AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Livet har ført med seg mange bekymringer og store irritasjoner, noe som har ført til at jeg blir stadig mer tiltaksløs. Hvordan kan jeg prøve å snu dette? For barna fortjener ikke en sur og sliten mamma som aldri orker å finne på noe. Hva kan jeg gjøre mentalt for å finne mer livsmot og livsglede? Anonymkode: 98bee...a4d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Det du kan prøve er å gi deg selv litt tid til å gå gjennom det som plager deg. Du kan f.eks. lage en liste over alt det du tenker på og som tærer deg, for å så vurdere hva som er innenfor og utenfor din kontroll. Tenk deg nøye om og gjør dette ofte. Det som er utenfor din kontroll skal du bare slippe. Det er enklere sagt enn gjort, men det er bare bortkastet å bekymre seg eller ha tankekjør om det som du uansett ikke kan gjøre noe med. Ha det som et mål å gi slipp. Det som du faktisk kan kontrollere kan du heller ta innover deg og jobbe med. Kan det være til hjelp? Det baller ofte på seg når man først bekymrer seg og er engstelig. Anonymkode: 8492f...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Livet har ført med seg mange bekymringer og store irritasjoner, noe som har ført til at jeg blir stadig mer tiltaksløs. Hvordan kan jeg prøve å snu dette? For barna fortjener ikke en sur og sliten mamma som aldri orker å finne på noe. Hva kan jeg gjøre mentalt for å finne mer livsmot og livsglede? Anonymkode: 98bee...a4d Håper du er klar over at slike innlegg er totalt uten mål og mening. Hvis det er tips eller råd du ønsker om endring så må du fortelle mer om deg selv og hva som er din konkrete ønsker og mål. Anonymkode: 50d31...c8c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Skrevet 21. mai 2022 Jeg overtenker og jeg bekymrer meg for mye. Jeg gjør stadig dumme ting i sosial setting. Jeg skulle så gjerne blitt den positive dama som jeg var for 6-7 år siden men det føles som et helt annet liv. Jeg overdramatiserer og har fått veldig kort lunte, spesielt i fht barna. Jeg vil bare så gjerne få tilbake livsmot, livsvilje. For hverdagene og livet er så sjukt tungt og bare bekymringer og drit. Prøver å finne eks podcaster for å mestre bekymringer, angst og stress bedre men har ikke hatt noe hell så langt. Anonymkode: 98bee...a4d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #5 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg overtenker og jeg bekymrer meg for mye. Jeg gjør stadig dumme ting i sosial setting. Jeg skulle så gjerne blitt den positive dama som jeg var for 6-7 år siden men det føles som et helt annet liv. Jeg overdramatiserer og har fått veldig kort lunte, spesielt i fht barna. Jeg vil bare så gjerne få tilbake livsmot, livsvilje. For hverdagene og livet er så sjukt tungt og bare bekymringer og drit. Prøver å finne eks podcaster for å mestre bekymringer, angst og stress bedre men har ikke hatt noe hell så langt. Anonymkode: 98bee...a4d Anonymkode: 3c0c4...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #6 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg overtenker og jeg bekymrer meg for mye. Jeg gjør stadig dumme ting i sosial setting. Jeg skulle så gjerne blitt den positive dama som jeg var for 6-7 år siden men det føles som et helt annet liv. Jeg overdramatiserer og har fått veldig kort lunte, spesielt i fht barna. Jeg vil bare så gjerne få tilbake livsmot, livsvilje. For hverdagene og livet er så sjukt tungt og bare bekymringer og drit. Prøver å finne eks podcaster for å mestre bekymringer, angst og stress bedre men har ikke hatt noe hell så langt. Anonymkode: 98bee...a4d Kanskje du skal bestille deg time hos fastlegen? Kanskje du kan prøve med et av tilbudene som kommunen har for psykisk helse. Det er ikke så lett å få det til helt alene, så det hadde kanskje hjulpet og få snakke med noen. Anonymkode: 9af27...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå