Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier. Skal i ett bryllup neste helg å trenger en god lys strømpebukse. Sånn hudfarget tynn type. Planen var å ikke ha det, men jeg ser nå at det er meldt litt kaldt vær den helgen så da er det greit å ha en i bakhånd. Jeg har ikke brukt sånne på mange år så jeg vet ikke hvilket merke som har de beste strømpebuksene. Jeg er en str 52 ca. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker de fra Change, har også brukt noen fra Lindex som har fungert bra. Holder meg laaaaangt unna de fra HM, de er forferdelige.

Anonymkode: 6362f...02b

Skrevet

Cellbes er gode i str. Og Cubus. 

AnonymBruker
Skrevet

Tynn eller tykk og varm? 

Anonymkode: b8c32...93c

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tynn eller tykk og varm? 

Anonymkode: b8c32...93c

Sånn tynn gjennomsiktig

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale Wolford sin Satin Touch. De er pene i maskebildet, ikke forsterking, og de sitter godt på også uten å sige. Er å få i alle størrelser. Wolford shop i Hegdehaugsveien har de. Bor du ikke i Oslo, sender de pr.post.

Anonymkode: e67fd...bee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker de fra pierre robert,kjøpt på kiwi.....synes faktisk de er både holdbare og ser bra ut. Hudfargede, har brukt de i årevis både på fest og hverdags.

Anonymkode: d405e...dec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan anbefale Wolford sin Satin Touch. De er pene i maskebildet, ikke forsterking, og de sitter godt på også uten å sige. Er å få i alle størrelser. Wolford shop i Hegdehaugsveien har de. Bor du ikke i Oslo, sender de pr.post.

Anonymkode: e67fd...bee

Har de fått nettbutikk? På utkikk etter klærne. 
( forøvrig uenig i satin touch utifra beskrivelsen da. 😅

Anonymkode: 6255c...ba0

AnonymBruker
Skrevet

Zizzi sine er greie

Anonymkode: 1650d...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...