Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min er bare 6 uker og viser allerede skikkelig sinne/frustrasjon, kaster seg bakover og slår med armene og sparker. Er det vanlig?

Dette er i situasjoner hvor jeg eks ikke klarer å dra frem puppen fort nok, eller melkestrømmen dabber litt av etter en tid med mating. 

Anonymkode: 839b8...a91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok helt vanlig 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det interessante er at du tolker det som sinne. 

Anonymkode: 78704...113

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min er bare 6 uker og viser allerede skikkelig sinne/frustrasjon, kaster seg bakover og slår med armene og sparker. Er det vanlig?

Dette er i situasjoner hvor jeg eks ikke klarer å dra frem puppen fort nok, eller melkestrømmen dabber litt av etter en tid med mating. 

Vanlig, ja. Hen viser tegn til at hen er sulten, så det er helt normalt, men det blir du nok mer vandt med når du blir ordentlig kjent med babyen din. 

Anonymkode: c6c68...645

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😂 der sa du noe, ja. 

Jeg har ikke barn en gang, er godt vandt med babyer og barn - men til og med jeg forstår at dette er tegn på sult, ikke sinne. 

• Liker 4
Skrevet

Frustrasjon for en liten person uten språk annet enn hyling og fekting med bein og armer arter seg sånn, ja 🙂

Det er jo universalt, vi forstår hva de mener og forter oss å gjøre det. Hensikt oppnådd. Vi ville kanskje ikke fortet oss eller stresset like mye med å finne frem maten om de bare lå der og kom med noen høflige, små pip? :fnise:

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂 der sa du noe, ja. 

Jeg har ikke barn en gang, er godt vandt med babyer og barn - men til og med jeg forstår at dette er tegn på sult, ikke sinne. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner jo at babyen er sulten, og man ser tydelig at han er sint/frustrert som jeg krev. Babyer kan også bli det skjønner du. 

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Frustrasjon for en liten person uten språk annet enn hyling og fekting med bein og armer arter seg sånn, ja 🙂

Det er jo universalt, vi forstår hva de mener og forter oss å gjøre det. Hensikt oppnådd. Vi ville kanskje ikke fortet oss eller stresset like mye med å finne frem maten om de bare lå der og kom med noen høflige, små pip? :fnise:

Hehe ja da hadde jo mange blitt oversett. Er en her inne som kun har hørt babyen gråte to ganger, så hun er nok veldig i forkant da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sliten? Det kalles trøtt eller sulten.

Anonymkode: ea56f...033

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner jo at babyen er sulten, og man ser tydelig at han er sint/frustrert som jeg krev. Babyer kan også bli det skjønner du. 

Nei, babyer kan ikke bli SINTE.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns det virka som min nærmest sloss mot puppen de første ukene med amming. Veldig spesielt. Jeg også tenkte sinna eller frustrert.

Anonymkode: 4d571...308

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig, uten at alle babyer gjør det.

Vår første kavet og slo og skrek veldig om det tok tid å få frem puppen eller om ikke melkestrømmen var som forventet de første månedene. Jeg husker det fortsatt godt, og jeg husker at nr. to stort sett ikke gjorde dette.

Anonymkode: 349c6...23b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nei, de blir ikke sinte 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, de blir ikke sinte 😅

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Nei, babyer kan ikke bli SINTE.

Hvorfor kan de ikke det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Syns det virka som min nærmest sloss mot puppen de første ukene med amming. Veldig spesielt. Jeg også tenkte sinna eller frustrert.

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er vanlig, uten at alle babyer gjør det.

Vår første kavet og slo og skrek veldig om det tok tid å få frem puppen eller om ikke melkestrømmen var som forventet de første månedene. Jeg husker det fortsatt godt, og jeg husker at nr. to stort sett ikke gjorde dette.

Anonymkode: 349c6...23b

Dumt spørsmål, men ble det vanlige harmoniske barn av disse også?😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dumt spørsmål, men ble det vanlige harmoniske barn av disse også?😅

De ble ikke ekstra temperamentsfulle eller neo?😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tenker hvis du har en sint baby er du en dårlig mor eller far!!

Anonymkode: dae2f...f8d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kan jeg spørre hvordan vet du at ungen er sint og frustrert?

Anonymkode: e490a...bec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

kan jeg spørre hvordan vet du at ungen er sint og frustrert?

Anonymkode: e490a...bec

Man ser jod et på bevegelsene og hører det på lydene? Hyler, gråter og kaster seg bort fra puppen i frustrasjon mens han sparker med bein og armer. Mener dere liksom at dette betyr baby er fornøyd? Nei han er frustrert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tenker hvis du har en sint baby er du en dårlig mor eller far!!

Anonymkode: dae2f...f8d

Lol. Troll. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...