Gå til innhold

Sexen med eksen var altfor bra, til tross for et dårlig forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg sliter skikkelig over å komme over han til tross for at forholdet i det store og hele bildet ikke var bra. Vi kommuniserte dårlig, var ikke alltid helt ærlige med hverandre og hadde tendens til å være manipulative med hverandre. Vi prøvde å ordne opp i ting flere ganger, men kom ingen som helst vei. Jeg elsket han fortsatt da det ble slutt mellom oss.

Vi har ligget noen ganger etter bruddet, men nå har vi kommet i en fase hvor det har oppstått hat mellom oss. Når jeg ser tilbake på de positive tingene, så hadde vi det kjempegøy sammen. Og samtidig var sexen bedre enn noen andre jeg har hatt det med. 

Jeg greier kun å fokusere på de positive tingene nå, og greier ikke å komme over han. Han er superpen, god i sengen og ikke minst veldig morsom av seg. Er det noen som har noen gode råd for hvordan jeg skal håndtere dette? Jeg er redd for at jeg aldri komme til å bli like forelsket i noen igjen... 

Anonymkode: 79702...a0a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ligg med alle du møter, så kanskje du finner noe som er like bra eller bedre.

Anonymkode: de015...335

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke vært dypt forelsket, men hatt et hekt. All usikkerheten har drevet adrenalin som kroppen din har tolket som seksuell spenning. 

Det er jo bare bra hvis du ikke opplever et slikt hekt igjen, men heller forholder deg til om den du møter er en bra person som du har noe til felles med. 

Anonymkode: b106b...d8b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ligg med alle du møter, så kanskje du finner noe som er like bra eller bedre.

Anonymkode: de015...335

Jeg føler de aller fleste gutter er så egoistiske i sengen. Eksen min var slik at han virkelig prioriterte mine behov i sengen, uten at jeg i det hele tatt ba om det.

Og jeg ligger ikke så mye rundt sånn generelt..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lag en liste over de fæle tingene han gjorde, og de dårlige egenskapene hans. Les listen hver gang du trenger en påminnelse på hvorfor dere hadde et destruktivt forhold.

Anonymkode: 8574f...3f6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har ikke vært dypt forelsket, men hatt et hekt. All usikkerheten har drevet adrenalin som kroppen din har tolket som seksuell spenning. 

Det er jo bare bra hvis du ikke opplever et slikt hekt igjen, men heller forholder deg til om den du møter er en bra person som du har noe til felles med. 

Synes det var veldig godt forklart.

Jeg vet det kanskje er rart å si det, men føler at jeg aldri kommer til å finne en som oppfyller både krav til det å være en jeg trives skikkelig med og samtidig har bra sex med. Jeg føler eksen min har gjort meg avhengig av god sex.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lag en liste over de fæle tingene han gjorde, og de dårlige egenskapene hans. Les listen hver gang du trenger en påminnelse på hvorfor dere hadde et destruktivt forhold.

Det har jeg allerede prøvd 😐 Jeg føler det går mer imot sin hensikt nesten...

AnonymBruker
Skrevet

Få ting som kan måle seg med det å ha seksuell kjemi med sin partner. Jeg tror at det er kun noen få vi treffer på som vi virkelig tenner på. Men sjelden man kan leve livet sitt ut med denne personen, de er som regel for "utafor" til at det kan være et livslangt forhold med alt det innebærer. Så da ender vi opp med disse mannfolka i midten som er gode fedre, flink i jobben, grei i senga og god å leve foran den denne andre typen partner som er litt "farlig" og som man har denne fantastiske seksuelle kjemien med. Ja, jeg bare babler men kan relatere.. 😄 

Anonymkode: 883b2...dfa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Få ting som kan måle seg med det å ha seksuell kjemi med sin partner. Jeg tror at det er kun noen få vi treffer på som vi virkelig tenner på. Men sjelden man kan leve livet sitt ut med denne personen, de er som regel for "utafor" til at det kan være et livslangt forhold med alt det innebærer. Så da ender vi opp med disse mannfolka i midten som er gode fedre, flink i jobben, grei i senga og god å leve foran den denne andre typen partner som er litt "farlig" og som man har denne fantastiske seksuelle kjemien med. Ja, jeg bare babler men kan relatere.. 😄

Jeg føler jeg lurer meg selv hele tiden til å tenke at han kunne oppnådd alt det. Men jeg tviler på at han kunne blitt en god far for eksempel. Føler at det å møte en "i midten" blir for kjedelig for min del... (selv om det sikkert kommer til å gå utover meg).

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver jo at det nå er hat mellom dere. 

?

Da kan det vel ikke være så vanskelig. Eller hva legger du i "kommet i en fase hvor det har oppstått hat mellom oss"?

Bare hold deg unna han, med tiden går det over. 

Anonymkode: e9de0...5e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg føler de aller fleste gutter er så egoistiske i sengen. Eksen min var slik at han virkelig prioriterte mine behov i sengen, uten at jeg i det hele tatt ba om det.

Krev at neste mann er god i sengen. 

Anonymkode: 9dd28...d81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skriver jo at det nå er hat mellom dere. 

?

Da kan det vel ikke være så vanskelig. Eller hva legger du i "kommet i en fase hvor det har oppstått hat mellom oss"?

Bare hold deg unna han, med tiden går det over.

Det har oppstått hat i hovedsaklig på grunn av sjalusi av forskjellige grunner. Han sa til meg at han ikke ønsker meg noe godt lenger, og da ble jeg samme tilbake.

For min del tenker jeg at det er en tynn linje mellom hat og kjærlighet, for jeg hater han jo egentlig ikke. Jeg greier jo ikke å slutte å tenke på han.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Krev at neste mann er god i sengen. 

Jeg føler bare at eksen min er én av tusen. Den var veldig bra i starten, men ble jo dessverre bare bedre og bedre for jo lenger det gikk i forholdet..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det har jeg allerede prøvd 😐 Jeg føler det går mer imot sin hensikt nesten...

Ja, det er nok fordi du også da har fokus på han. Det beste er jo bare å blokkere han fra hjernen. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort. Det er mange som sliter med det samme som du. Du må bare være sterk.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Neeeei sikkert ikke....🤣😏

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg føler eksen min har gjort meg avhengig av god sex.

Problemet er ikke at du ikke får tak i god sex, men at du tenner på folk som behandler deg dårlig. Det finnes masse impulsive, crazy, sexy folk som klarer å ikke være uspiselig halve uka. Men da må du også sette grenser for hvilken oppførsel du aksepterer. 

Anonymkode: b106b...d8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent sex er kjempe bra i starten (min erfaring). Sexen blir bedre og bedre når jeg kjenner mannen godt. Så gi andre menn en sjanse, så skal du se at sexen blir bedre og bedre når dere blir bedre og bedre kjente 

Anonymkode: ddd9c...33a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hat er også en følelse. Du må prøve å få han helt ut av hjertet ditt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er nok fordi du også da har fokus på han. Det beste er jo bare å blokkere han fra hjernen. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort. Det er mange som sliter med det samme som du. Du må bare være sterk.

Jeg skal prøve å påminne meg selv på det. Kan bekrefte at det er lettere sagt enn gjort. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg føler jeg lurer meg selv hele tiden til å tenke at han kunne oppnådd alt det. Men jeg tviler på at han kunne blitt en god far for eksempel. Føler at det å møte en "i midten" blir for kjedelig for min del... (selv om det sikkert kommer til å gå utover meg).

Skjønner hvordan du tenker og man vet jo aldri. Min eks klarte ikke å være en god far, han var en fantastisk sexpartner og tidvis en ok kjæreste men alt det andre fikset han ikke og da fungerer jo ikke et forhold med barn. Når man får barn så har man ikke tid til å knulle døgnet rundt heller så de evnene blir faktisk litt meningsløse i lengden, dessverre. 

Anonymkode: 883b2...dfa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...