AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Jeg har null lyst på sex for tida.... Men samtidig har jeg lyst til å tilfredsstille mannen min. Jeg TROR det kan ha en liten sammenheng med at det tar lang tid for ham å komme, og at han trenger at tempoet er kjempehøyt for at han kommer. Ikke at det trenger å være en dårlig ting, men i en hektisk hverdag hvor jeg har mest lyst til å sove når vi finner senga blir det tiltak å ha sex når jeg vet det tar lang tid. Tips og råd mottas med stor takk! Anonymkode: f3150...bc5 1
John McClane Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har null lyst på sex for tida.... Men samtidig har jeg lyst til å tilfredsstille mannen min. Jeg TROR det kan ha en liten sammenheng med at det tar lang tid for ham å komme, og at han trenger at tempoet er kjempehøyt for at han kommer. Ikke at det trenger å være en dårlig ting, men i en hektisk hverdag hvor jeg har mest lyst til å sove når vi finner senga blir det tiltak å ha sex når jeg vet det tar lang tid. Tips og råd mottas med stor takk! Anonymkode: f3150...bc5 Ser den, men husk at selv om mannen ikke vet om at han har andre erogene soner enn penisen så har han det! Sørg for å stimulere hjernen så skal du se det løsner. I den han kjører på så skal du si høyt og tydelig; Knull meg som om jeg var ei hore! Tenk på en annen mens du knuller meg, det tenner meg! osv..... Si noe han på ingen måte forventer! Han kjeder seg kanskje, sexen er blitt en vane og menn er vanedyr. Tenn de små grå på ham!!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Han burde kanskje runke med den andre hånda, holde løsere og i et annet tempo, nå begynner han å få problemer med å komme sammen med deg. Går du på hormonprevensjon kan det også påvirke lysten din. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Death-grip_syndrome Anonymkode: 6ab61...d99
Bamseklemmer Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 22.59): Jeg har null lyst på sex for tida.... Men samtidig har jeg lyst til å tilfredsstille mannen min. Jeg TROR det kan ha en liten sammenheng med at det tar lang tid for ham å komme, og at han trenger at tempoet er kjempehøyt for at han kommer. Ikke at det trenger å være en dårlig ting, men i en hektisk hverdag hvor jeg har mest lyst til å sove når vi finner senga blir det tiltak å ha sex når jeg vet det tar lang tid. Tips og råd mottas med stor takk! Anonymkode: f3150...bc5 Begynn å ha sex alle steder unntatt soverommet, la soverommet være deres fristed. Jeg kan garantere deg mye bedre søvn, og et mye mere spennende sexliv🤗 Har man sex bare på soverommet, blir det også uforutsigbar forventninger til sex. Men også at man kan gå lei av omgivelsene av et kjedelig soverom.. Fargevalg har mye å si på sexhumøret.. Skjønner godt at det blir et tiltak, når han bruker så mye tid og i full fart.. Han burde heller sjekket hvorfor han må bruke så lang tid, så hovedproblemet ligger jo der? 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 Kan høres ut som meg. Bruker lang tid og kommer på langt nær hver gang. Her tror jeg kommunikasjon er nøkkelen, selve utløsningen lar seg kanskje ikke enkelt gjøre noe med. Men forventningene kan endres. Ta en prat om hva dere ønsker, fortell at du ønsker en kjappis av og til, og hør om det er greit for han at det skjer på dine premisser. Selv har jeg ikke behov for orgasme hver gang. Blir også gjerne med på seanser hvor kun partneren min mottar stimuli. Anonymkode: ffa66...d8b
blaffen Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 On 5/21/2022 at 10:59 PM, AnonymBruker said: Jeg har null lyst på sex for tida.... Men samtidig har jeg lyst til å tilfredsstille mannen min. Jeg TROR det kan ha en liten sammenheng med at det tar lang tid for ham å komme, og at han trenger at tempoet er kjempehøyt for at han kommer. Ikke at det trenger å være en dårlig ting, men i en hektisk hverdag hvor jeg har mest lyst til å sove når vi finner senga blir det tiltak å ha sex når jeg vet det tar lang tid. Tips og råd mottas med stor takk! Anonymkode: f3150...bc5 Kanskje han kan begynne uten deg? Det er lettere å få skikkelig tempo med hånda. Altså at han for eksempel ligger på rygg og runker mens du ligger tett inntil ham og koser. Kysser ham overalt, kiler ham på pungen osv. Så kan han stikke den inn i deg når det nærmer seg og avslutte inni deg. Alternativ så kan du ligge på rygg og la ham sleike deg samtidig som han bruker hånda på seg selv. Så avslutter han inni deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå