Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #1 Skrevet 8. november 2005 jeg blir glad inni meg når jeg ser nr 2, smiler når jeg tenker på han. har så innmari lyst til å kysse han hele tiden! er utrolig glad i nr 1, men er ike forelsket. kan sitte i armkroken til nr 1 og alikevell tenke på nr 2... han er trygg og god og vet at han elsker meg mer enn alt annet, har så lyst til å si det samme til han, men føler jeg lyver hvis jeg gjør det. vi har vært sammen i 7 år. jeg kan prøve og ignorere nr 2 men han dukker stadig opp i tankene mine, er sluttet å gå ut på byen, vet hva som blir å skje hvist jeg treffer nr 2 der. skal jeg bli værende hos nr 1 og håpe på at disse følelsene går over eller skal jeg satse på nr 2 og gå etter di følelsene som kansje er dær? alt er så sinnsvakt vanskelig, følelser er no dritt.
mjau Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 jeg gikk videre til nr 2.... men det var meg da, du må finne ut av dette selv. Jeg var syk i ei uke, spydde, spiste ikke og gråt hver kveld før jeg gjorde det slutt med nr 1, selv om jeg hadde det på den måten du beskriver det i innlegget ditt. Mewn jeg angrer ikke ett sekund. Jeg fikk nr 2 da, og har ham enda:-)
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 Du burde bli værende om følelsene er helt nye for da går de nok over i løpet av kort tid. Blir de værende der så kan det jo bety noe og at dere er ment for hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #4 Skrevet 9. november 2005 Jeg gikk nylig til nr 2... Angrer ikke på det. Ille å sitte sammen med nr 1 å ha følelser for en annen.
Gjest Gjest_forvirra_* Skrevet 9. november 2005 #5 Skrevet 9. november 2005 Sitter med akkurat samme problem. Har vært i lag i snart 7 år, og har nå innsett at jeg har følelser for en annen. STERKE følelser. Og han er en god venn av oss begge to. De to kjente hverandre før jeg kom inn i bildet.... Huff....
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #6 Skrevet 9. november 2005 Som det nevnes her så ville jeg prøvd om det ikke går over. Det værste som kunne skje er at det ikke blir nr 1 eller nr 2 men en annen nr 3 etter hvert. Det skulle ikke være verdens undergang da du ikke har de rette følelsene for typen din. Det er ingen umulighet at nr 2 passer deg bedre enn nr 1. Du er sammen med nr 1 nå men det er vel mye tilfeldigheter. Sikreste tegnet på at du passer med nr 1 er at du tenker på han. Men vet du om han tenker på deg da? La det gå en stund å se om det varer for han også. Bare ikke vent for lenge for da kan du jo miste han.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #7 Skrevet 9. november 2005 Sitter med akkurat samme problem. Har vært i lag i snart 7 år, og har nå innsett at jeg har følelser for en annen. STERKE følelser. Og han er en god venn av oss begge to. De to kjente hverandre før jeg kom inn i bildet.... Huff.... ← Det blir noe annet. Skikkelig røre! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #8 Skrevet 10. november 2005 Jeg var sammen med nr 1 i 10 år og flørtet med nr 2. Jeg valgte å flørte noe, men ikke gå fra nr 1 da. Jeg ville vite at jeg gikk fra nr 1 pga av mine (manglende) følelser for ham, ikke pga av mine følelser for nr 2. For som mange sier, de døde etterhvert. Det betydde ikke at mine følelser for nr 1 kom tilbake. Derfor ble det slutt med nr 1, uten at det hadde sammenheng med nr 2. Etter en stund traff jeg nr 3 - på "selvstendig" grunnlag og han giftet jeg meg med. Mitt råd; vent med å ta avgjørelser til du er mer herre over følelesene dine - i hvert fall mer enn du er i dag. Du bør gå fra nr 1 på grunn av ditt forhold til nr 1 - ikke på grunn av en heftig forelskelse i nr 2......
kozen Skrevet 11. november 2005 #9 Skrevet 11. november 2005 Jeg var sammen med nr 1 i 10 år og flørtet med nr 2. Jeg valgte å flørte noe, men ikke gå fra nr 1 da. Jeg ville vite at jeg gikk fra nr 1 pga av mine (manglende) følelser for ham, ikke pga av mine følelser for nr 2. For som mange sier, de døde etterhvert. Det betydde ikke at mine følelser for nr 1 kom tilbake. Derfor ble det slutt med nr 1, uten at det hadde sammenheng med nr 2. Etter en stund traff jeg nr 3 - på "selvstendig" grunnlag og han giftet jeg meg med. Mitt råd; vent med å ta avgjørelser til du er mer herre over følelesene dine - i hvert fall mer enn du er i dag. Du bør gå fra nr 1 på grunn av ditt forhold til nr 1 - ikke på grunn av en heftig forelskelse i nr 2...... ← tusn, tusn takk for svaret!! skal prøve å følge det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå