Gjest gjesta Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 Jeg klarer altså å "irritere" meg over en helt tåpelig ting, og det er at folk har registrert navnet sitt feil på e-posten. Altså slik at når jeg får mail fra den personen så er det gjerne skrevet med små bokstaver -hele navnet. Eller at i mellom for-og etternavn så er det punktum i stedet for mellomrom. Ja, ja, dagens irritasjonsmoment fra meg.
Cuba Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 I mailadressen mener du? Er jo ikke noen reger at det skal være stor boksav i mail-adresse.. skal vel egentlig ikke være det.. og det kan jo ikke være mellomrom heller.. Eller var det ikke det du mente..?
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 Jeg har i hvertfall ikke spesifisert min mailadresse; den følger standarder på arbeidsplassen, og har bare små bokstaver. Eller mente du "realname" som også står spesifisert?
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2005 #4 Skrevet 9. november 2005 Jeg tenkte på i navnefeltet der navnet til avsender kommer opp. Vet at selve e-postadressen ikke er med store bokstaver.
Scheherazade Skrevet 9. november 2005 #5 Skrevet 9. november 2005 Litt off-topic, men du kan godt skrive e-mailadressen med store bokstaver om du vil. Eller [email protected] for den saks skyld. Html-protokollen skiller nemlig ikke mellom store og små bokstaver. Men til saken, er enig med deg Xavia. Men nå skal det sies at Opera plutselig gjorde et eller annet triks slik at store bokstavene i navnet mitt forsvant, kanskje ikke alle som er klar over engang at dette er noe de kan endre selv? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #6 Skrevet 9. november 2005 Jeg tenkte på i navnefeltet der navnet til avsender kommer opp. Vet at selve e-postadressen ikke er med store bokstaver. ←
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2005 #7 Skrevet 10. november 2005 Hmmm...jeg tror fortsatt ingen av dere faktisk skjønner hva jeg mener..... (Jeg er visst dårlig til å forklare ) Tenker IKKE på hvordan e-postadressen skrives ([email protected]) Tenker på hvordan avsenderens navn kommer fram (ola normann, i stedet for Ola Normann)
Gjest Piper Skrevet 10. november 2005 #8 Skrevet 10. november 2005 Helt utrolig hva man kan irritere seg over.
Scheherazade Skrevet 10. november 2005 #9 Skrevet 10. november 2005 Jepp, skjønte det, derfor jeg skrev off topic på det første avsnittet mitt. Var bare en kommentar til utsagnet til Xavia. ("Vet at selve epostadressen ikke er med store bokstaver") I neste avsnittet mitt kommer jeg til spørsmålet til Xavia, og det jeg mener er at Opera-mailen forandret navnet i avsenderfeltet mitt til bare små bokstaver.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #10 Skrevet 10. november 2005 Litt off-topic, men du kan godt skrive e-mailadressen med store bokstaver om du vil. Eller [email protected] for den saks skyld. Html-protokollen skiller nemlig ikke mellom store og små bokstaver. Du mener selvfølgelig SMTP-protokollen...
Cronos Skrevet 10. november 2005 #11 Skrevet 10. november 2005 Du mener selvfølgelig SMTP-protokollen... ← Det var meg, ja...
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2005 #12 Skrevet 10. november 2005 (endret) Helt utrolig hva man kan irritere seg over. ← Ja, ikke sant?! Endret 10. november 2005 av Xavia
Pimbila Skrevet 10. november 2005 #13 Skrevet 10. november 2005 Jeg er slik som deg Når jeg får mail fra ei venninne står det eli S som avsender. Huff og huff. (Navnet ovenfor er fake altså)
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #14 Skrevet 11. november 2005 Jeg er helt enig! Sånt irriterer meg grønn også!
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #16 Skrevet 14. november 2005 Og jeg trodde jeg irriterte meg over mye...
Gjest *kosejoker* Skrevet 14. november 2005 #17 Skrevet 14. november 2005 :enig_anim: Ok, kanskje vi irriterer oss over mye, men det der er jeg fullstendig enig i!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #18 Skrevet 14. november 2005 Helt utrolig hva man kan irritere seg over. ← Enig, og at det faktisk er så mange som forstår irritasjonen??? Leter dere etter noe å irritere dere over? Hva gjør det for noe egentlig? Er dere såååå pertentlige, at dette er noe å henge seg opp i!
Brunhilde Skrevet 14. november 2005 #19 Skrevet 14. november 2005 Enig, og at det faktisk er så mange som forstår irritasjonen??? Leter dere etter noe å irritere dere over? Hva gjør det for noe egentlig? Er dere såååå pertentlige, at dette er noe å henge seg opp i! ← På skrivemåten ser det ut til at du irriterer deg over at noen irriterer seg - er det egentlig noe bedre?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #20 Skrevet 14. november 2005 På skrivemåten ser det ut til at du irriterer deg over at noen irriterer seg - er det egentlig noe bedre? ← Er du på kranglern her også Brynhild? De sure innleggene dine til Sneip i stad, ble slettet/ryddet av moderator! (Aktuelle saker - Hva skjer i Oslo i dag) Makan!Er alle dumme når du er sur? :grine2: ...skal jeg skrive, du ble irritert over at en annen ble irritert osv... Ja, dette blir JEG irritert over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå