AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Jeg må dusje håret hver 3.dag, da det pleier å bli fett på kvelden 2.dagen uten vask. Er dette normalt eller har jeg fet hodebunn? Bruker ikke noe hårspray ellers. Bruker bare litt tørrsjampo 3.dagen om jeg ikke tar meg tid til å dusje det, men har funnet ut at håret blir dritstygt om du bruker tørrsjampo for ofte, så jeg foretrekker å vaske det. Og håret mitt. Får liksom ikke sånt veldig fint og fyldig hår som mange har. Sånne fine tupper. Er ikke direkte stygt, men tuppene mine har alltid vært litt tørre. Bruker balsam hele tiden jeg dusjer og leave in hver dag. Stusser det også inni mellom. Anonymkode: 24688...299
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Du har nok fet hodebunn og tørre tupper. Velkommen i klubben🤨 Anonymkode: 09359...95e
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du har nok fet hodebunn og tørre tupper. Velkommen i klubben🤨 Anonymkode: 09359...95e Hvilken sjampo kan være bra? Skal jeg ligge unna de som heter moisture? De mykgjørende/fuktgivende? Sjampo for volum har også hørt ikke er bra for tørt hår Anonymkode: 24688...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå