AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Har vært i en bedrift i 1 1/2 år nå og har gått fra å være medarbeider til å lede prosjekter og bestemme ting som påvirker svært mange...lønna har ikke gått opp med mer ansvar. Nå har de lyst ut 1 år prosjekt/vikariat som jeg søkte på (120.000 mer i lønn og enklere utgave av akkurat de arbeidsoppgavene jeg har i dag). Vi er 6 i samme situasjon (samme utdanning på masternivå, alle har vært gjennom samme vikarbyrå i 1- 2 1/2 år), de lyste ut 3 stillinger - men ryktet sier nå at de vil ta inn eksterne, for oss kan de bare forlenge kontrakten på. Mange ledige stillinger i vår by nå, og 4 av oss som også studerte sammen, vurderer å si opp med 1 måned varsel om ingen av oss blir vurdert på en ordentlig måte for de nye stillingene. Mulig jeg høres butthurt ut, men det er ganske kjedelig å lære opp noen andre med mindre erfaring og utdannelse, som tjener mye mer og skal gjøre enklere arbeidsoppgaver. Andre som har vært i samme situasjon? Fikk det konsekvenser for bedriften om mange som kan det meste forsvinner samtidig? Kontrakten vår er med 1 mnd oppsigelse, vi får fornyet med bedriften hver 6. måned. Anonymkode: 7ac0a...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå