Gå til innhold

Hvordan hadde du som mann likt fri tilgang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lurt på en ting som jeg ikke helt tør å ta opp med kjæresten. Føler meg litt rar men fantaserer om dette

Hvordan ville du som mann likt at kjæresten din gikk truseløs en dag og uten bh slik at du kunne forsyne deg (slikke og fingre) som du ville hele dagen men uten at det ble noe mer sex eller noe tilbake der og da? Gjerne mens dere gjorde de daglige syslene. 

Det ville jo vært del av en oppbygning til en het kveld men uten noe tilbake der og da, annet enn en kjæreste som ble kåtere og kåtere. Lurer på om menn liker slikt bare som forspill til noe mer der og da eller om det ville være deilig å vite at man kunne ta for seg det man ville når man ville, spre beina og forsyne seg liksom og så gå tilbake til dagen når man var forsynt. 

Anonymkode: cff71...d4f

• Liker 4
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan ville du som mann likt at kjæresten din gikk truseløs en dag og uten bh slik at du kunne forsyne deg (slikke og fingre) som du ville hele dagen men uten at det ble noe mer sex eller noe tilbake der og da? Gjerne mens dere gjorde de daglige syslene. 

Det gjør hun jo alltid når hun er hjemme... 

Anonymkode: a1366...8c9

• Liker 4
Skrevet

Det er et krav jeg har til min partner. Alltid tilgjenglig. Må være sykdom om jeg skal la henne være i fred.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn har jaktinnstinkt fra naturens side. Blir noe for lett tilgjengelig, så blir det uinteressant og man søker nye utfordringer.

Anonymkode: d3808...427

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men premisset her er jo at det ikke blir noe mer der og da, er det slik hos dere også? 

For meg er fantasien den at jeg da klarer å slappe av og nyte mer og at det er en bekreftelse på at han vil ha meg uten noe tilbake (der og da) noe som gjør at jeg tenner mer enn om jeg føler han gjør det for å få noe tilbake. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og ikke den du spør om råd her. Men jeg tenker at om dette skulle være snudd motsatt vei hvor jeg kunne hatt fri tilgang på han gjennom en dag på denne måten, så hadde min lyst minsket betraktelig. Jeg vet jo da at han hadde hatt en forventning om at jeg jevnlig var borte hos han og tok for meg, og den forventningen ville desverre ødelagt for min del.

Men hvorfor spørre her? Spør heller kjæresten din. Kan godt hende han synes dette er kjempepirrende og er med. 🙂

Anonymkode: a907c...ac5

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menn har jaktinnstinkt fra naturens side. Blir noe for lett tilgjengelig, så blir det uinteressant og man søker nye utfordringer.

Anonymkode: d3808...427

Folk er forskjellige.  Jeg liker når det er alltid tilgjengelig 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir kjedelig i lengden hvis du er kjæreste, men hvis du hadde vært venninne hadde det vært digg og så opphissende at jeg hadde blitt sprengt og kort ganske fort og mye inni henne

Anonymkode: 315ff...d70

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg og mannen leker sånn innimellom. Han elsker de dagene. Jeg og.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ville vært fantastisk. Er det noe å lure på?

Anonymkode: 20694...cf6

AnonymBruker
Skrevet

Når det er avtalt så forsvinner jo poenget. Vi praktiserer dette på daglig basis.

Anonymkode: 0d579...020

AnonymBruker
Skrevet

Helt uinteressant. Ingenting spennende med dette med en partner man har hatt i årevis og man vet hva man får.

Anonymkode: 62bec...bb0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde elsket det.

Anonymkode: 6ef95...137

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kaller du det fri tilgang og å kunne forsyne seg når du samtidig sier det ikke blir noe mer sex der og da? Jeg liker å slikke, men ble ikke så veldig tent av denne fantasien skal jeg være ærlig. 

Anonymkode: 2bf17...651

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har "fri tilgang" men det betyr at jeg kan bruke henne som jeg vil og når jeg vil... Om jeg vil kan jeg bare ta av henne trusa og sette henne en plass om jeg vil. Dette er noe som tenner henne også, men her er det faktisk snakk om "fri tilgang" og ingen forventninger, annet enn at jeg vet at hun alltid blir superkåt av å plutselig "måtte" stille seg til rådighet.

Jeg liker "min greie" bedre enn din, men smak og behag :) Som noen andre sier så hadde det tatt bort litt om det lå forventninger i luften om at jeg "måtte" tafse og kose en hel dag uten noe mer.

Anonymkode: 73948...61a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sier aldri nei til fri bar.

Anonymkode: d1d18...486

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Har lurt på en ting som jeg ikke helt tør å ta opp med kjæresten. Føler meg litt rar men fantaserer om dette

Det ville jo vært del av en oppbygning til en het kveld men uten noe tilbake der og da, annet enn en kjæreste som ble kåtere og kåtere. Lurer på om menn liker slikt bare som forspill til noe mer der og da eller om det ville være deilig å vite at man kunne ta for seg det man ville når man ville, spre beina og forsyne seg liksom og så gå tilbake til dagen når man var forsynt. 

Tror det er mange som har en fantasi som minner om denne.

Tror de fleste voksne mannfolk hadde satt pris på noe sånt, det er dog mulig at litt for umodne gutter hadde blitt små sytete om de plutselig måtte vente med å gå all the way, det vet du best som kjenner fyren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har fri tilgang men utnytter det ikke ofte for å si det sånn 🙄

Anonymkode: d5e73...623

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde E L S K E T det 🤤

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Men premisset her er jo at det ikke blir noe mer der og da, er det slik hos dere også? 

For meg er fantasien den at jeg da klarer å slappe av og nyte mer og at det er en bekreftelse på at han vil ha meg uten noe tilbake (der og da) noe som gjør at jeg tenner mer enn om jeg føler han gjør det for å få noe tilbake. 

Dette er nok mer en kvinnegreie enn noe som menn flest tenker noe særlig på, etter min erfaring iallfall. Drømmescenario som er ekstremt vanskelig å få menn til å ta initiativet til, uansett hvor mange ganger jeg har bedt om det og hvor mange forskjellige menn jeg har foreslått det til 😂

Anonymkode: 0b007...342

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...