AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Liker han, men føler vi er litt på forskjellige stadier i livet. Begynner å få kalde føtter. I starten lo vi mye sammen, men nå stopper det litt opp for meg, fordi det virker som han ikke har kapasitet til å snakke om noe mer seriøst. Andre ting som gjør meg usikker er at han bor på en hybel, det er veldig rotete og grisete der, gulvet blir brukt som oppbevaring for rent kjøkken utstyr (samtidig som han går med yttersko inne), han røyker hasj og bruker fritiden sin på skytespill. Han liker også å gamble penger og er ofte tom for penger før halve måneden har gått. Eneste han klarer å drikke er energidrikker og han kan ikke spise noe grønt. Han vasker sjeldent klær, men sier det ikke er vits fordi han svetter mye. Men han svetter ikke mye, det er klærne hans som er sure siden de aldri blir vasket ordentlig. Han liker ikke å bruke deo, fordi han sier det ikke er vits fordi han svetter det bare bort. Han har kreditor trekk av lønn og skylder jobben masse penger. Også snorker han, men det gjør jo veldig mange. Også kjører han sparkesykkel selv om han er 37 år Er det noe håp? Noen her som erfaring med noe over når det kommer til menn? Anonymkode: b25e9...6de 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Han sier han ønsker barn, men jeg føler ikke at jeg ønsker barn med han. Pga alt jeg nevnte over. Og da er det vell bare å avslutte det? ts Anonymkode: b25e9...6de 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Spår at det ikke kommer et eneste positivt (eller nyansert) svar i denne tråden. Anonymkode: 36b00...042 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Spår at det ikke kommer et eneste positivt (eller nyansert) svar i denne tråden. Anonymkode: 36b00...042 Sånn er det når ingenting i hovedinnlegget tilsier at dette er en bra fyr. Jeg spår at det blir regn en gang senere i år. Anonymkode: ae77e...8ed 8 4
ElectricScum Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 Når du ikke har ramset opp ett eneste positivt trekk, så blir det rimelig vanskelig å gi noe annet en tommel ned for dette prosjektet. 15 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn er det når ingenting i hovedinnlegget tilsier at dette er en bra fyr. Jeg spår at det blir regn en gang senere i år. Anonymkode: ae77e...8ed Nettopp. Anonymkode: 36b00...042 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 Tror ikke det er mye håp nei. Glemte du å nevne at han pisser på kjøkkenvasken også? Anonymkode: eba67...6cd 5 1
Trolltunge Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 Jeg hadde ikke orket. Min kjære hadde definitivt ikke alt på stell da jeg møtte ham, men han hadde iallefall god hygiene og det var koselig og rent i hans lille hybel. Dårlig hygiene og skitt kunne jeg ikke sett forbi. Ikke hasj og pengespill heller. 2 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #10 Skrevet 21. mai 2022 ElectricScum skrev (1 minutt siden): Når du ikke har ramset opp ett eneste positivt trekk, så blir det rimelig vanskelig å gi noe annet en tommel ned for dette prosjektet. Jeg ser litt svartmalt på situasjonen nå. Sliter med å se det positive i situasjonen og komme på gode grunner for at jeg likte han. Jeg likte at vi lo sammen, han var snill tvers igjennom, tålmodig, ansvarsfull, verdiene var like som mine. Men med tiden så stemmer jo ikke mye av dette lenger. Han er bare i stand til å snakke om lette temaer og fjas, han er dumsnill mot alle, han er ikke tålmodig og ansvarsfull, og verdiene hans er så stikk motsatt fra mine som det går an. Føler meg egentlig litt lurt? At han prøvde å være alt jeg likte i starten, men nå kommer den ekte han frem. Men jeg vet ikke. Derfor jeg spør om det er håp ts Anonymkode: b25e9...6de 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #11 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror ikke det er mye håp nei. Glemte du å nevne at han pisser på kjøkkenvasken også? Anonymkode: eba67...6cd Doen er 2 meter fra kjøkkenet, så heldigvis så går han inn på badet. Men ettersom hvordan leiligheten ser ut, så hadde jeg ikke blitt overrasket om han hadde innrømmet noe slikt. Men jeg vet han går på do ts Anonymkode: b25e9...6de
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #12 Skrevet 21. mai 2022 Trolltunge skrev (3 minutter siden): Jeg hadde ikke orket. Min kjære hadde definitivt ikke alt på stell da jeg møtte ham, men han hadde iallefall god hygiene og det var koselig og rent i hans lille hybel. Dårlig hygiene og skitt kunne jeg ikke sett forbi. Ikke hasj og pengespill heller. Ja, jeg tenker mye av det samme! Man kan jo ikke begynne å prøve forandre hvor mye et annet menneske bryr seg om hygiene. Noen kan være flinke i en periode for å bevise noe, men i det lange løp så tror jeg det er vanskelig å holde ved like om man egentlig ikke bryr seg Han har også en del svidde merker på gulvet fra å brenne hasj (falt ned fra pulten siden det er så mye rot der). Og det kan virkelig ikke skje i min leilighet hvertfall! ts Anonymkode: b25e9...6de 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #13 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser litt svartmalt på situasjonen nå. Sliter med å se det positive i situasjonen og komme på gode grunner for at jeg likte han. Jeg likte at vi lo sammen, han var snill tvers igjennom, tålmodig, ansvarsfull, verdiene var like som mine. Men med tiden så stemmer jo ikke mye av dette lenger. Han er bare i stand til å snakke om lette temaer og fjas, han er dumsnill mot alle, han er ikke tålmodig og ansvarsfull, og verdiene hans er så stikk motsatt fra mine som det går an. Føler meg egentlig litt lurt? At han prøvde å være alt jeg likte i starten, men nå kommer den ekte han frem. Men jeg vet ikke. Derfor jeg spør om det er håp ts Anonymkode: b25e9...6de Eller du så han ikke for den han var, fordi du var forelsket? Ofte er det også sånn at det man så på som sjarmerende og søtt i starten, gjerne blir irriterende og uutholdelig i lengden. Det samme som kan være hans mest positive egenskap er også ofte hans verste... Har du tatt dine bekymringer opp med han? Er han klar over hvordan ditt syn har endret seg? Han kan endre seg om han ønsker det, men du kan ikke endre han, og det er usannsynlig at han vil endre seg om han ikke ser noen problemer med sin livsstil. Det er mulig han vil ønske endring om han ønsker å være med deg, og du informerer han om at du ikke kan leve med han slik det er nå, men om du går rundt og venter på at han på magisk vis selv skal innse det, tror jeg ikke det er håp... Anonymkode: 13f6f...0cd 2
ElectricScum Skrevet 21. mai 2022 #14 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ser litt svartmalt på situasjonen nå. Sliter med å se det positive i situasjonen og komme på gode grunner for at jeg likte han. Jeg likte at vi lo sammen, han var snill tvers igjennom, tålmodig, ansvarsfull, verdiene var like som mine. Men med tiden så stemmer jo ikke mye av dette lenger. Han er bare i stand til å snakke om lette temaer og fjas, han er dumsnill mot alle, han er ikke tålmodig og ansvarsfull, og verdiene hans er så stikk motsatt fra mine som det går an. Føler meg egentlig litt lurt? At han prøvde å være alt jeg likte i starten, men nå kommer den ekte han frem. Men jeg vet ikke. Derfor jeg spør om det er håp ts Anonymkode: b25e9...6de Når det er såpass mye å ta tak i, så spørs det om det er verdt det. Fra innleggene dine å lese er sluttsummen på hans positive kvaliteter mikroskopiske. Når det er sagt så er det mye som kan være verre også. Han kunne vært en sur og gretten sosiopat med voldelige tendenser, men det er jo grenser for hvor lavt man skal legge lista også. Hadde han vært tidlig i 20-årene så hadde det kanskje vært håp om en endring. Men når han har rukket å bli 37, så spørs det om det særlig sannsynlig at han brått skal legge om hele sin livsstil. I hvert fall hvis han trives med å ha det sånn. Har han uttrykt at han synes det er helt tipp topp å leve som en gris uten kontroll på økonomi og med et spilleproblem? 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #15 Skrevet 21. mai 2022 ElectricScum skrev (2 minutter siden): Når det er såpass mye å ta tak i, så spørs det om det er verdt det. Fra innleggene dine å lese er sluttsummen på hans positive kvaliteter mikroskopiske. Når det er sagt så er det mye som kan være verre også. Han kunne vært en sur og gretten sosiopat med voldelige tendenser, men det er jo grenser for hvor lavt man skal legge lista også. Hadde han vært tidlig i 20-årene så hadde det kanskje vært håp om en endring. Men når han har rukket å bli 37, så spørs det om det særlig sannsynlig at han brått skal legge om hele sin livsstil. I hvert fall hvis han trives med å ha det sånn. Har han uttrykt at han synes det er helt tipp topp å leve som en gris uten kontroll på økonomi og med et spilleproblem? Han syntes at ting er veldig bra nå, hvertfall ift bo situasjonen. Men det er fordi han bodde i en kjeller leilighet før, og han ble kastet ut av leiligheten av huseier (mente han ødela leiligheten). Så nå trives han stort med å bo i blokk og leier av utleiefirma, og ikke føle at han blir fulgt med på. Ja du sier noe der, det kunne vært mye verre men hvor lavt skal man legge lista ts Anonymkode: b25e9...6de
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #16 Skrevet 21. mai 2022 Han får en gjennomsnittlig tenåringsgutt til å framstå som velluktende, frisk og rask, økonomi på stell og full av sosial samvittighet, i sammenligning. Anonymkode: e1db5...e23 6 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #17 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Eller du så han ikke for den han var, fordi du var forelsket? Ofte er det også sånn at det man så på som sjarmerende og søtt i starten, gjerne blir irriterende og uutholdelig i lengden. Det samme som kan være hans mest positive egenskap er også ofte hans verste... Har du tatt dine bekymringer opp med han? Er han klar over hvordan ditt syn har endret seg? Han kan endre seg om han ønsker det, men du kan ikke endre han, og det er usannsynlig at han vil endre seg om han ikke ser noen problemer med sin livsstil. Det er mulig han vil ønske endring om han ønsker å være med deg, og du informerer han om at du ikke kan leve med han slik det er nå, men om du går rundt og venter på at han på magisk vis selv skal innse det, tror jeg ikke det er håp... Anonymkode: 13f6f...0cd Det kan veldig godt hende!! Føles litt nå ut som jeg har vært helt blind! Føles ut som jeg har misforstått hvem han er totalt Jeg har prøvet snakke med han om noe av det. Jeg orker jo ikke være sammen med noen man ikke kan se for seg en fremtid med (og jeg trodde jo på alt mulig i starten da jeg var forelsket). Da fortalte han at han ønsket seg barn og jeg sa at det var veldig viktig for meg å ha det ryddig og rent rundt meg. Han var helt enig. Men etter å ha laget middag hos meg og han skal ta noe av vasking/tørking så gjør han det så sløvt. Jeg tenkte det var fordi han ikke visste hvordan man gjorde det, og viste han hvordan det var mest logisk å gjøre det hjemme hos meg. Da ble han lei og orket ikke mer, sa han hatet å vaske, det var kjedelig og han gadd ikke bry seg om det ts Anonymkode: b25e9...6de 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #18 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han syntes at ting er veldig bra nå, hvertfall ift bo situasjonen. Men det er fordi han bodde i en kjeller leilighet før, og han ble kastet ut av leiligheten av huseier (mente han ødela leiligheten). Så nå trives han stort med å bo i blokk og leier av utleiefirma, og ikke føle at han blir fulgt med på.... ts Anonymkode: b25e9...6de Måten han argumenterer på er barnslig. Tviler på at han får tilbake depositumet fra utleiefirmaet hvis han brenner hull. Anonymkode: e1db5...e23 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #19 Skrevet 21. mai 2022 Men hvor gammel er du da? Anonymkode: 02392...ede
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #20 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Måten han argumenterer på er barnslig. Tviler på at han får tilbake depositumet fra utleiefirmaet hvis han brenner hull. Anonymkode: e1db5...e23 Nei det tviler jeg også på…. Han mener det er vanlig slitasje, men tre gulvet er fult av svarte brenn merker og skitt som sitter hardt. Han kommer jo aldri i verden til å klare vaske det gulvet selv når han flytter ut. Og depositum er bare 1 månedsleie. ts Anonymkode: b25e9...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå