Frigor Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Jeg er nylig single etter 8 år forhold. starte og date igjen etter 8månder , Jeg er ærlighe med at jeg ikke intriserte i one nightstand og jeg lyst på barn og fast forhold har fast jobb og lelighete . ja jeg veldig rusten på dating siden men hjelp meg jeg trodde mannfolk var kukke hoder kvinnefolk er jo like. nå har jeg daten 7 forskjeldig over tid ikke samtidige det synnes jeg er handle om respkten får den du møter. men ender men rare unnskyldinger. eksempler daten en som ikke har fast jobb og leier leilighet der hun sier at hun ser etter en som tjenner mer en meg men hun elsker og være med meg, jeg bare hva forventer du når man må opphold en bolig lån og bil lån og utgifter alene selvsagte er det ikke mye igjenn og leke med. så har du den klassiske Du er får snill
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Du skriver litt rotete. Er det alle delene ved det å få partner du ikke helt forstår eller kan du være mer spesifikk? Først må man møte folk, det virker det som du allerede gjør. Noen ganger kommer forelskelsen tidlig, da kan man prøve å vise seg fra en god side og prøve å finne på noe bare dere to, som å ta en kaffe eller øl eller gå en tur. Noen ganger vet man ikke hvor godt man liker den andre personen, da kan man fremdeles prøve å være hyggelig, men samtidig også kjenne etter hvordan du føler for den andre personen. Om dere begge liker hverandre finner dere kanskje på mer og mer ting sammen. Kanskje går det fra å ta en kaffe til å bli en middag. Så går det fra middag til en lang søndagstur. Etterhvert er det å møte venner og familie. Da er man i et forhold. Eller du kan spørre rett ut om du er usikker. Anonymkode: 0ee97...691
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Lær deg å skrive. Anonymkode: c0bfd...022 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå