Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt dette. Leste på regjeringen om kutt. Skal de kutte ut strømutbetalingene for Mai, Oktober, November og Desember? Eller har de bare redusert antall mottakere? De som fortsatt har rett på bostøtte, får de strømutbetaling i tillegg disse månedene? De setter vel fortsatt opp innteksgrensene som de hadde bestemt seg for disse månedene? Jeg vil ikke at dette skal være en krangle og hetseteåd. Vil bare ha svar?

Anonymkode: dafa3...a39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som skjønner?

AnonymBruker
Skrevet

Vet dessverre i svaret på spørsmålet ditt.

Men du får nok ikke mange svar her fordi du skrev at du ikke vil at det skal bli en krangle og hetsetråd.

Anonymkode: f480d...d68

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du får nok ikke mange svar her fordi du skrev at du ikke vil at det skal bli en krangle og hetsetråd.

"ikke svaret", skulle det stå

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg forstår ikke helt dette. Leste på regjeringen om kutt. Skal de kutte ut strømutbetalingene for Mai, Oktober, November og Desember? Eller har de bare redusert antall mottakere? De som fortsatt har rett på bostøtte, får de strømutbetaling i tillegg disse månedene? De setter vel fortsatt opp innteksgrensene som de hadde bestemt seg for disse månedene? Jeg vil ikke at dette skal være en krangle og hetseteåd. Vil bare ha svar?

Alle som har rett på bostøtte får fortsatt dette som vanlig. Men, ekstra strømstøtte er borte i juni, juli, august og september. Så kommer det tilbake i oktober og varer fram til mars 2023.

I sommer vil også inntektsgrensen være den samme som før de begynte med strømstøtte, og når støtten er tilbake til høsten så vil det også være høyere inntektsgrense igjen.

Hvis du får bostøtte så står det i vedtaket du fikk for noen dager siden. 

Anonymkode: ba59b...5f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok. Men hvem vil ha krangel og hets liksom?

AnonymBruker
Skrevet

Alle som har rett på bostøtte får fortsatt dette som vanlig. Men, ekstra strømstøtte er borte i juni, juli, august og september. Så kommer det tilbake i oktober og varer fram til mars 2023.

I sommer vil også inntektsgrensen være den samme som før de begynte med strømstøtte, og når støtten er tilbake til høsten så vil det også være høyere inntektsgrense igjen.

Hvis du får bostøtte så står det i vedtaket du fikk for noen dager siden. 

Anonymkode: ba59b...5f5

Skjønner. Jeg får bostøtte.

Men leste at de skulle kutte med 800 millioner, og det skjønte jeg ikke helt. Mente de bare at antall mottakere er redusert?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ok. Men hvem vil ha krangel og hets liksom?

Innlegget var ment som en spøk. Klarte ikke å la være siden det ikke var kommet et eneste svar, og du skrev i innlegget at du ikke ønsket krangel og hets. Og det kan virke som noen svarer kun for å krangle her inne til tider.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Innlegget var ment som en spøk. Klarte ikke å la være siden det ikke var kommet et eneste svar, og du skrev i innlegget at du ikke ønsket krangel og hets. Og det kan virke som noen svarer kun for å krangle her inne til tider.

Skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...