Gå til innhold

Kan jeg kjøpe to størrelser av et plagg på nett også returnere den ene som ikke passer? Kan de nekte meg det? ​ 🤷‍♀️ ​

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler sjeldent klær på nett... men h&m hater feite folk for vi er  ikke velkommen hos dem, så da må jeg handle på nett. kan jeg kjøpe samme plagget i to størrelser også levere den ene i butikk? Eventuelt begge hvis de ikke passer i det hele tatt? 

Er helt ubrukelig når det kommer til å handle klær på nett. Så vet ikke hva som er innafor eller ei. Vet jeg kan returnere i butikk, orker ikke å returnere per post og alt det styret der for det vet jeg i alle fall ikke hvordan gjøres. 

Anonymkode: 61690...c95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Skrevet

Passiv aggressiv much?

Men ja, det kan du. Kjøper du på nett har du 14 dagers angrefrist.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor ikke returnere via post? Det ligger returerikett i konvolutten. Mye mindre styr enn å gå til butikken. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør slikt stadig på Zalando 

Anonymkode: c95ff...dcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjør slikt stadig på Zalando 

Anonymkode: c95ff...dcb

Hva da? Pålegger Zalando ekstra utgifter, for at det skal bli enklere for deg? Dagens samfunn i et nøtteskall.

Anonymkode: 292b7...94b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg handler sjeldent klær på nett... men h&m hater feite folk for vi er  ikke velkommen hos dem, så da må jeg handle på nett. kan jeg kjøpe samme plagget i to størrelser også levere den ene i butikk? Eventuelt begge hvis de ikke passer i det hele tatt? 

Er helt ubrukelig når det kommer til å handle klær på nett. Så vet ikke hva som er innafor eller ei. Vet jeg kan returnere i butikk, orker ikke å returnere per post og alt det styret der for det vet jeg i alle fall ikke hvordan gjøres. 

Hvorfor ikke bare kjøpe en størrelse, og benytte seg av returrett dersom du må ha en størrelse mindre eller større.

Må da være mye enklere enn å legge opp til at man returnere varer.

• Liker 2
Skrevet

For å svare svare konkret på det du spør om;

Ja, hm har retur i butikk som mulighet. Om du ikke har betalt fakturaen så tar det et par dager før du får oppdatert fakturaen. Retur i butikk (hm) koster ingenting. 

• Liker 4
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke bare kjøpe en størrelse, og benytte seg av returrett dersom du må ha en størrelse mindre eller større.

Må da være mye enklere enn å legge opp til at man returnere varer.

Fordi du får mulighet til å prøve klærne hjemme, og gjerne et større utvalg. Tar du kun med deg en str til prøverommet? 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva da? Pålegger Zalando ekstra utgifter, for at det skal bli enklere for deg? Dagens samfunn i et nøtteskall.

Herregud, zalando legger jo opp til dette før å generere handel oss dem 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 793ca...127

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når Zalando pålegger alle leverandører å bruke samme størrelsestabeller så slipper man sånt.

Når man bruker XS og XL om hverandre, også fra samme merke, så må man prøve seg frem.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Svaret på spørsmålet ditt er ja.. 

helt uforståelig opplegg, du har bestemt deg for at hm hater feite folk ( og egentlig ikke vil selge pluss klærne de selger) så når du ikke er velkommen i butikken skal du gå til butikken og returnere vare? Du gjør jo denne handelen utrolig komplisert, men ja, du kan gjøre det sånn. 

Anonymkode: ac8ed...7f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor feit er du siden H&M ikke ønsker deg der? Har en venninne som er veldig stor og hun har aldri hatt problemer med å handle på Hennes.

Anonymkode: f8bf0...a1f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stakkars Zalando. 

Anonymkode: 5ebac...d12

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor feit er du siden H&M ikke ønsker deg der? Har en venninne som er veldig stor og hun har aldri hatt problemer med å handle på Hennes.

Anonymkode: f8bf0...a1f

Og jeg hadde problemer når jeg veide 60 kilo. Kan du ikke bare respektere at TS ikke finner plagg på H&M?

Anonymkode: 7521f...088

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg gjør alltid det :) Bestiller i 2 str..f.eks 40 og 42...og returnerer den som ikke passer :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestiller også alltid 2 størrelser om jeg er usikker på størrelse/passform. Størrelse L i bukse i merke eller type X er ikke det samme som størrelse L i bukse merke eller type Y. Så jeg bestiller to og returnerer en eller begge hvis jeg ikke liker de. Hvorfor skal jeg bestille en om gangen når jeg likesågodt kan bestille begge og prøve dem ordentlig på? 

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for nedsettende innhold,samt svar til dette.

Chantielle mod.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Og jeg hadde problemer når jeg veide 60 kilo. Kan du ikke bare respektere at TS ikke finner plagg på H&M?

Å ikke finne plagg, er vel ikke det samme som å ikke være velkommen? Dessuten har vel ikke nettbutikken til HM større størrelser enn fysisk butikk?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (4 minutter siden):

Å ikke finne plagg, er vel ikke det samme som å ikke være velkommen? Dessuten har vel ikke nettbutikken til HM større størrelser enn fysisk butikk?

Jo. Nettbutikken har større størrelser og Plus size. 

Anonymkode: da1b9...05a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...