AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Hei! For ca et år siden så ghostet jeg en type. Ikke direkte ghostet, men ble dårligere på å holde kontakt. Ga en konkret grunn, men kanskje ikke helt. Etter mange runder med meg selv føler jeg for å ta kontakt og beklage for oppførselen min, å si at det ikke var noe med han, men at jeg hadde en vanskelig periode (og forøvrig har en vanskelig periode, og aldri klarer å opprettholde relasjoner), uten at jeg skal nevne det. Eller blir det bare dumt? Skjønner ikke helt hva jeg regner med at skal komme ut av det? Anonymkode: 545a3...b46
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Det blir bare dumt. Anonymkode: 52181...ddb 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 Nei, la det ligge. Anonymkode: a18be...054 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Det blir dumt og kan rippe opp i ting for han. La det gå, jobb med deg selv og forsøk å unngå at andre lider for dine issues i fremtiden. Hvis du ikke klarer å opprettholde relasjoner bør du rett og slett ikke involvere deg. Anonymkode: dc624...3fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå