Gå til innhold

Flere damer som blir lei av Tinder etter bare noen dager?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første dagen er jeg gjerne engasjert og sveiper med glede. Men etter noen dager er jeg drittlei hele appen og alle de meningsløse samtalene... flere som har det sånn? Skulle gjerne hatt samme engasjementet hele veien men synes det blir såå kjedelig der inne rimelig raskt 

Anonymkode: e5a8b...7e6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir lei etter noen timer og sletter appen. 
Nå skal jeg ikke laste den ned igjen, flere mnd siden siste. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke så rart. Forstår ikke at folk gidder å bruke så mye tid på den type nettsteder. 

Anonymkode: 6326e...6ab

• Liker 2
Skrevet

ja, blir også lei. har den aldri lenge av gangen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann er jeg litt forbauset over alle kvinnene her inne som synes Tinder er så håpløst. Hva slags menn er det dere kommer i kontakt med? Er det virkelig sånn at alle samtalene er meningsløse eller at mennene dere snakker med bare vil ha sex?

Nå har ikke jeg vært lenge på Tinder, men har møtt noen 5–6 stykker og endt opp med å date to av dem over litt lengre tid. Med unntak av én helt horribel date, hvor jeg kastet meg ut i det og møtte én dame uten særlig kritisk vurdering på forhånd, har jeg utelukkende positive opplevelser. Dette gjelder også på meldinger (selv om jeg riktignok prøver å begrense dette og møter folk så fort som mulig).

Er det sånn da at menn på Tinder stort sett er håpløse, mens kvinnene stort sett er «hel ved»?

Anonymkode: ff893...c7e

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, har det maks i noen dager. Synes det er så kjedelig å ha samme småsnakket om jobb, fritidsinteresser osv. 

Anonymkode: 3a931...d78

AnonymBruker
Skrevet

JA, det kan man si.

Anonymkode: cc73d...2b3

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så rart, om dere tror at Tinder skal endre livet ditt... 

Anonymkode: e8119...60d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke så rart, om dere tror at Tinder skal endre livet ditt... 

Anonymkode: e8119...60d

At det endrer livet, det gjør det helt klart. Men i negativ forstand.

Anonymkode: cc73d...2b3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 45, har vert på tinder lenge. Menn er dårlige på kommunikasjon. Har vert på noen dater, så stopper det der. De holder chatten første dagen, så er det over. Jeg søker menn på min alder, men like dårlige trass alder. Har begynt å lure på hva de egentlig gjør der? 

Anonymkode: ba7a3...fdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinne 45, har vert på tinder lenge. Menn er dårlige på kommunikasjon. Har vert på noen dater, så stopper det der. De holder chatten første dagen, så er det over. Jeg søker menn på min alder, men like dårlige trass alder. Har begynt å lure på hva de egentlig gjør der? 

Anonymkode: ba7a3...fdb

Du mener du enda ikke har fått med deg at tinder er en puleapp? Folk har skrevet og skreket det i årevis 😂 Såklart er ikke menn interessert i lange chatter på tinder, de vil i buksa di. Vi er ikke interessert i å underholde deg og ditt ego.

Cold hard facts.

Anonymkode: b22b6...975

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du mener du enda ikke har fått med deg at tinder er en puleapp? Folk har skrevet og skreket det i årevis 😂 Såklart er ikke menn interessert i lange chatter på tinder, de vil i buksa di. Vi er ikke interessert i å underholde deg og ditt ego.

Cold hard facts.

Anonymkode: b22b6...975

Snakk for deg selv!

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. 

Folk flest er kjedelige, rett og slett. 

Anonymkode: cdc08...8a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Som mann er jeg litt forbauset over alle kvinnene her inne som synes Tinder er så håpløst. Hva slags menn er det dere kommer i kontakt med? Er det virkelig sånn at alle samtalene er meningsløse eller at mennene dere snakker med bare vil ha sex?

Nå har ikke jeg vært lenge på Tinder, men har møtt noen 5–6 stykker og endt opp med å date to av dem over litt lengre tid. Med unntak av én helt horribel date, hvor jeg kastet meg ut i det og møtte én dame uten særlig kritisk vurdering på forhånd, har jeg utelukkende positive opplevelser. Dette gjelder også på meldinger (selv om jeg riktignok prøver å begrense dette og møter folk så fort som mulig).

Er det sånn da at menn på Tinder stort sett er håpløse, mens kvinnene stort sett er «hel ved»?

Nei da 🙂 Har forsøkt 3 ganger med mine feil og mangler. En vanlig dame I 40-åra. 

Problemet er at man får  mange henvendelser uten seriøsitet.  Selv når man i profilen er klar på hva man ønsker.  

Jeg fikk x antall henvendelser fra fetisjfolk,par,dickpicks ,lesbiske og menn som ønsker å dele livet etter melding nr 3 🤣

Kan på en hånd utav 100  meldinger som kunne resultert i et fysisk møte . Han siste viste seg konkurs, jobbet som frivillig hos pinsemenigheten og kjøpte dyre  musikkinstrumenter for å følge opp hobbyen sin . Snakker 50 + her 🤣   Han elsket meg første uka ! 

Jeg løp ( da ingenting av det sto i profilen hans) 

Anonymkode: ebb20...059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...