Gå til innhold

Pute til vond nakke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ei slik drittpute som er nesten helt flat. Kjennes liksom noen kuler inni der og ikke særlig med fyll på en måte. Den veier nesten ingenting. Var ei pute jeg tok med fra barndomshjemmet da jeg flyttet. Men jeg har vondt i nakken. Ligger nesten helt flatt om nettene. 
Vanskelig å teste puter i butikken.. 

Har sett på slik ergonomisk pute, men varierer vel på de og. Og så er de ganske små så vil ikke se så fint ut med putetrekkene mine.

Hvis jeg skal velge ei vanlig 50x70 pute så må det nok bli med dun. Men skal jeg velge medium eller høy da tro? 
Sover mest på ryggen, men våkner ofte på siden. 

Anonymkode: d378d...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har nakkeskade og har stiv og vond nakke/ Kjeve og skuldre.

Jeg sover på en høy pute og har de siste 15 årene sverget til Tempur sin Millennium modell.

åde Jysk og IKEA har noen Kopier som ligner.

Mange med vond nakke synes også at det er godt å sove på en dunpute, for da kan de balle puten sammen og forme den etter nakken, men da velger mange en litt høy dun pute.

Anonymkode: 3776d...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sliter og med nakken, og sverger til tempur sine puter 

Anonymkode: 48d48...88a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville anbefalt Tempur pute.

De koster, men man tilbringer såpass mange timer i senga at det vil lønne seg til slutt.

Jeg kommer aldri til å gå bort fra tempur noen gang, ble frelst av en slik pute for rundt 15 år siden. 

Anonymkode: 775b2...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tempur her også, i 11år. Den vanlige symphony.

Anonymkode: 2da2a...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kid har en veldig billig. Men hvorfor er den så billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, du kan da ikke bruke en pute som er flat og klumpete, og som du tok meg deg fra barndomshjemmet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sliter med hodepine pga stiv nakke, og gikk for Voss-puten fra Jysk. Tok en uke før jeg ble vant med den, men det har hjulpet ekstremt mye! Hvis jeg sover en natt på en annen pute er nakken vond igjen med en gang.

Anonymkode: 41ed5...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Teatrica skrev (19 minutter siden):

Men altså, du kan da ikke bruke en pute som er flat og klumpete, og som du tok meg deg fra barndomshjemmet!!

Hvorfor så hysterisk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor så hysterisk?!

Really - hysterisk? Mer oppgitt fordi noen ikke forstår noe så åpenbart...

Endret av Teatrica
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempur uten tvil😀 koster ca 1000kr. Men du har den lenge og det er viktig og ligge å sove godt for og få skikkelig hvile 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har hatt Tempur hodepute(er) i 18 år, absolutt det beste for meg. Har ofte stiv nakke og stive skuldre, puta bidrar til at jeg minsker migreneplager.

Jysk har en etterligning som heter Wellpur, jeg syns ikke den er like bra, men du kan jo kjøpe den som en test på om du liker den typen puter før du evt går for en dyrere variant som Tempur. 

Anonymkode: 4f04b...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har testet tempurpute etter anbefaling fra flere, men syns den er alt for hard! Det føles som å sove på en stein, og jeg våkner med skikkelig hodepine. 

Anonymkode: acaaf...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har testet tempurpute etter anbefaling fra flere, men syns den er alt for hard! Det føles som å sove på en stein, og jeg våkner med skikkelig hodepine. 

Anonymkode: acaaf...7cf

Jeg hadde også en slik pga nakke og skulderplager. Var fryktelig å ligge på. Som du sier, det var som å sove på en stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...