Gå til innhold

Fettsuging hake ! Kalkun hals

Anbefalte innlegg

Gjest PennysPuzzle

Heisann dere. De siste årene har jeg virkelig fått henge hals og henge hake… jeg er 35 år og dette er virkelig noe som gir meg dårlig selvtillit. Jeg SKAL få ordnet dette kirurgisk. Det jeg lurer på er om noen av dere har selv tatt kirurgisk inngrep på dette området og hva jeg kan forvente av resultater? Jeg er så redd for resultatet skal utebli. Er det noen her som ønsker å dele sine erfaringer? Hvor opererte dere? Resultater? Pris?

Setter stor pris på svar. 

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1583300-fettsuging-hake-kalkun-hals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PennysPuzzle
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis problemet skyldes løs hud, altså kalkunhals, så vil ikke fettsuging hjelpe men gjøre det værre. Du trenger isåfall et nedre ansiktsløft.

Anonymkode: e3920...658

Det er nok helt riktig. Tusen takk for svar. Var til konsultasjon for et par år siden, da nevnte de ikke halsløft men kunn fettsuging. Men ser jo selv at det «ser» ut som mer løs hud enn fett. Tusen takk igjen for svar. 

AnonymBruker
PennysPuzzle skrev (5 timer siden):

Det er nok helt riktig. Tusen takk for svar. Var til konsultasjon for et par år siden, da nevnte de ikke halsløft men kunn fettsuging. Men ser jo selv at det «ser» ut som mer løs hud enn fett. Tusen takk igjen for svar. 

Fikk du noen pris på hva det kom til å koste? 

Anonymkode: ea251...5b1

Annonse

AnonymBruker
PennysPuzzle skrev (5 timer siden):

Heisann dere. De siste årene har jeg virkelig fått henge hals og henge hake… jeg er 35 år og dette er virkelig noe som gir meg dårlig selvtillit. Jeg SKAL få ordnet dette kirurgisk. Det jeg lurer på er om noen av dere har selv tatt kirurgisk inngrep på dette området og hva jeg kan forvente av resultater? Jeg er så redd for resultatet skal utebli. Er det noen her som ønsker å dele sine erfaringer? Hvor opererte dere? Resultater? Pris?

Setter stor pris på svar. 

Jeg har fettsugd, og jeg synes det ser verre ut. Bedre i profil, men ikke forfra. De tar stort sett aldri halsløst uten å løfte nedre ansikt, så bare å spare masse til det. 

Anonymkode: 562ef...c3f

AnonymBruker

Jeg spurte kirurgen min om dette da jeg var der for øyelokk operasjon.

Han sa til meg at jeg ikke var en god kandidat, men at jeg heller burde ta fillers på hake for å stramme opp. Han sa det var fordi jeg var såpass ung (34) og at ansiktsløft i min alder ikke ville ha noe særlig resultat. Hvertfall ikke slik jeg ønsket. Han sa at jeg måtte vente en god del år før ansiktsløft skulle være verdt det

Har ikke gjort det enda, men tenkte bare kaste ut der at det også er et alternativ. Nå vet ikke jeg om fillers er noe for deg, men da har jeg nevnt hva jeg fikk av svar fra kirurgen 😅

Anonymkode: 9b728...abd

Gjest PennysPuzzle
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg spurte kirurgen min om dette da jeg var der for øyelokk operasjon.

Han sa til meg at jeg ikke var en god kandidat, men at jeg heller burde ta fillers på hake for å stramme opp. Han sa det var fordi jeg var såpass ung (34) og at ansiktsløft i min alder ikke ville ha noe særlig resultat. Hvertfall ikke slik jeg ønsket. Han sa at jeg måtte vente en god del år før ansiktsløft skulle være verdt det

Har ikke gjort det enda, men tenkte bare kaste ut der at det også er et alternativ. Nå vet ikke jeg om fillers er noe for deg, men da har jeg nevnt hva jeg fikk av svar fra kirurgen 😅

Anonymkode: 9b728...abd

Tusen takk for svar. Er mye forskjellige erfaringer ser jeg, jeg tenker at halsløft (hva enn det heter) skal fjerne dobbelthake og løs hud. Så får kirurgen finne en løsning. Så vanskelig er det ikke. 

Gjest PennysPuzzle
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har fettsugd, og jeg synes det ser verre ut. Bedre i profil, men ikke forfra. De tar stort sett aldri halsløst uten å løfte nedre ansikt, så bare å spare masse til det. 

Anonymkode: 562ef...c3f

Jeg er opptatt av profil! Er der jeg føler jeg ser jævlig ut…. 

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...