AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 https://www.dagbladet.no/tema/hvorfor-far-ikke-siri-kjaereste/75979540 Hvorfor tror du Siri er singel??? Anonymkode: 43ac4...8a0
Curlyme Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Siri er ikke den eneste 40 åringen som er singel 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Aner ikke, abonnerer ikke på Pluss. Det spørs jo helt på hvorfor hun er singel. Står hun gikk på to dater i uka tidligere. Hvorfor ble det aldri noe mer? Hvis det var fordi ingen av dem var bra nok, kommer hun til å forbli singel veldig lenge. Anonymkode: 27d99...00a 9 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Det varierer fra person til person. I en del tilfeller nok problemet at folk( spesielt kvinner) forventer at alt skal klaffe med en gang og de skal føle en slags magi veldig tidlig. Men sånn er ikke virkeligheten. Jeg er en enslig mann i midten av 30-årene og akkurat nå dater jeg to damer. Liker begge to, veldig godt men er ikke forelsket. Det tar tid og utvikle følelser for et annet menneske. Og det er viktig å gi det tid. Anonymkode: a03c7...941 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det varierer fra person til person. I en del tilfeller nok problemet at folk( spesielt kvinner) forventer at alt skal klaffe med en gang og de skal føle en slags magi veldig tidlig. Men sånn er ikke virkeligheten. Jeg er en enslig mann i midten av 30-årene og akkurat nå dater jeg to damer. Liker begge to, veldig godt men er ikke forelsket. Det tar tid og utvikle følelser for et annet menneske. Og det er viktig å gi det tid. Anonymkode: a03c7...941 Jeg er også en mann på samme alder som deg og er av samme oppfattelse. Jeg tror at mange forventer å bli bergtatt på første date, og gir opp dersom de ikke føler noe med en gang. Men så finner de fleste ut etterhvert at livet ikke er et Disney eventyr. Anonymkode: b39df...8cd 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er også en mann på samme alder som deg og er av samme oppfattelse. Jeg tror at mange forventer å bli bergtatt på første date, og gir opp dersom de ikke føler noe med en gang. Men så finner de fleste ut etterhvert at livet ikke er et Disney eventyr. Anonymkode: b39df...8cd AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det varierer fra person til person. I en del tilfeller nok problemet at folk( spesielt kvinner) forventer at alt skal klaffe med en gang og de skal føle en slags magi veldig tidlig. Men sånn er ikke virkeligheten. Jeg er en enslig mann i midten av 30-årene og akkurat nå dater jeg to damer. Liker begge to, veldig godt men er ikke forelsket. Det tar tid og utvikle følelser for et annet menneske. Og det er viktig å gi det tid. Anonymkode: a03c7...941 Helt enig med dere. Kvinner har ofte laget seg et bilde utfra hvordan de forventer at ting skal være, ofte helt ute av virkeligheten. "Følte ikke no", etter å ha møtt et menneske i 1time. Så har du de som har god kontakt FØR man møtes, god kjemi. Men ved møtet var ikke utseendet som man håpte. "Han var LAV, dårlig kledd...blabla.." Livet er ikke som man ser på film, tv-serier og kvinneblader. Som fucker opp hodet til kvinner. Anonymkode: efc41...bbf 7 1
Jr.Garcon Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det varierer fra person til person. I en del tilfeller nok problemet at folk( spesielt kvinner) forventer at alt skal klaffe med en gang og de skal føle en slags magi veldig tidlig. Men sånn er ikke virkeligheten. Jeg er en enslig mann i midten av 30-årene og akkurat nå dater jeg to damer. Liker begge to, veldig godt men er ikke forelsket. Det tar tid og utvikle følelser for et annet menneske. Og det er viktig å gi det tid. Anonymkode: a03c7...941 Så logikken er at siden det tar tid å utvikle følelser for et annet menneske, så velger jeg å date 2, 3 eller 4 samtidig. Man utvikler nemlig følelsene raskere /blir bedre kjent med hver enkelt person når man sjonglerer og har fokus på 2-3 stykk parallelt. Kroner man den logikken med å klage på damer som runder "for fort av" - de værer nok og gjennomskuer at fokuset til den andre er på 3 damer parallelt 😂 - så er det bare å gratulere 🥇i sunn fornuft. Vet ikke hvorfor Siri er singel - leser ikke pluss abonnement. Men et hint kan vel være at hvis du pleier å gå på date med 2 ulike samme dag, så går du for kvantitet og overfladiskhet - du forholder deg til mennesker som et skopar du prøver i butikken " 1 min og on to the Next". 11 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 Kansje fordi ingen er god nok for henne ? Da vil hun forbli singel. Anonymkode: 5f794...eb2 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 En eller flere av disse 1. Hun er en tulling. 2. Mange menn er ikke bra nok. 3. "Bra menn" bruker henne bare for sex. Anonymkode: 0840b...a6a 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #10 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt enig med dere. Kvinner har ofte laget seg et bilde utfra hvordan de forventer at ting skal være, ofte helt ute av virkeligheten. "Følte ikke no", etter å ha møtt et menneske i 1time. Så har du de som har god kontakt FØR man møtes, god kjemi. Men ved møtet var ikke utseendet som man håpte. "Han var LAV, dårlig kledd...blabla.." Livet er ikke som man ser på film, tv-serier og kvinneblader. Som fucker opp hodet til kvinner. Anonymkode: efc41...bbf Som kvinne så er det da mange menn jeg er på 1-2 timers date første gang, som og ikke vil møtes mer for de ikke følte kjemi. Jeg og føler ikke så mye kjemi første gang, men har vi det hyggelig, så tar jeg gjerne en date til. Og jeg dater aldri mer enn en av gangen, får ikke følelser dater jeg flere samtidig. Men som kvinne i 40 årene så synes jeg det er utrolig vanskelig å finne noen nå. Det var mye lettere i 20 og 30 årene. Anonymkode: 776fc...978 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #11 Skrevet 21. mai 2022 Hykleri å klage på kvinner som er opptatt av kjemi samtidig som de dater 4 stk samtidig, herregud, da oppnår man i hvertfall ikke noe autentisk 🤣 Anonymkode: 51035...d4e 8 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #12 Skrevet 21. mai 2022 Jeg hadde pult Siri. Vakker Anonymkode: 17e04...479
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #13 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde pult Siri. Vakker Anonymkode: 17e04...479 Dette er Siris problem. Menn vil gjerne date for å få pult. Anonymkode: eeae5...955 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #14 Skrevet 21. mai 2022 Det at hun gikk på to dater om dagen forteller at hun hele tiden var på jakt etter noe enda litt bedre. Som er ganske typisk for single storby-damer i 30-årene. Det skal matche helt 100 % med en eneste gang eller så er det bare NEXT. Og så ender de opp med ingenting til sist. Anonymkode: b0c5b...745 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #15 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg hadde pult Siri. Vakker Anonymkode: 17e04...479 Gammel og utdatert. I tillegg til urimelige krav til partner (i og med at hun er på to dater i uka), sørger det for en evig singeltilværelse. Anonymkode: 039eb...547
ClausSaus Skrevet 21. mai 2022 #16 Skrevet 21. mai 2022 (endret) THE HUSBAND STORE A store that sells new husbands has just opened in New York City, where a woman may go to choose a husband. Among the instructions at the entrance is a description of how the store operates. You may visit the store ONLY ONCE! There are six floors and the attributes of the men increase as the shopper ascends the flights. There is, however, a catch: you may choose any man from a particular floor, or you may choose to go up a floor, but you cannot go back down except to exit the building! So, a woman goes to the Husband Store to find a husband... On each floor the signs on the doors read: Floor 1 - These men have jobs. Floor 2 - These men have jobs and love kids. Floor 3 - These men have jobs, love kids, and are extremely good looking. "Wow," she thinks, but feels compelled to keep going. She goes to the fourth floor and sign reads: Floor 4 - These men have jobs, love kids, are drop-dead good looking and help with the housework. "Oh, mercy me!" she exclaims, "I can hardly stand it!" Still, she goes to the fifth floor and sign reads: Floor 5 - These men have jobs, love kids, are drop-dead gorgeous, help with the housework, and have a strong romantic streak. She is so tempted to stay, but she goes to the sixth floor and the sign reads: Floor 6 - You are visitor 3,261,496,012 to this floor. There are no men on this floor. This floor exists solely as proof that women are impossible to please. Thank you for shopping at the Husband Store. THE WIFE STORE Floor 1 - has wives that love sex. Floor 2 - has wives that love sex and are loyal. The third through sixth floors have never been visited. Endret 21. mai 2022 av ClausSaus 7 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #17 Skrevet 22. mai 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: https://www.dagbladet.no/tema/hvorfor-far-ikke-siri-kjaereste/75979540 Hvorfor tror du Siri er singel??? Anonymkode: 43ac4...8a0 Hun dater jo helt sinnsykt mye! Når det er noe galt med alle andre, er det påtide å ta en titt i speilet sier jeg da.. Anonymkode: ad28d...e28 4
Gjest ytmnd Skrevet 22. mai 2022 #18 Skrevet 22. mai 2022 13 hours ago, ClausSaus said: THE HUSBAND STORE A store that sells new husbands has just opened in New York City, where a woman may go to choose a husband. Among the instructions at the entrance is a description of how the store operates. You may visit the store ONLY ONCE! There are six floors and the attributes of the men increase as the shopper ascends the flights. There is, however, a catch: you may choose any man from a particular floor, or you may choose to go up a floor, but you cannot go back down except to exit the building! So, a woman goes to the Husband Store to find a husband... On each floor the signs on the doors read: Floor 1 - These men have jobs. Floor 2 - These men have jobs and love kids. Floor 3 - These men have jobs, love kids, and are extremely good looking. "Wow," she thinks, but feels compelled to keep going. She goes to the fourth floor and sign reads: Floor 4 - These men have jobs, love kids, are drop-dead good looking and help with the housework. "Oh, mercy me!" she exclaims, "I can hardly stand it!" Still, she goes to the fifth floor and sign reads: Floor 5 - These men have jobs, love kids, are drop-dead gorgeous, help with the housework, and have a strong romantic streak. She is so tempted to stay, but she goes to the sixth floor and the sign reads: Floor 6 - You are visitor 3,261,496,012 to this floor. There are no men on this floor. This floor exists solely as proof that women are impossible to please. Thank you for shopping at the Husband Store. THE WIFE STORE Floor 1 - has wives that love sex. Floor 2 - has wives that love sex and are loyal. The third through sixth floors have never been visited. Velkjent anekdote, elsker den! 😂 Det her var min første tanke når jeg klikket inn på artikkelen.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #19 Skrevet 22. mai 2022 2 Tinder-dater om dagen??? Etter 6 år på Tinder har jeg fortsatt ikke vært på en eneste date. Lurer på hva som feiler meg. Anonymkode: b8629...98c 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #20 Skrevet 22. mai 2022 Må si det var veldig stor kontrast mellom det store bildet av henne og bildet hun bruker på Tinder, da. Anonymkode: 43ac4...8a0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå