Gå til innhold

Hvilken farge har du på veggene i din trange, mørke gang? Utenom hvit, grå og beige

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei! 

Jeg hadde planlagt å male gangen med Due fra Fargerike, men fant ut at det ble for mørkt i min trange, mørke gang. 

Derfor vil jeg gjerne se/høre hva andre har gjort. For inspirasjon. :) Det eneste jeg ikke er interessert i er hvitt, grått og beige.

Hvilken farge har du i den trange, mørke gangen din? (Som ikke er hvit, grå eller beige). Grålige farger er lov. 

Anonymkode: 7b486...78b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi malte vår mørke, trange gang i minty breeze. Den opplevdes faktisk mye mer åpen og større enn det den gjorde med hvite vegger. 😅

Anonymkode: db0b7...978

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hengt opp en mørk grønn tapet og malt taket i bunnfargen til tapetet (mørk grønn). Mørkt er mørkt uansett og vi syntes at det ble veldig kult å understreke det. Vi har generelt holdt mørke rom mørke og lyse rom lyse, og syntes det er en god strategi 😁

Anonymkode: 7ac39...8cb

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Siden du tenkte på Due vil jeg foreslå andre blå/grønne toner. Hva med exhale, ionic, løvsal eller ocean air? Uansett ville jeg også vurdert å sette inn flere lyskilder og tenkt over hvilke lyspærer som brukes i gangen deres. I tillegg er det lurt å tenke i gjennom fargen i taket og gulvet for at veggfargen skal bli finest mulig 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Cityscape fra Jotun - skikkelig fornøyd🥰

Anonymkode: 4237d...d80

• Liker 1
Skrevet

Vår soveromsgang er lang, smal og har mange dører.  Den skal jeg nå male i Devine (lys fersken). 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har hengt opp en mørk grønn tapet og malt taket i bunnfargen til tapetet (mørk grønn). Mørkt er mørkt uansett og vi syntes at det ble veldig kult å understreke det. Vi har generelt holdt mørke rom mørke og lyse rom lyse, og syntes det er en god strategi 😁

Anonymkode: 7ac39...8cb

Vi har gjort det samme og får mye skryt. Malte gangen i Sophisticated Blue og har blitt veldig fornøyd. Har godt med lamper, det er ikke dagslys der. 

Har hatt den i antikkhvit og gul før, nå virker den merkelig nok større enn før. Hvitt tak og hvite lister. 

Anonymkode: f409d...99b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Warm blush her! Spontanvalg, men den er fin! Brunrosa. 

Anonymkode: 623b5...6e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har denne, veldig fornøyde med den 😊

B7AC9762-CDEC-414C-BABA-02575B158462.png

Anonymkode: 02548...02c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle mørke farger vil bare gjøre gangen enda trangere og klaustrofobisk. Gå for en lys farge som du selv liker.

Anonymkode: bf273...b1e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Cityscape. Elsker fargen. 

Anonymkode: 09fb3...7b7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gått for rosa i min trange gang 🤩 senses fra Jotun 

B2508014-B9A5-481F-B54F-56D0B6B0EE1F.png

Anonymkode: 78aef...fb7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jotun roseblad:)

Anonymkode: 32723...473

• Nyttig 1
Skrevet

Krydderurt fra Jotun😊 Lys, lett og fin👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi har denne, veldig fornøyde med den 😊

B7AC9762-CDEC-414C-BABA-02575B158462.png

Anonymkode: 02548...02c

Hva heter denne?

Anonymkode: 37013...9b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Exhale fra Jotun🤩

Anonymkode: 6cead...79f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar! 

Jeg er fremdeles ikke sikker på hva jeg vil ha, men skal dra og se på fargeprøver på fredag. :)

Anonymkode: 7b486...78b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...