Gå til innhold

Hvor finner man damer med store pupper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er så vanskelig å finne damer med store pupper, men som samtidig er passe slanke. Og ikke fake silikon. Hvor er de??

Anonymkode: 2652e...1eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overalt...

Anonymkode: 4fd8a...e16

Gjest Dustete
Skrevet (endret)

På tinder er dem ikke ihvertfall da de vet at ALLE er dødskåte så fort de ser større enn D. Alt under E er smått.

Endret av Dustete
AnonymBruker
Skrevet

Du får prøve å lage deg et skilt som du bærer rundt halsen, så blir det lettere for de å spotte deg ute i det fri. Tipper de bare er sjenerte fordi de ikke vet at de kan få deg. 👌

Anonymkode: baf7b...34d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes det er så vanskelig å finne damer med store pupper, men som samtidig er passe slanke. Og ikke fake silikon. Hvor er de??

På venterommet hos kirurgen for å få brystreduksjon.

Anonymkode: efdfb...618

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

:hoho::hoho:

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja det bugner ikke over av disse, det er derfor de ofte får seg silikon, da det er vanskelig og ha digre pupper når man er slank.

de finnes men ikke nok til at det regner over det langstrakte land. du må nesten velge mellom  fett eller silikon.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De er på beite.

Anonymkode: 2545b...5ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hardangervidda 

Anonymkode: d07dc...d26

AnonymBruker
Skrevet

Tror du de klumper seg sammen på ett sted?

Anonymkode: 8e3f5...665

Gjest Ballongfrue
Skrevet

Jeg er dessverre opptatt, men skal ta det opp i klubben vår. Vi møtes hver tirsdag.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste slanke, har ikke store naturlige pupper. Så er ikke rart at de er vanskelige å finne.

Anonymkode: 2df9b...967

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Søk på Hitomi Tanaka, der har du ei slank ei med naturlige pupper 😉

Anonymkode: d58bb...4b4

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hjemme hos meg, i hvert fall!

Anonymkode: d6382...360

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke svare på den. Er ikke på det markedet, har mann jeg er lykkelig gift med. Men jeg har hjulpet ei yngre dame hun vill ha gutt med stor penis. Så jeg anbefalte hun internett chat og be sende nakenbilde før de møttes. Møttes gjorde de

AnonymBruker
Skrevet

Det er et område på Grünerløkka hvor det kun bor slike damer, mener det er noen kollektiv der hvor de kun stiller 1 krav og det er hvordan puppene deres ser ut. Alt annet, som gjeld, inntekt, at man er renslig, osv, spiller absolutt ingen rolle. Eneste som betyr noe er puppene! Tror det kalles for Puppebyen. De klemmer hverandre ved å skvise pupp mot pupp, har masse brystmelk i kjøleskapet da de stimulerer brystmelken hele livet så den aldri går tapt for de edle dråper. Det er også krav om at puppene skal være så og så store og det er konkurranse om fasthet på puppene. Hvis det er føflekker på dem blir de diskvalifisert og de får ikke flytte til Puppebyen. 

Anonymkode: 897ea...66f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slik. Men planlegger å operere de mindre, gidder ikke gå og drasse på denne dødvekten mer. Blir hengete også etterhvert pga tyngdekraften. Er slank og fin.

Anonymkode: 558d8...452

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er slik. Men planlegger å operere de mindre, gidder ikke gå og drasse på denne dødvekten mer. Blir hengete også etterhvert pga tyngdekraften. Er slank og fin.

Anonymkode: 558d8...452

Er det mange menn som kikker på puppene dine. Hvorfor fjerne noe sexy som gir deg stor makt over menn?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt meg en tur til Jessheim. 

Anonymkode: c108a...ebb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det mange menn som kikker på puppene dine. Hvorfor fjerne noe sexy som gir deg stor makt over menn?

Ikke meg du siterer, men er du klar over hvor mange damer som sliter med ryggsmerter pga for store pupper? 

Selv kjenner jeg intet mindre enn fire som har tatt brystreduksjon, og jeg vurderer det selv også! 

Anonymkode: b86b6...173

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...