Gå til innhold

Tyrkiske menn er jo så flotte!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gud så pene de er. Også er de veldig romantiske. Vet det er islam som dominerer i Tyrkia, men er det ikke ganske liberalt der alikevel. Tyrkiske damer gårj jo ganske vestlig kledd ?

Flere som syntes tyrkiske menn er vakre ?

eller er det som taidamer. som er desperat etter å finne seg noen fra et rikt land?

Jeg blir sjekket opp i Norge også, men i tyrkia ble jeg sjekket opp overalt, av veldig pene menn. Bare desprerasjon for  å komme seg vekk fra tyrkia, eller syntes de norske damer er pene ?

I Norge skjer det kun på byen, men her altså overalt. 

Anonymkode: e6cf7...1c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er muslimer. Sånn, ferdig. 

Anonymkode: 80dfe...06f

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

De er ikke min preferanse. Tror det er mange grunner til at de sjekker deg opp. Noen synes nok du er veldig pen, noen ønsker et rikere og bedre liv, noen tenker at du er lett å ha sex med og noen synes kanskje du er eksotisk eller spennende. 

Det er ingenting som stopper deg fra å ha et forhold med en tyrker. Men mange har veldig andre verdier enn nordmenn, så jeg ville blitt veldig godt kjent med ham før jeg eventuelt stiftet familie.

Anonymkode: ae2e6...d8e

• Liker 8
  • Nyttig 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Veldig flott med menn som driver med kvinneundertrykkelse og ser på de som horer.....:sarkasme:

AnonymBruker
Skrevet

De er ganske deilige nedentil å 

Anonymkode: a6ece...994

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da har du ikke vært i den kurdiske delen av Irak, der er guttene ekstremt kjekke.

Anonymkode: 6f1d6...3fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De er ganske deilige nedentil å 

Anonymkode: a6ece...994

Omskjærte menn er jo ikke pent. Flere av de har problemer med sexlivet også. 

Anonymkode: 8ab90...6eb

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen, tyrkisk mann? 

p.s. Nei, det er de ikke. 

Anonymkode: 497c8...a66

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

muslimske menn er dårlig i senga. dårlig oppdragelse og streng religion fører til usikkerhet i senga. lite sexy. 

Anonymkode: 65034...ae4

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig uenig.

Anonymkode: 35dbf...a37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg blir sjekket opp i Norge også, men i tyrkia ble jeg sjekket opp overalt, av veldig pene menn. Bare desprerasjon for  å komme seg vekk fra tyrkia, eller syntes de norske damer er pene ?

Sikkert en kombinasjon.

Anonymkode: 151dd...7a1

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe hokuspokus dette. Mange norske menn som sikler etter thaimus, og mange norske kvinner sikler etter tyrkerkjepp. Ikke noe å skamme seg over om du er blant disse. 

Anonymkode: ef4c6...575

AnonymBruker
Skrevet

Mye pene menn derifra, uten tvil. Sexy med eskotiske trekk 

Anonymkode: d67cc...e88

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange omgåelseektesksp med europere da..

Anonymkode: deef2...f05

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Gud så pene de er. Også er de veldig romantiske. Vet det er islam som dominerer i Tyrkia, men er det ikke ganske liberalt der alikevel. Tyrkiske damer gårj jo ganske vestlig kledd ?

eller er det som taidamer. som er desperat etter å finne seg noen fra et rikt land?

Er du så lite bereist at du faller for dette tullet? 

For mange år siden tok samboer og jeg med oss hennes søster som nylig hadde blitt forlatt av mannen sin til Tyrkia. Det var hennes første tur til Tyrkia. Nesten så vi ikke fikk henne med hjem. Hun ble forelsket på hvert gatehjørne av disse smigrende tyrkerne 😂

Når jeg tenker meg om så skulle vi ha forlatt henne der for hun er så enormt krevende og needy 🤩🙉

Anonymkode: 70093...28d

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Når kom du til Norge da? Er du fra Istanbul?

• Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, ikke helt. De ønsker å pule og vet at jenter fra norden er enkle å snakke i sengen om de bare oppfører seg som gentlemenn, til de får seg noe.

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (3 minutter siden):

Nei, ikke helt. De ønsker å pule og vet at jenter fra norden er enkle å snakke i sengen om de bare oppfører seg som gentlemenn, til de får seg noe.

Norske jenter er jo veldig kresne så dette stemmer nok ikke. Synes utenlandske jenter her i Norge er mye mer vill og ligger rundt, mens enkelte norske jenter er umulig å få til sengs

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Norske jenter er jo veldig kresne så dette stemmer nok ikke. Synes utenlandske jenter her i Norge er mye mer vill og ligger rundt, mens enkelte norske jenter er umulig å få til sengs

Kresne er de, men det er rart hva som skjer når en er på ferie, gjerne med alkohol i blodet. Jeg har en helt annen erfaring en deg her tydeligvis.

Skrevet

Kjente ei dame som pleide å dra til tyrkia å kongo ( ja jeg er seriøs) og postet bilder på insta og snap der hu klinte med en haug av forskjellige menn hver f*ckings kveld der hu var på ferie, og når hu kom hjem var det lange rader på facebook over hvor vanskelig det er å treffe noen seriøs type bla bla bla... seriøst mye feil i hode på den dama der🤣

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...