AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Bare en høyst uvitenskapelig observasjon, og har ingen ting med at jeg ikke respekterer, og folk skal få være og føle akkurat som de vil. Men, syns det er et interesssnt fenomen at mange som kaller seg selg trans, ikke binær, skifter kjønn osv ofte har hatt vanskelig barndom, sliter psykisk eller har en diagnose i tillegg. Flere som har lagt merke til det og henger det sammen? Hvordan henger det sammen? mulig det er en brannfakkel, og det er ikke mening å mistro noen, kalle det sykdom eller ikke respektere, jeg er bare nysgjerrig og syns det er et påfallende og interessant sammentreff Anonymkode: d0208...0ee 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Mange kvinner som er "ikke binære" som bare ikke vil bli seksualisert. Og mange menn som kaller seg det samme, for å ikke ha ansvar over voldelige menn. Typ, -ikke som andre menn- . Ezra Miller er vel det beste eksempelet nå. Anonymkode: 54048...000
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Om minnet ikke svikter, så har behandlere fra flere hold sagt at dette i stor grad handler om gruppa tenåringer født som jenter som finner ut at de ikke er jenter etter puberteten. Jeg tviler ikke på at en del av dem faktisk ER det de finner ut at de er, men jeg var engang ei tenåringsjente som sleit med at jeg ikke passa inn i kjønnsrollene som dikterte hva ei tenåringsjente skulle være. Jeg var ellers ved god mental helse, men kan godt se for meg "feil kjønnsidentitet" blir en besnærende enkel løsning på problemer som ligger heilt andre plasser. Anonymkode: f015f...e22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå