Djungelvrål Skrevet 22. mai 2022 #81 Skrevet 22. mai 2022 Jeg er irritert over beninnlengder og armlengder på klær i små størrelser. Jeg er lei av korte bukser og med en beninnerlengde på 82 har jeg ikke akkurat abnormt lange bein heller. Ermer på kåper i s/xs er også ofte korte. Klær er ikke laget for høye og slanke kvinner slik mange tror. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #82 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvis xs ikke passer så må du prøve det største på barneavdelingen Anonymkode: e2e66...2b4 For barnestørrelser passer en kvinnekropp... Slutt med det der tullet om å handle på barneavdelinger! Anonymkode: a2b6c...643 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #83 Skrevet 23. mai 2022 Enig.. Tilogmed onesize stringtruser er gigantiske.. Anonymkode: 0ce56...4a8 1 1
Thyra Skrevet 23. mai 2022 #84 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, feilen er at størrelsene har en standard som ikke passen noen perfekt. Hvert plagg burde vært skreddersydd uansett størrelse. Feil størrelse er aldri pent, uansett størrelse. Jeg er ikke det du kaller fet, men jeg er lang. Finner ingen bukser med indre benlengde 86 cm. Finner heller ikke så mye jakker med brede nok skuldre, uten at de blir svære som en sekk på meg ellers. Noen er lange. Noen er korte. Noen har smale hofter. Abdre har brede hofter. Noen er smale oppe, og brede nede. Andre motsatt. Noen har lange overkropper. Andre har korte. Feilen er å sette standardstørrelser, i stedet for å skreddersy for den enkelte. Masseproduksjon er noe dritt, som kun sikrer produsenten profitt, på bekostning av min og din komfort. Anonymkode: 496ba...20b Det er derfor plagg i elastisk stoff er så genialt. Da former det seg etter kroppen. Om jeg leser størrelsesguidene de ulike nettbutikkene har, er det INGEN størrelser som egentlig passer meg. Ingen størrelser er lagd for noen med en kombinasjon av min høyde, beininnerlengde, bryst-,hofte- og livvidde.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #85 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis xs ikke passer så må du prøve det største på barneavdelingen Anonymkode: e2e66...2b4 🙄🙄 Anonymkode: cf6f3...6fc 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #86 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Enig.. Tilogmed onesize stringtruser er gigantiske.. Anonymkode: 0ce56...4a8 Apropos truser Er det flere her inne som sliter med å finne klær som passer (altså XS blir ofte for stort hos flere kjeder), men truser i str XS (med unntak av bikinitruser, utrolig nok) er knøttsmå? 🤔 Bukser, shorts og bikinitruser i str XS = ofte for stort Vanlige truser i XS = gnager og får valker Anonymkode: 93e6c...c77 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #87 Skrevet 23. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Apropos truser Er det flere her inne som sliter med å finne klær som passer (altså XS blir ofte for stort hos flere kjeder), men truser i str XS (med unntak av bikinitruser, utrolig nok) er knøttsmå? 🤔 Bukser, shorts og bikinitruser i str XS = ofte for stort Vanlige truser i XS = gnager og får valker Anonymkode: 93e6c...c77 Jepp, går bestandig opp minst en størrelse i undertøy. Det er definitivt mest flatterende på min kropp! Anonymkode: df2be...498
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #88 Skrevet 24. mai 2022 On 5/23/2022 at 5:52 AM, AnonymBruker said: Enig.. Tilogmed onesize stringtruser er gigantiske.. Anonymkode: 0ce56...4a8 Når det gjelder truser synes jeg det er omvendt. Jeg bruker xs i bukser, xs eller s i gensere, mens i truser kjøper jeg nå xl! Forstår ingenting! Har i alle år tidligere brukt størrelse s i truser. Anonymkode: 66af0...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå