AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Er det normalt å bli tungpustet av forkjølelse. Har vært forkjølet noen dager, de 5 første dagene skikkelig neseforkjølet,og nå har jeg blitt sår i brystet/bronkiene og blitt tungpustet. Anonymkode: a48cd...fa6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Ja, er faktisk helt ekstremt normalt å bli tungpusten ved øvre luftveisinfeksjon som forkjølelse. Du kan også ha fått deg bronkitt, så få i deg godt med væske (vann som gjelder!!), ta paracet og hvil masse. Har du veldig høy feber kan du ta kontakt med legevakten, men stort sett så er det viralt og de får ikke gjort noe. Får du stygg farge på slim ved hoste så tar du kontakt med legen. Anonymkode: f5917...82a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Ja, det er jo noe av definisjonen på en forkjølelse. Anonymkode: b00ff...ab1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 Høres ut som lungebetennelse. Ville tatt en tur til legen. Anonymkode: 34f56...975
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 Det er normalt ja. Det kan være covid, eller bronkitt. Anonymkode: 84b08...0f9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, er faktisk helt ekstremt normalt å bli tungpusten ved øvre luftveisinfeksjon som forkjølelse. Du kan også ha fått deg bronkitt, så få i deg godt med væske (vann som gjelder!!), ta paracet og hvil masse. Har du veldig høy feber kan du ta kontakt med legevakten, men stort sett så er det viralt og de får ikke gjort noe. Får du stygg farge på slim ved hoste så tar du kontakt med legen. Anonymkode: f5917...82a Har ikke feber,hoster litt innimellom, men ikke så mye.men kommer opp slim når jeg hoster.troddedet kanskje var mer normalt å starte en forkjølelse med sår i brystet, ikkefå det etterflere dager ut i forkjølelse 🤔 Anonymkode: a48cd...fa6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er normalt ja. Det kan være covid, eller bronkitt. Anonymkode: 84b08...0f9 Hoster man ikke mye ved bronkitt? Jeg hoster ,men ikke så mye. Anonymkode: a48cd...fa6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke feber,hoster litt innimellom, men ikke så mye.men kommer opp slim når jeg hoster.troddedet kanskje var mer normalt å starte en forkjølelse med sår i brystet, ikkefå det etterflere dager ut i forkjølelse 🤔 Anonymkode: a48cd...fa6 Det finnes utrolig nok grader av og forskjellige varianter av forkjølelsesviruset. Det er derfor det er mulig å bli forkjølet to ganger på veldig kort tid. Anonymkode: f5917...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå