AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #21 Skrevet 22. mai 2022 En kan risikere å miste melka. Anonymkode: 12a5f...c09
Lorieen Skrevet 22. mai 2022 #22 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En kan risikere å miste melka. Anonymkode: 12a5f...c09 Tull!
Luckiness Skrevet 23. mai 2022 #23 Skrevet 23. mai 2022 Spiser du innenfor 8 timer vil du jo trolig få i deg energibehovet ditt uansett med mindre du bare knasker gulrøtter. Så synes det blir hysteri av enkelte brukere her som mener du ikke kan gjøre dette. Det viktigste er at du ikke har for lavt kaloriinntak. Dersom du har vært vant til, kanskje både før og i svangerskapet, å spise en del mer enn kaloribehovet ditt og hvis du nå sørger for å holde deg på behovet så vil du gjerne gå gradvis ned pga ammingen. Det vil bli en gradvis vektnedgang isåfall. Jeg var litt dårlig med kostholdet siste 3-4mnd av første svangerskapet. Da jeg hadde født bestemte jeg meg for å spise sunnere og kutte ut unødvendig småmåltider jeg kun spiste fordi det var godt. Spiste 3 hovedmåltider (frokost, lunsj og middag), litt til kvelds og frukt/grønnsaker til mellommåltid. Gikk da en del ned i vekt. Om det var ammingen og/eller at jeg kuttet ut unødvendige/usunne ekstramåltider som utgjorde vektnedgangen har jeg ikke svar på. Men det må være lov å endre kostholdet til en sunnere variant og kutte ut unødvendige (og kanskje usunne) ekstramåltid uten at det blinke en varsellampe.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #24 Skrevet 23. mai 2022 Ikke slanke seg når man ammer? For noe tull. Har fast ned i vekt med alle 3 barna pga amming og trilleturer. Skal man liksom veie det samme som høygravid da? (minus baby). Er helt normalt at man får kroppen tilbake i løpet av 1 og 2 året etter fødsel. Anonymkode: cf6eb...149
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #25 Skrevet 24. mai 2022 Har fastet i 3 dager nå, 16:8 og det fungerer veldig bra, til dere som lurer. Spiser siste måltid til middag, første måltid i 9-10 tiden. Føler nesten ikke på sult, så tydelig at kroppen husker fra før jeg gikk gravid. Merker ingenting på baby foreløpig, han er blid og fornøyd, og vil tro han hadde blitt mer urolig om han ikke fikk nok næring. TS Anonymkode: 9aac5...62c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå