Gå til innhold

Hvordan ta styringa i senga som dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg er veldig glad i sex, men har lett for å bare la mannen ta kontrollen. Viser at jeg liker det og er med på det, men føler at jeg også bør ta mer initiativ. Synes jeg er håpløst lite kreativ selv og vil gjerne høre fra andre (både damer og menn) hva en dame kan gjøre for å ta litt mer styringa under sex?

Anonymkode: 849ef...fdb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig spørsmål dette..la meg si det på en annen måte: hva gjør dere damer som tar initiativ? 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke en strapon dildo, ta kontrollen lissom

Anonymkode: ae082...1b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei,

jeg er veldig glad i sex, men har lett for å bare la mannen ta kontrollen. Viser at jeg liker det og er med på det, men føler at jeg også bør ta mer initiativ. Synes jeg er håpløst lite kreativ selv og vil gjerne høre fra andre (både damer og menn) hva en dame kan gjøre for å ta litt mer styringa under sex?

For min del begynner det med å ta initiativ. Eneste gang jeg har fått avslag var når han var ekstremt trøtt og sliten. Når jeg tar en dusj først og kommer naken inn på soverommet vet han hva jeg vil

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å være øverst, enten sitte ved siden av og kysse, kysse, småbite ham nedover halsen og kragebena, skreve over ham og fortsette osv. 

Anonymkode: 2040e...f8f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker å være øverst, enten sitte ved siden av og kysse, kysse, småbite ham nedover halsen og kragebena, skreve over ham og fortsette osv. 

Jeg liker også å ride men også skreve på kanten av sengen når han penetrer med forfra og samtidig beføler mine bryster. Jeg er veldig glad i sex trir også det er få som er gift som har så ofte sex som oss

• Liker 1
Skrevet
Deluejente skrev (1 minutt siden):

Jeg liker også å ride men også skreve på kanten av sengen når han penetrer med forfra og samtidig beføler mine bryster. Jeg er veldig glad i sex trir også det er få som er gift som har så ofte sex som oss

Jeg liker å ride, men også skreve med beina på kanten av sengen når han penetrer meg forfra og samtidig beføler mine bryster. Tror også det er noe nostaligia over det fordi det gjorde aller første gang vi hadde sex. Jeg er også veldig glad i sex, det er digg og veldig bra for min helse. Tror det er få som er gift med 3 barn som har så ofte sex som oss

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Foreslå strap on eller pegging.

Anonymkode: cc6cd...b88

Gjest Drigo
Skrevet

Jeg som mann tar vel initiativ ca 80-90%
Hun ønsker det slik, men jeg har oppmuntret henne til å ta mer initiativ. De ganger hun gjør er det synes jeg er spennende. En av mine favoritter er når hun tar blindfold på meg, binder meg i senga og forsyner seg/stimulerer meg på ulike hvis. Heftig! Andre ting kan være rollespill. Møter meg i døra oppkledd som et eller annet, og kommanderer/innbyr til noe spennende. Hun har oftere tatt initiativ til å suge, prøve ulike stillinger hun liker etc. Det er bare å prøve. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du kan bruke en strapon dildo, ta kontrollen lissom

Anonymkode: ae082...1b8

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Foreslå strap on eller pegging.

Hvorfor tror dere at 

Kvinne som tar kontroll i senga = å ta ham i ræva?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor tror dere at 

Kvinne som tar kontroll i senga = å ta ham i ræva?

Vet ikke helt. Dominans og at kontroll har tradisjonelt sett vært forbundet med mannsrollen i senga kanskje. Den som penetrerer eller noe sånt...

Skrevet

Jeg tar ofte initiativ. Noen ganger ved å terge litt gjennom hele dagen, med hint eller bilder på snap. Andre ganger mer direkte. Enten ved å ta tak i penis eller pungen og begynne å kose, eller bare kysse meg nedover og slikke/suge. Menn har mange erogene soner og liker stimuli av disse, så er sånn sett bare å benytte seg av det. 

• Liker 2
Skrevet
Blåjojo skrev (4 minutter siden):

Jeg tar ofte initiativ. Noen ganger ved å terge litt gjennom hele dagen, med hint eller bilder på snap. Andre ganger mer direkte. Enten ved å ta tak i penis eller pungen og begynne å kose, eller bare kysse meg nedover og slikke/suge. Menn har mange erogene soner og liker stimuli av disse, så er sånn sett bare å benytte seg av det. 

Hvis mannen vil er det ikke sikkert kvinnen vil. Hvis kvinnen vil kan du være helt sikker på mannen vil det er min erfaring. 

• Nyttig 1
Skrevet
Deluejente skrev (25 minutter siden):

Hvis mannen vil er det ikke sikkert kvinnen vil. Hvis kvinnen vil kan du være helt sikker på mannen vil det er min erfaring. 

Det er forsåvidt også min erfaring. Men jeg tenker at man skal ikke ta det for gitt at mannen alltid vil. 

• Liker 1
Skrevet
Blåjojo skrev (2 minutter siden):

Det er forsåvidt også min erfaring. Men jeg tenker at man skal ikke ta det for gitt at mannen alltid vil. 

Alltid truffet her utenom når han er altfor trøtt eller sliten

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å legge meg bak mannen, holde den ene armen lett rundt halsen/skulder så han blir litt låst fast,for så å utforske kroppen hannes. Kan være litt streng, som at han ikke får ta på meg når jeg suger,eller at han må slikke brystene mine, at han ikke får lov å knulle meg, at han må se på mens jeg onanerer foran han. Går som regel til et punkt,så "klikker" det for han,og jeg blir overmannet 

Anonymkode: 10da4...8aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å starte med å gi han en massasje mens du spør hva han vil at du skal gjøre med han? Da får du også litt peil på hva han liker at du tar føringa på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 12.00):

Hei,

Uten tvil så ønsker jeg likestilling slik at begge kan ta initiativ. Men jeg har nok oftere tatt initiativ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...