Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et langdistanseforhold siden nyttår. Det er stort sett jeg som har reist til kjæresten, og betaler utgifter forbindelse med det. Jeg har også betalt flyreisene for kjæresten min når hen har besøkt meg. Jeg har nok brukt rundt 50000 kr på dette. Kjæresten tjener mindre enn meg, så jeg har vært forberedt på at jeg måtte ta mer av kostnadene, men jeg har nå en vond klump i magen da det alltid er jeg som betaler. Dette gjelder også utgifter under besøkene, som mat, drivstoff og aktiviteter. Økonomi er et vanskelig tema, og jeg vet at om jeg setter foten ned så blir det svært få besøk og det vil naturlig nok gå utover forholdet. Forøvrig oppleves det også som at de sterke følelsene som var fra hens side i starten har dabbet av og jeg føler meg mer som en bank innimellom. Kan kjennes litt som at jeg ble lovebomba i begynnelsen, mens nå er det kanskje mer økonomiske og praktiske årsaker til å ha meg videre i livet hens….. Samtidig har vi det fint sammen, og jeg ønsker virkelig å få dette til å fungere godt og vare da jeg elsker hen. Er jeg helt idiot eller, som tror ting vil gå seg til etterhvert? 

Anonymkode: 06db4...81f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva om du later som du har litt dårligere råd enn du har? Dropper aktiviteter som koster penger. Lager middag hjemme og dropper restaurant. Om han/hun ikke har råd til å fly, så foreslå buss (med mindre det er helt umulig), eller at dere ihvertfall spleiser. Om du kun er interessert som bank, så tenker jeg du fort blir dumpet da. Trist, men bedre at du finner det ut nå.

Anonymkode: f29c2...01e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...