Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir glad inni meg når jeg ser nr 2, smiler når jeg tenker på han. har så innmari lyst til å kysse han hele tiden!

er utrolig glad i nr 1, men er ike forelsket. kan sitte i armkroken til nr 1 og alikevell tenke på nr 2... han er trygg og god og vet at han elsker meg mer enn alt annet, har så lyst til å si det samme til han, men føler jeg lyver hvis jeg gjør det. vi har vært sammen i 7 år. jeg kan prøve og ignorere nr 2 men han dukker stadig opp i tankene mine, er sluttet å gå ut på byen, vet hva som blir å skje hvist jeg treffer nr 2 der. skal jeg bli værende hos nr 1 og håpe på at disse følelsene går over eller skal jeg satse på nr 2 og gå etter di følelsene som kansje er dær?

alt er så sinnsvakt vanskelig, følelser er no dritt. :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk videre til nr 2.... men det var meg da, du må finne ut av dette selv. Jeg var syk i ei uke, spydde, spiste ikke og gråt hver kveld før jeg gjorde det slutt med nr 1, selv om jeg hadde det på den måten du beskriver det i innlegget ditt. Mewn jeg angrer ikke ett sekund. Jeg fikk nr 2 da, og har ham enda:-)

Skrevet

Du burde bli værende om følelsene er helt nye for da går de nok over i løpet av kort tid. Blir de værende der så kan det jo bety noe og at dere er ment for hverandre.

Skrevet

Jeg gikk nylig til nr 2... Angrer ikke på det. Ille å sitte sammen med nr 1 å ha følelser for en annen.

Gjest Gjest_forvirra_*
Skrevet

Sitter med akkurat samme problem. Har vært i lag i snart 7 år, og har nå innsett at jeg har følelser for en annen. STERKE følelser.

Og han er en god venn av oss begge to. De to kjente hverandre før jeg kom inn i bildet....

Huff....

Skrevet

Som det nevnes her så ville jeg prøvd om det ikke går over. Det værste som kunne skje er at det ikke blir nr 1 eller nr 2 men en annen nr 3 etter hvert. Det skulle ikke være verdens undergang da du ikke har de rette følelsene for typen din. Det er ingen umulighet at nr 2 passer deg bedre enn nr 1. Du er sammen med nr 1 nå men det er vel mye tilfeldigheter. Sikreste tegnet på at du passer med nr 1 er at du tenker på han. Men vet du om han tenker på deg da? La det gå en stund å se om det varer for han også. Bare ikke vent for lenge for da kan du jo miste han.

Skrevet
Sitter med akkurat samme problem. Har vært i lag i snart 7 år, og har nå innsett at jeg har følelser for en annen. STERKE følelser.

Og han er en god venn av oss begge to. De to kjente hverandre før jeg kom inn i bildet....

Huff....

Det blir noe annet. Skikkelig røre! Lykke til :klem:

Skrevet

Jeg var sammen med nr 1 i 10 år og flørtet med nr 2. Jeg valgte å flørte noe, men ikke gå fra nr 1 da. Jeg ville vite at jeg gikk fra nr 1 pga av mine (manglende) følelser for ham, ikke pga av mine følelser for nr 2. For som mange sier, de døde etterhvert. Det betydde ikke at mine følelser for nr 1 kom tilbake. Derfor ble det slutt med nr 1, uten at det hadde sammenheng med nr 2. Etter en stund traff jeg nr 3 - på "selvstendig" grunnlag og han giftet jeg meg med.

Mitt råd; vent med å ta avgjørelser til du er mer herre over følelesene dine - i hvert fall mer enn du er i dag. Du bør gå fra nr 1 på grunn av ditt forhold til nr 1 - ikke på grunn av en heftig forelskelse i nr 2......

Skrevet
Jeg var sammen med nr 1 i 10 år og flørtet med nr 2. Jeg valgte å flørte noe, men ikke gå fra nr 1 da. Jeg ville vite at jeg gikk fra nr 1 pga av mine (manglende) følelser for ham, ikke pga av mine følelser for nr 2. For som mange sier, de døde etterhvert. Det betydde ikke at mine følelser for nr 1 kom tilbake. Derfor ble det slutt med nr 1, uten at det hadde sammenheng med nr 2. Etter en stund traff jeg nr 3 - på "selvstendig" grunnlag og han giftet jeg meg med.

Mitt råd; vent med å ta avgjørelser til du er mer herre over følelesene dine - i hvert fall mer enn du er i dag. Du bør gå fra nr 1 på grunn av ditt forhold til nr 1 - ikke på grunn av en heftig forelskelse i nr 2......

tusn, tusn takk for svaret!!

skal prøve å følge det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...