AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Skrevet 21. mai 2022 Før nokre år sidan kjøpte eg og sambuaren min barndomsheimen hans noko som ikkje var så populært blant mine foreldre pga dei forventa eg skulle ta over huset deira. Eg er minst av ein søskenflokk på fire. Dei andre søskena mine har slått seg til ro med andre ting og har etter mi meining fått velge sjølv. Det var ein del ekle kommentarar då vi kjøpte huset, spesielt frå mor mi. Til slutt eksploderte eg og sa at dersom eg høyre noko meir negativt, så kom eg til å kutte all kontakt på ubestemt tid. Då blei det heilt stille. Vi har pussa opp ein del i åra etterpå, men dei vil helst ikkje spørje eller prata om det. Kunn om det broren min og sambuaren hans gjer i sitt hus. No er det mange år sidan vi kjøpte huset, vi har fått eit barn ( snart 2 år) og venter barn nr 2 i august. Merka at dersom vi spør foreldra mine om å kome på besøk, så kjem det unnskyldningar som -vi må sjå ann veiret eller noko anna. Kan ikkje hugse at dei begge har komt på besøk på eige initiativ uten at det ligg eit ærend bak. Vi bur forresten kunn 1,5time med bil frå kvarandre. For nokre veke sidan fylte eg 30 år og hadde eit håp då om at dei skulle kome på besøk, men har kunn fått høyre om at dei skal besøke søskena mine. Det var ei stund sidan dei har vert der. Dette føler eg er sårande mtp at med oss er det snart 1 år sidan dei var sist, då kom dei i 1 års selskap til guten vår. Eg er usikker på om eg skal ta opp igjen alt no, føle ting har roa seg på ein måte, men samtidig at eg vert sett på sidelinja. Foreldra mine er ikkje dei beste å ta opp slike ting med- mamma går lett i forsvar og tek på seg ei offerrolle og pappa svara svært lite på slike ting. Dei får sett ungen vår, men kunn fordi eg reise på tur dit. I tillegg har eg fortalt mora mi på tlf at sambuaren min er sjukmldt pga han er utbrent og vi søv generelt lite no for tida pga guten vår laga ein del styr på natta. Det låg eit lite håp bak om at ho skulle forstå at kanskje dei børr kome til oss for å hjelpe litt ei helg, men ho var meir opptatt av å prate om seg sjølv...Dei er flinke og vil tidvis passa guten vår, men då MÅ vi køyre han på besøk dit. Ellers gidde dei ikkje passe han. Anonymkode: fb65a...4a2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Skrevet 21. mai 2022 Hvis de er flinke til å passe gutten hjemme hos seg selv, ville jeg lagt til rette for det. Det er vanskelig å endre voksne folk. Men skjønner at det er sårt... Anonymkode: 09587...935
Luckiness Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Du sa du kom til å bryte all kontakt. Så vanskelig å plutselig ville ha enda mer kontakt og til og med forvente hjelp i hjemmet. Enten må du sette deg ned å snakke med de. Fortelle om hva du føler og hva du ønsker fremover. Eller så forblir dette slik det er per nå. Er dessverre ingen vei utenom enn kommunikasjon. Om du enn må sende de en sms med hva du føler og ønsker hvis du ikke tror du når frem med en muntlig samtale.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 4.27): Før nokre år sidan kjøpte eg og sambuaren min barndomsheimen hans noko som ikkje var så populært blant mine foreldre pga dei forventa eg skulle ta over huset deira. Eg er minst av ein søskenflokk på fire. Dei andre søskena mine har slått seg til ro med andre ting og har etter mi meining fått velge sjølv. Det var ein del ekle kommentarar då vi kjøpte huset, spesielt frå mor mi. Til slutt eksploderte eg og sa at dersom eg høyre noko meir negativt, så kom eg til å kutte all kontakt på ubestemt tid. Då blei det heilt stille. Vi har pussa opp ein del i åra etterpå, men dei vil helst ikkje spørje eller prata om det. Kunn om det broren min og sambuaren hans gjer i sitt hus. No er det mange år sidan vi kjøpte huset, vi har fått eit barn ( snart 2 år) og venter barn nr 2 i august. Merka at dersom vi spør foreldra mine om å kome på besøk, så kjem det unnskyldningar som -vi må sjå ann veiret eller noko anna. Kan ikkje hugse at dei begge har komt på besøk på eige initiativ uten at det ligg eit ærend bak. Vi bur forresten kunn 1,5time med bil frå kvarandre. For nokre veke sidan fylte eg 30 år og hadde eit håp då om at dei skulle kome på besøk, men har kunn fått høyre om at dei skal besøke søskena mine. Det var ei stund sidan dei har vert der. Dette føler eg er sårande mtp at med oss er det snart 1 år sidan dei var sist, då kom dei i 1 års selskap til guten vår. Eg er usikker på om eg skal ta opp igjen alt no, føle ting har roa seg på ein måte, men samtidig at eg vert sett på sidelinja. Foreldra mine er ikkje dei beste å ta opp slike ting med- mamma går lett i forsvar og tek på seg ei offerrolle og pappa svara svært lite på slike ting. Dei får sett ungen vår, men kunn fordi eg reise på tur dit. I tillegg har eg fortalt mora mi på tlf at sambuaren min er sjukmldt pga han er utbrent og vi søv generelt lite no for tida pga guten vår laga ein del styr på natta. Det låg eit lite håp bak om at ho skulle forstå at kanskje dei børr kome til oss for å hjelpe litt ei helg, men ho var meir opptatt av å prate om seg sjølv...Dei er flinke og vil tidvis passa guten vår, men då MÅ vi køyre han på besøk dit. Ellers gidde dei ikkje passe han. Anonymkode: fb65a...4a2 🙈 Hallo, du får et hus av dem?? Du pisser på dem!! Gud!! Du er bortskjemt!! Moren din bare hermer etter deg. Anonymkode: aa87e...65b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 23.08): 🙈 Hallo, du får et hus av dem?? Du pisser på dem!! Gud!! Du er bortskjemt!! Moren din bare hermer etter deg. Anonymkode: aa87e...65b Hva i all verden snakker du om? Anonymkode: 8ebbd...027 1
Trilili Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 Kan dere heller ikke reise på en helgetur til dem da? Hvorfor være så opptatt at de skal reise til dere?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 Trilili skrev (49 minutter siden): Kan dere heller ikke reise på en helgetur til dem da? Hvorfor være så opptatt at de skal reise til dere? Fordi det faktisk er sårende når foreldre aldri kommer på besøk? Det sier noe om interesse… Anonymkode: 79be4...a0f
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi det faktisk er sårende når foreldre aldri kommer på besøk? Det sier noe om interesse… Anonymkode: 79be4...a0f Egentlig ikke. Ofte vil foreldre ha barn hos seg selv fordi det er enklere for dem og de vil føle seg litt foreldre. Mange voksne barn foretrekker også det. Reise på besøk hos mamma og pappa, og spise mammas kjøttkaker.. bare tenk på hva som er vanlig på julefeiringen... Hos oss er det motsatt problem. Nå prøver vi å finne tid å stelle middag til besteforeldre. Føler vi blir invitert mye oftere en vi inviterer 😅 Anonymkode: 8b02d...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå