Castor Troy Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 (endret) Jeg har hørt begge deler og er litt usikker. Tørker dere sokker sammen med feks håndkler og singleter, eller små og store ting hver for seg? Bruker dere poser til å vaske eller tørke sokker evt? Endret 21. mai 2022 av Castor Troy
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Nei stapper inn alt som tørkes kan Anonymkode: 0d4bf...49a 3
Sykepleierinnen Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Har aldri tenkt at det kunne være et problem en gang, her går alt i tørketrommel sammen. 2
Djungelvrål Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Castor Troy skrev (5 minutter siden): Jeg har hørt begge deler og er litt usikker. Tørker dere sokker sammen med feks håndkler og singleter, eller små og store ting hver for seg? Bruker dere poser til å vaske eller tørke sokker evt? Ja, hvorfor skulle ikke det gå? Tromler sokker sammen med all annen 70 gr vask som kjøkkenhåndklær og kluter, håndklær, truser og gulvkluter. 2
Castor Troy Skrevet 21. mai 2022 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2022 Djungelvrål skrev (3 minutter siden): Ja, hvorfor skulle ikke det gå? Tromler sokker sammen med all annen 70 gr vask som kjøkkenhåndklær og kluter, håndklær, truser og gulvkluter. Tenkte å ta alt sammen, men så leste jeg i bruksanvisningen for min trommel der det sto små og store ting skulle tørkes hver for seg. Synes det var litt merkelig.
Djungelvrål Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 Castor Troy skrev (5 minutter siden): Tenkte å ta alt sammen, men så leste jeg i bruksanvisningen for min trommel der det sto små og store ting skulle tørkes hver for seg. Synes det var litt merkelig. Trengs ikke. 1
Castor Troy Skrevet 21. mai 2022 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2022 Nå satte jeg igang en trommel med bare sokker, og det meste samles etter få minutter opp langs trommeldøra. Jeg stoppet programmet og satte inn håndkler, singlets osv, og nå er det bare 1-2 sokker som har samlet seg ved døråpningen. Fungerte mye bedre. De få sokkene som er samlet ved trommeldøra blir kanskje tørre uansett eller dratt med videre underveis i programmet. Vurderer kanskje tørkeballer også? Har null erfaring med tørketrommel da dette er min første. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 De eneste gangene vi skilte store og små ting var når vi skulle tromle dynetrekk. Alt havna i en ball inni dynetrekket, så dynetrekk tromla vi alltid alene. Anonymkode: 74a50...6a2 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 Tar inn alt. Hender sokker forsvinner inn i et gensererme eller en bukse.Har også en genser som alt annet jeg tromler sammen med den tenderer til å havne inni den ene genseren. Veldig rart, men skjer hele tiden. Tromler jeg seks gensere er de andre fem inni den ene når det er ferdig i alle fall halvparten av gangene. Men ja, bortsett fra at jeg noen ganger må lete frem sokkene i andre plagg, så tromles de sammen. Men tørker de oftere på snor. Synes trommel sliter en del på sokker. Anonymkode: 6170e...3cd
Tiramy Skrevet 22. mai 2022 #10 Skrevet 22. mai 2022 Det eneste jeg ikke tørker ilag med småplagg er dynetrekk.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #11 Skrevet 22. mai 2022 Tørkes sokker sammen med andre ting, vil minst én sokk bli absorbert inn i et annet plagg før det forsvinner inn i et alternativt univers. Da ender man til slutt opp men en haug enslige, umake sokker som bare kan brukes på rockesokkdagen den 21 mars. Anonymkode: c6af6...5cb
Djungelvrål Skrevet 22. mai 2022 #12 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tørkes sokker sammen med andre ting, vil minst én sokk bli absorbert inn i et annet plagg før det forsvinner inn i et alternativt univers. Da ender man til slutt opp men en haug enslige, umake sokker som bare kan brukes på rockesokkdagen den 21 mars. Anonymkode: c6af6...5cb Det universet er stort, vi er et par sånn ganske ryddige mennesker men det er kronisk 10-20 enslige sokker nederst i kleskurven. Hiver noen og flere kommer stadig til....helt utrolig.
newman01 Skrevet 23. mai 2022 #13 Skrevet 23. mai 2022 16 hours ago, Tiramy said: Det eneste jeg ikke tørker ilag med småplagg er dynetrekk. Mange dynetrekk har knapper i åpningen. Lukkes disse vil ikke sokkene komme inn i dynetrekket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå