AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Skal ikke nekte for at jeg syns hun er veldig deilig. Det ble til at jeg ghostet hun i sommer fordi jeg traff noen andre digge damer, men nå har det blitt roligere igjen, så vil kontakte hun igjen. Husker at hun var veldig seksuell av seg og det gjør ikke meg noe! hvordan tar jeg kontakt med hun igjen? Anonymkode: 1ba52...56b
Vimsepims Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Legg deg paddeflat, si unnskyld for at du oppførte deg som en dust.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Hva er motivet denne gangen da? Bruke henne enda engang til markedet av andre damer tar seg opp igjen? Anonymkode: 4e40f...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal ikke nekte for at jeg syns hun er veldig deilig. Det ble til at jeg ghostet hun i sommer fordi jeg traff noen andre digge damer, men nå har det blitt roligere igjen, så vil kontakte hun igjen. Husker at hun var veldig seksuell av seg og det gjør ikke meg noe! hvordan tar jeg kontakt med hun igjen? Anonymkode: 1ba52...56b Si: hei beibi, unnskyll for at jeg var en idiot, men jeg er annerledes nå, beliv me, du kommer ikke til å angre 😏😉😎😘 Taaa-daaaa - magien sjer…. Anonymkode: f882d...c6f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 "Hei. Sorry at jeg ghosta deg i fjor, men jeg fant andre digge damer så da ble det bare slik. Men jeg synes fortsatt du er deilig - skal vi møtes?" Garantert at hun kommer løpende til et slikt fantastisk mannfolk. 😁 Anonymkode: 546f3...5a0 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 Sa trollpikken fra egersund. Anonymkode: 3069e...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå