AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Altså, den siste tiden har det vært ekstremt mye fra han om ting som funker i hverdagen, og ikke. Vi begge to studerer og trener mye, men om han for eksempel en dag må droppe treningen, sier han at han blir deprimert og feit over den ene økta han dropper. Glemmer han å ta d-vitaminene sine en dag, så har d-vitamin dagen etterpå. Og om han tar den, blir han kvitt trettheten sin. Trener han den ene dagen, så føler han at han blir lettere og går automatisk og av seg selv når han går. Det er ikke måte på. Det er helt vanvittig irriterende at absolutt alt han gjør, skal på en eller annen måte bety noe. Det er ikke alltid slik. Moren min og er sånn på et par ting, og vet ikke hvor de lærer å kjenne etter disse følelsene. Utrolig irriterende. Andre som har slik kjæreste, venn elns? Hva sier dere til de Anonymkode: 26e8a...391
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Jeg var sånn før fordi moren min har tvangstanker, det er helt sykt slitsomt, den gode følelsen han sier han får, kommer ikke av det han gjorde, men AT han gjorde den "tvangstanken", det er psykisk avhengighet og et kontrollbehov. Det er vondt å ha det slik, fordi alt som går feil blir ens egen feil i stede for å tenke at livet skjer eller at det ikke er så farlig. Jeg vet ikke hva du skal si, jeg ga mer faen etterhvert, ble så sliten av det, har det til en viss grad enda, men er klar over det. Anonymkode: 623d4...a7e 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var sånn før fordi moren min har tvangstanker, det er helt sykt slitsomt, den gode følelsen han sier han får, kommer ikke av det han gjorde, men AT han gjorde den "tvangstanken", det er psykisk avhengighet og et kontrollbehov. Det er vondt å ha det slik, fordi alt som går feil blir ens egen feil i stede for å tenke at livet skjer eller at det ikke er så farlig. Jeg vet ikke hva du skal si, jeg ga mer faen etterhvert, ble så sliten av det, har det til en viss grad enda, men er klar over det. Anonymkode: 623d4...a7e Jeg er veldig forsiktig med å sette diagnoser på folk, fordi jeg har ikke fagkompetanse til det, men det kan hende han har noe lignende. Skal ta det opp med han. Vet ikke helg hva jeg skal si, og føler at alt han sier påvirker meg også, i den graden at jeg selv begynner å tenke over disse tingene Anonymkode: 26e8a...391
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Sånn er kjæresten min også og han tar en halv kilo med vitaminer selv om man har et fullkomment kosthold. Han er hypokonder Anonymkode: 293b8...308
Muskath Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 Han trenger psykolog. Det trengs profesjonell hjelp.
Rosatoast Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 Høres ut som at han har ekstremt lav selvfølelse/selvtillit.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 Han har jo rett, man føler seg bedre av å trene. Anonymkode: 4a247...635 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 Mener du at han har tvangstanker/ocd? Det finnes hjelp for ocd. Anonymkode: 4a247...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå