AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Jeg er bare helsefagarbeider, ser du ned på vi som er det? I så fall hvorfor? Anonymkode: 62c13...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Du er ikke bare er helsefargarbeider. Du er en fagutdannet som sikrer forsvarlig helsehjelp. Du er en viktig del av teamet. Anonymkode: 45bc0...1cf 17 1 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er bare helsefagarbeider, ser du ned på vi som er det? I så fall hvorfor? Anonymkode: 62c13...e0f Absolutt ikke. Jeg jobber sammen med dem. Anonymkode: d14cd...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er ikke bare er helsefargarbeider. Du er en fagutdannet som sikrer forsvarlig helsehjelp. Du er en viktig del av teamet. Anonymkode: 45bc0...1cf Anonymkode: 62c13...e0f 1 1
sicario Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er bare helsefagarbeider, ser du ned på vi som er det? I så fall hvorfor? Anonymkode: 62c13...e0f På ingen måte. 1
Hjerte Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 Nei, på ingen måte. Som sykepleier i kommunehelsetjenesten jobber jeg tett med en fantastisk gjeng arbeidsomme og kompetente helsefagarbeidere. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 Nei! Absolutt ikke! Er imponert og glad for dere! 😍 vær stolt av yrket ditt! Anonymkode: 5e2a2...081
Evig_student Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 (endret) Nei! Kjenner en som jobber som det, og vet at det er en ganske stressende og fysisk tung jobb med mye tidspress, og for lite folk på jobb. Kommunen skal jo spare må vite 🙄 Og en del utakknemlige brukere som bare klager og maser. Stor respekt til de som klarer den jobben frem til pensjonsalder! Endret 21. mai 2022 av Evig_student 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er bare helsefagarbeider, ser du ned på vi som er det? I så fall hvorfor? Anonymkode: 62c13...e0f Helt ærlig, ja, ser ned på de. Ikke fordi jeg mener at alle er "dårlige mennesker", men jeg mener at nivået vernepleier eller sykepleier bør være absolutt minimum. Kjenner ellers et par stykker som er helsefagarbeidere, og de er ikke akkurat skarpeste blyanten i skuffen, og det er på bakgrunn av at de har en del ganske rare meninger, og de holdningene tipper gjerne litt over i selve yrket. Den ene har til og med ganske høyre-alternative meninger, og er passe sprø, men man har ikke sparke "Hen" på bakgrunn av det, men jeg grøsser av tanken hvis den personen får pasient ansvar for en pasient som hun ikke liker med sine "Livets HardCore School" meninger. Anonymkode: 50ee5...78a 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #10 Skrevet 21. mai 2022 Ser ikke ned på helsefagarbeidere, men de som må hevde seg og si de er "nesten sykepleier", de irriterer meg, de nedverdiger sitt eget yrke og preffesjon. Si heller med stolthet hva du er, ikke at du er nesten noe som helst! Det er yrkesstolthet. Anonymkode: edba8...ba5 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #11 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Absolutt ikke. Jeg jobber sammen med dem. Anonymkode: d14cd...6d6 sicario skrev (6 minutter siden): På ingen måte. ♥ skrev (4 minutter siden): Nei, på ingen måte. Som sykepleier i kommunehelsetjenesten jobber jeg tett med en fantastisk gjeng arbeidsomme og kompetente helsefagarbeidere. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei! Absolutt ikke! Er imponert og glad for dere! 😍 vær stolt av yrket ditt! Anonymkode: 5e2a2...081 Evig_student skrev (3 minutter siden): Nei! Kjenner en som jobber som det, og vet at det er en ganske stressende og fysisk tung jobb med mye tidspress, og for lite folk på jobb. Kommunen skal jo spare må vite 🙄 Og en del utakknemlige brukere som bare klager og maser. Stor respekt til de som klarer den jobben frem til pensjonsalder! Anonymkode: 62c13...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #12 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ikke ned på helsefagarbeidere, men de som må hevde seg og si de er "nesten sykepleier", de irriterer meg, de nedverdiger sitt eget yrke og preffesjon. Si heller med stolthet hva du er, ikke at du er nesten noe som helst! Det er yrkesstolthet. Anonymkode: edba8...ba5 Å, nei. Har aldri hevdet at jeg nesten er sykepleier. Anonymkode: 62c13...e0f 4
Hjerte Skrevet 21. mai 2022 #13 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt ærlig, ja, ser ned på de. Ikke fordi jeg mener at alle er "dårlige mennesker", men jeg mener at nivået vernepleier eller sykepleier bør være absolutt minimum. Kjenner ellers et par stykker som er helsefagarbeidere, og de er ikke akkurat skarpeste blyanten i skuffen, og det er på bakgrunn av at de har en del ganske rare meninger, og de holdningene tipper gjerne litt over i selve yrket. Den ene har til og med ganske høyre-alternative meninger, og er passe sprø, men man har ikke sparke "Hen" på bakgrunn av det, men jeg grøsser av tanken hvis den personen får pasient ansvar for en pasient som hun ikke liker med sine "Livets HardCore School" meninger. Anonymkode: 50ee5...78a I alle yrker finner man folk som ikke skulle vært der, det reflekterer personen og ikke yrket. 9
Klikker83 Skrevet 21. mai 2022 #14 Skrevet 21. mai 2022 Jeg ser ned på folk som ser ned på helsefagarbeidere🙋♀️ 13 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #15 Skrevet 21. mai 2022 Ser ikke ned på de. Men jeg syns kanskje litt synd på dem. Det er jo stress å ha lav status og lav lønn. Anonymkode: 5721c...187
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #16 Skrevet 21. mai 2022 Jeg har jobbet med mange helsefagarbeidere (og hjelpepleiere av den aldre garden). Mange er kjempeflinke og trygge på rollen sin, de er gjerne litt eldre. Men jeg må si at jeg ikke sjelden også har vært sjokkert over det lave kunnskapsnivået en del av dem har. Nå kan dette være personrelatert eller en generelt dårlig utdanning, jeg vet ikke. Men uansett så er helsefagarbeidere helt nødvendig og gjør en god jobb på sine arbeidsoppgaver. Uansett så skal du ikke være flau over utdanningen din, du har en fagutdanning. Viktig med yrkestolthet. Anonymkode: 43281...d49 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #17 Skrevet 21. mai 2022 Hvorfor skal jeg se ned på helsefagarbeidere? Anonymkode: aee0c...ad6 1
goho Skrevet 21. mai 2022 #18 Skrevet 21. mai 2022 Ser ikke ned på noen. Alle trengs og er viktige i den jobben man gjør. Det viktigste er at man trives selv med arbeidet og at det gir deg noe. Heldigvis er ikke jeg noen statusjeger. De menneskene blir slitsomme syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #19 Skrevet 21. mai 2022 Ser ikke ned på de, men fatter ikke at folk gidder å utdanne seg som det.... Anonymkode: 7540e...a19 1
Hareena Skrevet 21. mai 2022 #20 Skrevet 21. mai 2022 Nei, jeg er så glad for dere helsefagarbeidere, skulle bare mangle, det er jo dere som skal hjelpe meg slik at jeg kan bo hjemme når jeg blir gammel og skranter.💙
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå