jeg syns også hun kunne gitt lyd. Jeg får gi det ut morgendagen, kanskje. Anonymkode: 4ccc0...da7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ser hva dere skriver, men vi har tekstet mye sammen før og det har aldri gått mer enn to timer fra hun får mld til hun svarer, så dette gjør meg litt urolig. Jeg er litt sånn at selv om man er opptatt med noe, så kommer det alltid en leggetid og da kan man jo svare, eller hvis man er på do eller noe....Jeg blir dessverre litt deppa. Ikke sikkert det er grunn for det, men jeg frykter det. Anonymkode: 4ccc0...da7 Når jeg er med familien kan det fort gå mange timer mellom hver gang jeg ser på mobilen. Plutselig ligger den igjen på soverommet eller vi blir sittende å løse verdens smp og store problemer mens vi ser på TV. Anonymkode: 7a6b5...627 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #10 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hun kunne da godt ha sendt en melding selv, det er ikke kun opp til TS. Kan ikke tro at hun hadde det så travelt på ferie at hun ikke hadde tid til å sende en liten melding om hvordan hun hadde det. Du får bare vente og se. Hvis hun skal være kostbar og vente med å svare fordi hun er snurt over at du ikke sendte melding når hun var på ferie (hun gjorde det heller ikke selv!) så virker hun ganske spesiell. Hvis du ikke får svar i løpet av helgen, tror jeg at jeg ville ha avskrevet henne. Når du er interessert i en person, så lar du ikke personen leve i uvisshet. Anonymkode: c8dba...f23 Joda men jeg personlig vet at jeg hadde reagert på at han ikke lurte på om jeg har det fint på ferie, gjort noe spennende osv. Men jeg hadde tatt kontakt selv til slutt da. Anonymkode: f1841...d98 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #11 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda men jeg personlig vet at jeg hadde reagert på at han ikke lurte på om jeg har det fint på ferie, gjort noe spennende osv. Men jeg hadde tatt kontakt selv til slutt da. Anonymkode: f1841...d98 Ja, jeg også. Hvis det var en jeg virkelig var interessert i, så ville jeg blitt glad når det kom melding, og jeg ville tenkt at han ikke hadde mer ansvar enn meg for å ta kontakt når jeg var på ferie. Nå kan det jo hende at hun tar kontakt i løpet av søndagen bare for å holde TS på pinebenken, men jeg synes det er barnslig. Anonymkode: c8dba...f23 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #12 Skrevet 22. mai 2022 Du meldte ikke på to uker fordi du egentlig ikke er så intressert, men når hun ikke svarer på noen timer, blir du stressa? Meninga er at du skal være av, og hun veldig på da? En mann som overså meg i 2 uker, hadde jeg aldri svart igjen. Anonymkode: 7762a...6ce 12 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #13 Skrevet 22. mai 2022 Hallo: det toget gikk for deg når du ikke viste noen interesses da hun var på ferie. Anonymkode: ae9b3...b39 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #14 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hallo: det toget gikk for deg når du ikke viste noen interesses da hun var på ferie. Anonymkode: ae9b3...b39 Hvorfor kunne ikke hun vise interesse for ham når hun var på ferie? Er det hans ansvar å holde kontakten? Vi lever i 2022, ikke i middelalderen. Anonymkode: c8dba...f23 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #15 Skrevet 22. mai 2022 Du ignorerte henne hele ferien? Og så skriver du at dere skal snakkes "ÉN" dag? Da hiver hun seg ikke på telefonen samme dag... Da svarer hun "én" dag... Evt om noen uker, slik du gjorde. Anonymkode: 7439b...4d3 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #16 Skrevet 22. mai 2022 Jeg hadde tenkt at du ikke var interessert om du ikke tok kontakt i ferien, særlig om du ikke har vært veldig på etter ferien heller. Anonymkode: 51223...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #17 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor kunne ikke hun vise interesse for ham når hun var på ferie? Er det hans ansvar å holde kontakten? Vi lever i 2022, ikke i middelalderen. Anonymkode: c8dba...f23 Dette. Er ikke bare mannen sin oppgave å sende meldinger. Anonymkode: 5427d...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #18 Skrevet 22. mai 2022 Hva er det du vil snakkes om på tlf da? Hvorfor ringer du ikke bare uten å spørre om lov? Anonymkode: 3aabc...48e 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #19 Skrevet 22. mai 2022 Hun har konkludert med at du ikke er interessert. Hvorfor holdt du ikke kontakten da hun var på ferie?? Menn altså…🙄 Anonymkode: 4eef5...451 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #20 Skrevet 22. mai 2022 TS her. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke holdt kontakten da hun dro. Tenkte vel at hun skulle få ha helt fri uten at jeg blandet meg. Eller kanskje jeg ikke tenkte i det hele tatt. Jeg vet at jeg kunne tatt kontakt men trengte kanskje en time-out. Har fortsatt ikke hørt noe. Aner ikke hvorfor, jeg syns faktisk det er rart. Går vel an å være høflig og gi et svar i det minste vel? Hvor stor sjanse er det for at meldingen ikke er mottatt? Det skjer vel så og si aldri... Anonymkode: 4ccc0...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå