AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Jeg er en 24 årig gammel jente og er vel mer singel enn i et forhold. Jeg har de siste 3 årene hatt et forhold til en gifte mann i 40åra, han har 3 barn og firma sammen med kona, så jeg skjønner at de er godt bunnet opp. Han har de siste to årene lovet meg å skjære igjennom overfor kona og forlate henne. Han sier at han elsker meg, og at han aldri har det følt det sånn med noen annen dame før. Jeg får masse tilbud fra jevnaldrene single menn i 20åra, men sier nei til dem alle pga ham. Et par av dem er virkelige interessant menn som jeg fint kunne tenkt meg å bli bedre kjent med, men kanskje ikke gir meg den berg-og dalbane rusen jeg har med min nåværende elsker. Jeg er i ferd med å bli gal over situasjonen, og har prøvd å avslutte det ca 5-6 ganger, men hver gang, etter litt overtalelse fra hans side, er jeg tilbake, og det går videre som før. Jeg er så forelsket, men redd for at han aldri blir min.... Noen som har noen gode råd. J24 Anonymkode: 1a058...d26 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 På plass, leketøy! Anonymkode: 8f083...906 1 1
visp Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): de er godt bunnet opp Det er ganske vondt! 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Han blir aldri din. Enkelt og greit. Selv om han sier det så vil han aldri forlate kona for deg. Anonymkode: a54a7...9e5 17 3 1
Scoops Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 Ikke noe annet godt råd enn at det beste er vell å avslutte det, han kommer nok ikke til og forlate kona for deg, det er det de fleste sier men skjer sjeldent 2
Michaelhe Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er en 24 årig gammel jente og er vel mer singel enn i et forhold. Jeg har de siste 3 årene hatt et forhold til en gifte mann i 40åra, han har 3 barn og firma sammen med kona, så jeg skjønner at de er godt bunnet opp. Han har de siste to årene lovet meg å skjære igjennom overfor kona og forlate henne. Han sier at han elsker meg, og at han aldri har det følt det sånn med noen annen dame før. Jeg får masse tilbud fra jevnaldrene single menn i 20åra, men sier nei til dem alle pga ham. Et par av dem er virkelige interessant menn som jeg fint kunne tenkt meg å bli bedre kjent med, men kanskje ikke gir meg den berg-og dalbane rusen jeg har med min nåværende elsker. Jeg er i ferd med å bli gal over situasjonen, og har prøvd å avslutte det ca 5-6 ganger, men hver gang, etter litt overtalelse fra hans side, er jeg tilbake, og det går videre som før. Jeg er så forelsket, men redd for at han aldri blir min.... Noen som har noen gode råd. J24 Anonymkode: 1a058...d26 "the other woman"? Don't hold your breath. 3 år er lenge. 1
Rosatoast Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er en 24 årig gammel jente og er vel mer singel enn i et forhold. Jeg har de siste 3 årene hatt et forhold til en gifte mann i 40åra, han har 3 barn og firma sammen med kona, så jeg skjønner at de er godt bunnet opp. Han har de siste to årene lovet meg å skjære igjennom overfor kona og forlate henne. Han sier at han elsker meg, og at han aldri har det følt det sånn med noen annen dame før. Jeg får masse tilbud fra jevnaldrene single menn i 20åra, men sier nei til dem alle pga ham. Et par av dem er virkelige interessant menn som jeg fint kunne tenkt meg å bli bedre kjent med, men kanskje ikke gir meg den berg-og dalbane rusen jeg har med min nåværende elsker. Jeg er i ferd med å bli gal over situasjonen, og har prøvd å avslutte det ca 5-6 ganger, men hver gang, etter litt overtalelse fra hans side, er jeg tilbake, og det går videre som før. Jeg er så forelsket, men redd for at han aldri blir min.... Noen som har noen gode råd. J24 Anonymkode: 1a058...d26 Du må få deg selvrespekt og moral, hvorfor har du lært at du skal vente på en mann? Gift eller ikke, man venter ikke på en mann på den måten. Han holder deg på gress, og han sier akkurat det samme som alle andre gifte menn 😂. Ville han ha gått fra kona så hadde det skjedd for lenge siden, beklager, men han liker spenningen ved å ha en relasjon med deg. Og du setter hele fremtiden på vent pga en idiot av et mannfolk? Skjerp deg. 11
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 Lol, bare leker med deg. Anonymkode: 068d2...a0f 7
Gjest theTitanic Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er en 24 årig gammel jente og er vel mer singel enn i et forhold. Jeg har de siste 3 årene hatt et forhold til en gifte mann i 40åra, han har 3 barn og firma sammen med kona, så jeg skjønner at de er godt bunnet opp. Han har de siste to årene lovet meg å skjære igjennom overfor kona og forlate henne. Han sier at han elsker meg, og at han aldri har det følt det sånn med noen annen dame før. Jeg får masse tilbud fra jevnaldrene single menn i 20åra, men sier nei til dem alle pga ham. Et par av dem er virkelige interessant menn som jeg fint kunne tenkt meg å bli bedre kjent med, men kanskje ikke gir meg den berg-og dalbane rusen jeg har med min nåværende elsker. Jeg er i ferd med å bli gal over situasjonen, og har prøvd å avslutte det ca 5-6 ganger, men hver gang, etter litt overtalelse fra hans side, er jeg tilbake, og det går videre som før. Jeg er så forelsket, men redd for at han aldri blir min.... Noen som har noen gode råd. J24 Anonymkode: 1a058...d26 Beklager å si det men han bruker søte ord for å få hva han vil ha. Mulig han elsker deg og er tiltrukket av deg, likevel er ikke oddsen på din side desverre. Praktisk talt lik null, og å ha det som dette vil ødelegge deg følelsesmessig. Hadde han respektert deg så hadde han ikke latt deg lide sånn. Enkelte vet nok nøyaktig hva de skal si for å sjarmere
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #10 Skrevet 21. mai 2022 Hva tror du selv når det allerede har gått 3 år og han enda ikke har gått fra henne? Anonymkode: 89f75...cd5 10
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #11 Skrevet 21. mai 2022 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Her er det bare å smøre seg med tålmodighet, jeg synes du skal la barna hans bli voksne først. Og så får du krysse fingrene for at du ikke er uinteressant for han om ti år og at han går fra kona for en ny 21-åring. Anonymkode: 3a274...979 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #12 Skrevet 21. mai 2022 Vill du virkelig ha noen som har så lite respekt får både de han elsker , familien sin å ett forhold? Anonymkode: dc6d7...714 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #13 Skrevet 21. mai 2022 Så dum du er! 3 år?? Du er så ung, du kunne funnet på så mye annet enn å vente på en gift slask som aldri kommer til å holde det han lover. Herregud jente, hva ER det du driver med?!💔 Anonymkode: 1362e...93c 4
Mezzosoprena Skrevet 21. mai 2022 #14 Skrevet 21. mai 2022 Han er altså utro mot kona si i 3 år, men en yngre dame som selvfølgelig er mer spennende enn henne... Og du er helt sikker på at det er denne mannen du vil ha? 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #15 Skrevet 21. mai 2022 Nei han gjør nok ikke det. Du bør mote deg opp og stille ultimatum; enten forlater han henne nå, eller så går du videre. Da får du svaret ditt. Men, vil du ha en såpass mye eldre mann, med tre barn fra før? Tenk deg godt om. Anonymkode: a1aa3...0b2 2
Jesh94 Skrevet 8. juni 2022 #16 Skrevet 8. juni 2022 En ung, fruktbar kvinne som går etter en seksuelt erfaren, utro og rik eldre mann, istedet for å velge en singel mann på sin egen alder. Mat for incels dette her 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #18 Skrevet 8. juni 2022 Hvordan går det TS? Anonymkode: 631c4...047
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #19 Skrevet 8. juni 2022 Forhåpentligvis, så slipper kona å være sammen med en utro kødd, så kan du få være det istedenfor. Anonymkode: 35d08...9ce 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #20 Skrevet 9. juni 2022 Du har ikke vurdert å la kona vite da? Anonymkode: f9b26...917 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå