AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Har en liste som skal tynnes i bredden par cm. Noen som vet hvor jeg kan få en rett på den i Oslo? Anonymkode: e227c...2f5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hæ??? Anonymkode: 896b7...f2e TS trenger å få justert en list som er for bred, ved å sage av et par cm langs hele lista. Det skjønte du nok om du prøvde. TS: Jeg vet ikke om noen steder du kan få gjort jobben, men om du ikke kjenner noen med velutstyrt verktøybod er det antakelig mulig å få leid en sag hos enkelte byggevareforretninger. Forklar hva du skal ha den til, så hjelper de deg å finne riktig type sag. (Og da kan det være greit å kalle det en list, ikke en liste. En liste er noe helt annet.) Anonymkode: 565b6...236 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Har du sjekket om biblioteket har verktøyet du trenger? De låner ut en del verktøy. Anonymkode: 4e491...8ea 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 Kontakt en tømrer i nærheten og si du må kappe noen lister på langs - de har det meste av utstyr. Vi hadde et lignende problem med flislegging en gang, med halvsirkel og noen rare linjer. Ringte opp firma som drev med slikt som sendte meg til en privat adresse hvor "Jens" var på jobb. Han brukte 2 minutter og jeg fikk ikke betale en gang 😊 Anonymkode: 62abe...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå