Gå til innhold

Han kommer for fort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes kjæresten min kommer for fort. Det er perioder der vi har mer sex enn andre perioder, og de periodene vi har mer sex, holder han lengre ut. Mens de periodene det er mindre, tar det gjerne mer tid. I går kom han etter 2-3 stønt, og jeg fikk ikke penetrering en gang. Noe man kan gjøre i en slik situasjon? 

Anonymkode: 647ca...e53

• Hjerte 1
Gjest Celina holmkold
Skrevet

Du kan kjøpe sånn gummi som du kan sette på hans utstyr, og da kan du bestemme selv når han skal få orgasme, fordi han ikke kjenner noe pga gummien. Hadde samme problem med en FF, og vi benyttet oss av det, og da var det stort sett jeg som fikk nytelsen😁 

Gjest Dustete
Skrevet
18 minutter siden, Celina holmkold said:

Du kan kjøpe sånn gummi som du kan sette på hans utstyr, og da kan du bestemme selv når han skal få orgasme, fordi han ikke kjenner noe pga gummien. Hadde samme problem med en FF, og vi benyttet oss av det, og da var det stort sett jeg som fikk nytelsen😁 

Funker ikke en, bruk to. Si han skal trene på å stoppe opp å holde tilbake. Trening gjør mester.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Synes kjæresten min kommer for fort. Det er perioder der vi har mer sex enn andre perioder, og de periodene vi har mer sex, holder han lengre ut. Mens de periodene det er mindre, tar det gjerne mer tid. I går kom han etter 2-3 stønt, og jeg fikk ikke penetrering en gang. Noe man kan gjøre i en slik situasjon? 

Gi han tid. Vær så snill. Han må lære å slappe av. Strammer han, kommer han med en gang. Når du står forran han, be han stramme. Da vil den vippe opp å ned. Det skal han IKKE gjør når dere ligger sammen, han må lære å slappe av. Lærer han det, kan han holde på så lenge dere vil... 

Anonymkode: 63863...e63

• Nyttig 1
Skrevet

Snakke om det!

Det hjelper alltid, og få han til å forstå åssen du ser på det

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 14.34):

Hvis jeg er veldig kåt så kan jeg komme dør dama og det føler jeg er leit. Noen ganger klarer jeg å fortsette til hun komme. Som du skrev så er det når det er lenge siden sist som det skjer. Men det jeg gjøre er ofte at jeg fingre/slikke henne til hun kommer føre eller etter. Da fingrer jeg helst på g-punkt for de jeg har hat sex med sier det er en bedre orgasme en klit orgasme.  Uanset så er det viktig å kose masse før samleie

AnonymBruker
Skrevet

Dette lar seg løse ganske enkelt ved å ha mer og oftere sex. Da blir han mer vant til det og problemet forsvinner gradvis.

Da jeg traff mannen min gikk det for ham etter et par støt ut og inn. Han var rett og slett ikke vant til sex eller til meg og situasjonen var så opphissende at han kom raskt. Det er jo ikke noe problem der og da, siden menn blir harde igjen etter hvert. Men over tid vil hele problemet forsvinne, siden han blir mer vant til å ha sex og til å ha sex med meg.

Min erfaring er at menn kommer ganske raskt når de har ny partner, og de som ikke har pleid å ha særlig med sex som single vil komme enda fortere. Det er helt naturlig og egentlig ikke noe problem i det hele tatt.

Anonymkode: ac8e3...33f

• Liker 2
Skrevet

Dette kan være vanskeligere for han enn du aner. 

For 4-5 år siden hadde jeg samme ''problem''. Når jeg visste at det nærmet seg sex, ble jeg så oppspilt og når vi kom til stykket, så var jeg ferdig før jeg i det hele tatt hadde gjennomført et eneste støt. 
Dette påvirket meg veldig og sex ble for meg kun en stressfaktor. 

I senere tid har jeg lest og sjekket ut litt hvordan man kan holde igjen etc og nå kan jeg ha sex opptil 1 time +++. 
Det beste er om du og typen snakker sammen om dette. 

Kanskje ha mer forspill på deg f. eks? 🙂

• Liker 1
Skrevet

Dette kan enkelt trenes opp.  Alle menn kan trene opp knipe muskler slik at de kan holde på så lenge de vil.   Han kan gjøre en del egentrening og dere kan trene sammen.    Du skal være glad han har dette problemet og ikke motsatt.    Kjiipt å ha en kjæreste som ikke klarer å komme i deg.  Eller problem med å holde den stiv mens han er i deg.  Det gir selvtilliten en god knekk. 

Skrevet

Du har fått mange gode råd her 

Først er kommunikasjon. Snakke sammen om intimiteten og sexen dere har. Husk at dette kan være et ømt punkt for partneren din, så her må man trå varsomt. Være nysgjerrig og åpen ikke klandrende. 

Nr 2 er start stopp teknikk for han, og lenger forspill med kombinert teknikk for han. Penisring er også et alternativ men kan for noen gi motsatt effekt. 

Nr 3. Lek med partneren din først og la han komme, før dere varmer opp deg, kan han få reisning igjen etterpå er sannsynligheten lavere for at han kommer like raskt. 

Nr 4. Velg stillinger hvor han kan kontrollere penetreringen så han kan pause underveis.

5. Det finnes kremer som desensitiverer. Men dette er bare en midlertidig løsning. 

Viktigste er gode samtaler. Sex og intimitet skal ikke være flaut og farlig, men gøy og deilig.

Hilsen Sexolog 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...