Gå til innhold

Dagens irritasjonsmoment!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer altså å "irritere" meg over en helt tåpelig ting, og det er at folk har registrert navnet sitt feil på e-posten. Altså slik at når jeg får mail fra den personen så er det gjerne skrevet med små bokstaver -hele navnet.

Eller at i mellom for-og etternavn så er det punktum i stedet for mellomrom.

Ja, ja, dagens irritasjonsmoment fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mailadressen mener du?

Er jo ikke noen reger at det skal være stor boksav i mail-adresse..

skal vel egentlig ikke være det..

og det kan jo ikke være mellomrom heller..

Eller var det ikke det du mente..?

Skrevet

Jeg har i hvertfall ikke spesifisert min mailadresse; den følger standarder på arbeidsplassen, og har bare små bokstaver. Eller mente du "realname" som også står spesifisert?

Skrevet

Jeg tenkte på i navnefeltet der navnet til avsender kommer opp. Vet at selve e-postadressen ikke er med store bokstaver.

Skrevet

Litt off-topic, men du kan godt skrive e-mailadressen med store bokstaver om du vil. Eller [email protected] for den saks skyld. Html-protokollen skiller nemlig ikke mellom store og små bokstaver.

Men til saken, er enig med deg Xavia. Men nå skal det sies at Opera plutselig gjorde et eller annet triks slik at store bokstavene i navnet mitt forsvant, kanskje ikke alle som er klar over engang at dette er noe de kan endre selv? :klø:

Skrevet
Jeg tenkte på i navnefeltet der navnet til avsender kommer opp. Vet at selve e-postadressen ikke er med store bokstaver.

Skrevet

Hmmm...jeg tror fortsatt ingen av dere faktisk skjønner hva jeg mener..... (Jeg er visst dårlig til å forklare :forvirret: )

Tenker IKKE på hvordan e-postadressen skrives ([email protected])

Tenker på hvordan avsenderens navn kommer fram (ola normann, i stedet for Ola Normann)

Skrevet

Jepp, skjønte det, derfor jeg skrev off topic på det første avsnittet mitt. Var bare en kommentar til utsagnet til Xavia. ("Vet at selve epostadressen ikke er med store bokstaver")

I neste avsnittet mitt kommer jeg til spørsmålet til Xavia, og det jeg mener er at Opera-mailen forandret navnet i avsenderfeltet mitt til bare små bokstaver. :)

Skrevet
Litt off-topic, men du kan godt skrive e-mailadressen med store bokstaver om du vil. Eller [email protected] for den saks skyld. Html-protokollen skiller nemlig ikke mellom store og små bokstaver.

Du mener selvfølgelig SMTP-protokollen... :)

Skrevet
Du mener selvfølgelig SMTP-protokollen... :)

Det var meg, ja...

Skrevet (endret)
Helt utrolig hva man kan irritere seg over.

Ja, ikke sant?! :overrasket:

Endret av Xavia
Skrevet

Jeg er slik som deg ;)

Når jeg får mail fra ei venninne står det eli S som avsender. Huff og huff. :ler:

(Navnet ovenfor er fake altså)

Skrevet

Jeg er helt enig! Sånt irriterer meg grønn også!

Gjest *kosejoker*
Skrevet

:enig_anim: Ok, kanskje vi irriterer oss over mye, men det der er jeg fullstendig enig i!

Skrevet
Helt utrolig hva man kan irritere seg over.

Enig, og at det faktisk er så mange som forstår irritasjonen???

Leter dere etter noe å irritere dere over?

Hva gjør det for noe egentlig? Er dere såååå pertentlige, at dette er noe å henge seg opp i!

Skrevet
Enig, og at det faktisk er så mange som forstår irritasjonen???

Leter dere etter noe å irritere dere over?

Hva gjør det for noe egentlig? Er dere såååå pertentlige, at dette er noe å henge seg opp i!

På skrivemåten ser det ut til at du irriterer deg over at noen irriterer seg - er det egentlig noe bedre?

Skrevet
På skrivemåten ser det ut til at du irriterer deg over at noen irriterer seg - er det egentlig noe bedre?

Er du på kranglern her også Brynhild?

De sure innleggene dine til Sneip i stad, ble slettet/ryddet av moderator! :sur:

(Aktuelle saker - Hva skjer i Oslo i dag)

Makan!Er alle dumme når du er sur? :grine2:

...skal jeg skrive, du ble irritert over at en annen ble irritert osv...

Ja, dette blir JEG irritert over! :ler::ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...