AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Gruer meg. Brukte amfetamin i gamle dager og likte ikke virkningen etterhvert. Men livet er sterkt preget av ADD. Jeg er et surrehue uten like.... Er det noen som vil dele sine erfaringer med Aduvanz? Hvor mange adhd/add-medisiner finnes det? Hva/hvordan finner man frem til akkurat det som passer? Anonymkode: 60469...941 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gruer meg. Brukte amfetamin i gamle dager og likte ikke virkningen etterhvert. Men livet er sterkt preget av ADD. Jeg er et surrehue uten like.... Er det noen som vil dele sine erfaringer med Aduvanz? Hvor mange adhd/add-medisiner finnes det? Hva/hvordan finner man frem til akkurat det som passer? Anonymkode: 60469...941 Du starter sikkert med Ritalin. Det er Metylfenidat. Virket ikke på meg. Bruker Aduvanz på 3.året og har hatt 1 mnd pause for snart 2 år siden. Den gjør meg mer jordnær, men er fremdeles et surrehode. Må ha mer mat for at den skal fungere optimalt. Får også en liten følelse av å være kunstig. At jeg ikke egentlig er meg når jeg bruker dem, men jeg kjenner ikke at jeg er påvirket av noe, men det er ekkelt når de begynner å gå ut. Kjennes som jeg har gått glipp av noe. Mister også tidsperspektivet av de. Dagene går så fort, selv om jeg ikke gjør noe spesielt. Nå husker jeg ikke hva den heter, men er en adhd medisin som ikke inneholder noe sentralstimulerende. Brukes ofte på de som har rushistorikk. Anonymkode: 6216e...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Strattera er vel ikke sentralstimulerende? Anonymkode: d47f0...76f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Har hatt god virkning av Ritalin enda bedre av Advuanz. Blir mer konsentrert, roligere inni meg og får fullført oppgaver. Mye mindre sliten i hodet også. Virkningen for meg kan ikke sammenlignes med amfetamin som rus i det hele tatt. Heldigvis 😊 Anonymkode: 76e17...96e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 On 5/21/2022 at 11:31 PM, AnonymBruker said: Du starter sikkert med Ritalin. Det er Metylfenidat. Virket ikke på meg. Bruker Aduvanz på 3.året og har hatt 1 mnd pause for snart 2 år siden. Den gjør meg mer jordnær, men er fremdeles et surrehode. Må ha mer mat for at den skal fungere optimalt. Får også en liten følelse av å være kunstig. At jeg ikke egentlig er meg når jeg bruker dem, men jeg kjenner ikke at jeg er påvirket av noe, men det er ekkelt når de begynner å gå ut. Kjennes som jeg har gått glipp av noe. Mister også tidsperspektivet av de. Dagene går så fort, selv om jeg ikke gjør noe spesielt. Nå husker jeg ikke hva den heter, men er en adhd medisin som ikke inneholder noe sentralstimulerende. Brukes ofte på de som har rushistorikk. Anonymkode: 6216e...3e8 Jeg (ts) skal begynne med Aduvanz - ikke Ritalin. Ble du mindre surrete av det? Anonymkode: 60469...941
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 On 5/22/2022 at 9:08 AM, AnonymBruker said: Har hatt god virkning av Ritalin enda bedre av Advuanz. Blir mer konsentrert, roligere inni meg og får fullført oppgaver. Mye mindre sliten i hodet også. Virkningen for meg kan ikke sammenlignes med amfetamin som rus i det hele tatt. Heldigvis 😊 Anonymkode: 76e17...96e Så fantastisk! Det er akkurat hva jeg ønsker også! Anonymkode: 60469...941
Anonymeeee Skrevet 29. mai 2022 #7 Skrevet 29. mai 2022 Jeg begynte på Ritalin, og fikk bivirkninger i form av magetrøbbel. Gikk over på Aduvanz, og livet har blitt bedre. Mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå